Komunikaty PR

Pierwszy MGallery w Bułgarii otwiera drzwi do niezapomnianych przeżyć

2022-03-25  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.26 MB )

Tej wiosny The Emprium Plovdiv jako pierwszy butikowy hotel kultowej marki MGallery otworzy drzwi dla gości. Wyjątkowa atmosfera starożytnej historii w połączeniu z nowoczesnym designem zaprosi podróżnych z całego świata do odkrywania Płowdiwu – kulturalnej stolicy Europy z 2019 roku. Za sprawą bułgarskiej gościnności każdy odbędzie pełną niezapomnianych przeżyć wyprawę do wspaniałych czasów Tracji i Cesarstwa Rzymskiego.


Wyjątkowy pięciogwiazdkowy hotel The Emporium Plovdiv - MGallery dołącza do butikowej kolekcji hoteli Accor słynących z niepowtarzalnej i kameralnej atmosfery. Pierwszy hotel marki w Bułgarii oferuje gościom 61 starannie zaprojektowanych pokoi z 12 apartamentami. Szeroki wachlarz udogodnień stwarza iście luksusowe doświadczenie, które sprawia, że nowy hotel jest idealnym miejscem do odpoczynku, pracy czy spotkań towarzyskich. Obiekt znajduje się w samym sercu miasta, w bliskiej odległości od najważniejszych pereł archeologicznych i turystycznych Płowdiwu: Forum Rzymskiego, Wielkiej Bazyliki, Stadionu Rzymskiego oraz Starego Miasta wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa Unesco. Dzięki temu obiekt jest idealnym miejscem do odkrycia bułgarskiej historii i tradycji.
Wyjątkowość kolekcji MGallery wyraża się poprzez każdy z hoteli – jedynych w swoim rodzaju, zabierających gości w niezapomnianą podróż. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zaprezentować tę ekskluzywną markę butikową w Bułgarii i zaprosić turystów do odkrycia Płowdiwu, który łączy w sobie teraźniejszość i przeszłość. The Emporium Plovdiv - MGallery dzięki znakomitej atmosferze i najwyższej jakości ofercie zapewni niezapomniane doświadczenia i wspomnienia z każdego pobytu – podkreśla Boyko Kachulev, właściciel The Emporium Plovdiv - MGallery.

Design wnętrz nowego hotelu opracowała i stworzyła Sundukovy Sisters S+S, jedna z najszybciej rozwijających się i najbardziej kreatywnych pracowni architektonicznych w branży i regionie, laureaci konkursu Designers of the year 2018 The Gold Key Awards. Głównym celem pracowni było zachowanie budynku dawnego domu towarowego - Evmolpia, znanego symbolu miasta Płowdiw, poprzez przywrócenie oryginalnych elementów wystroju i włączenie ich do projektu hotelu z dbałością o lokalne dziedzictwo. Złote panele w hotelu nawiązują do odkryć starożytnych artefaktów ze złota, które odkryto w dawnej ojczyźnie Traków.

The Emporium Plovdiv – MGallery oferuje gościom także najnowocześniejsze rozwiązania wynoszące guest experience na jeszcze wyższy poziom. Po raz pierwszy na Bałkanach Accor wprowadza innowacyjne technologie do hotelowych pokoi, dzięki koncepcji Smart Rooms. Inteligentne pokoje posiadają szereg luksusowych funkcji, które pozwalają gościom na zarządzanie przestrzenią zależnie od ich indywidualnych upodobań czy nastroju: dostosowanie oświetlenia, atmosfery, otwieranie i zamykanie zasłon oraz sterowanie funkcjami audiowizualnymi.  

The Emporium Plovdiv - MGallery zaskakuje wyjątkową ofertą gastronomiczną. Do dyspozycji podróżnych i lokalnych gości będzie pierwszy w Bułgarii Champagne Bar & Cocktail Lounge, który powstał we współpracy z Moët & Chandon. Utalentowani szefowie kuchni restauracji Torro Premio w specjalnie przygotowanym menu łączą tradycyjną kuchnię bułgarską z współczesnymi smakami. Goście będą mogli rozkoszować się bogatym wyborem dobrej jakości win i oryginalnymi koktajlami inspirowanymi smakami typowymi dla okolicy. Dyskretny i minimalistyczny wystrój obejmuje kuchnię otwartą na gości, zapewniając im dodatkowe wrażenia. W tym samym budynku znajduje się także najmodniejsza w mieście restauracja i bar sushi Torro Grande z tętniącą życiem atmosferą idealną na spotkania z przyjaciółmi.

Aby zapewnić gościom jak najlepszy wypoczynek nowy hotel oferuje intymne strefy relaksu i fitness, pomagając wszystkim zachować równowagę ciała i duszy w wytwornych wnętrzach i spokoju.

Zespół hotelu, wyszkolony pod okiem Accor Academy, zagwarantuje gościom wysoce spersonalizowaną obsługę w trzech nowocześnie zaprojektowanych wielofunkcyjnych salach, idealnych na różne okazje biznesowe.

Kluczową częścią tożsamości marki MGallery są urzekające historie nawiązujące do niepowtarzalnych momentów, wydarzeń, kultowych miejsc i ceremonii, tworzących niezapomniane przeżycia. Zgodnie z tą filozofią The Emporium Plovdiv - MGallery we współpracy z francuską firmą Shams Conseils Paris opracowuje unikatowy zapach, który podkreśla ekskluzywność tego miejsca w nawiązaniu do jego historii.
Jednocześnie jako pierwszy z hoteli w kolekcji zaoferuje gościom wyjątkową linię luksusowych francuskich kosmetyków Fragonard, marki z prawie 100-letnią tradycją, z 1926 roku.

Niewątpliwie pierwszy hotel MGallery w Bułgarii ze swoją indywidualną, butikową osobowością zaprasza gości do świata fascynujących historii i dziedzictwa historycznego, błogiego wypoczynku i chwil, które zostają. Dzięki temu będzie idealnym miejscem w Płowdiwie dla podróżników pełnych pasji, szukających niezwykłych doświadczeń i odkrywających nowe kultury.

PŁOWDIW – HISTORYCZNY I KULTUROWY SKARB BUŁGARII

Płowdiw to drugie co do wielkości miasto w Bułgarii, które leży nad brzegiem rzeki Marica w historycznym regionie Tracji. Miasto uchodzi również za kulturalną stolicę Bułgarii, a w 2019 roku zdobyło tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Nowoczesne centrum zapewnia rozrywkę i bogate życie społeczne. Międzynarodowe Targi - Plovdiv przez cały rok organizują jedne z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń i wystaw specjalistycznych w Bułgarii. Płowdiw urzeka przez cały rok. W czasie zimy miasto jest bajecznie białe, wiosną – pokrywają je zieleń i kwiaty, latem – jest egzotycznie upalne, natomiast jesienią - spokojne i ciche, z dojrzałymi figami i słodkimi winogronami opadającymi spośród miękkich liści.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.