Pierwszy Swissôtel dołączy na turystyczną mapę Czech
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Accor nieustannie umacnia i rozbudowuje portfolio marek premium w Centralnej i Wschodniej Europie. Wiodąca grupa hotelowa na świecie podpisała umowę o zarządzanie na pierwszy hotel marki Swissôtel w Czechach. Pięciogwiazdkowy Swissôtel Marianske Lazne Resort & SPA będzie idealnym miejscem odpoczynku od codziennej rutyny z szeroką gamą atrakcji i usług wellness. Liczący 130 eleganckich pokoi hotel przyjmie pierwszych gości w 2024 roku.
Pierwszy pięciogwiazdkowy Swissôtel w Czechach będzie charakteryzował się doskonałą lokalizacją na idealny wypoczynek w znanej z licznych uzdrowisk miejscowości Mariańskie Łaźnie. Imponujący Swissôtel Marianske Lazne Resort & SPA jako połączenie pięciu wyjątkowych budynków wyróżni się nowoczesnym projektem fasady i szklanego atrium z naturalnym światłem oświetlającym cały kompleks, gwarantując niezapomnianą atmosferę.
Goście odwiedzający nowy hotel będą mogli spędzić przyjemny czas pełen relaksu, spokoju i wyciszenia w 130 pięknie zaprojektowanych, nowoczesnych i komfortowych pokojach. Niezapomniane wrażenia zapewnią zalesione wzgórza połączone z zabytkowymi uliczkami i historycznymi budynkami miasta. Wokół Swissôtel Marianske Lazne Resort & SPA znajduje się wiele atrakcyjnych dla turystów miejsc, takich jak Śpiewająca Fontanna czy Główna Kolumnada. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają do dyspozycji liczne obiekty sportowe – stok narciarski, znany tor do wyścigów motocyklowych czy jedyny królewski i zarazem najstarszy klub golfowy w Czechach to tylko niektóre z nich.
Inwestorem i właścicielem hotelu jest Grathon Business a.s, firma realizująca projekty nieruchomościowe na skalę europejską.
Czechy to jeden z najbardziej lubianych turystycznych kierunków w Centralnej Europie za sprawą bogactwa kulturowego, niesamowitej architektury i naturalnych ośrodków leczniczych, które przyciągają gości z całego kontynentu. Cieszymy się, że możemy wprowadzić markę Swissôtel do Mariańskich Łaźni, drugiego co do wielkości miasta uzdrowiskowego w Czechach. Dzięki temu projektowi chcemy zapewnić wszystkim gościom chwile relaksu dla ciała i ducha, a także nieoczywiste wrażenia wizualne poprzez unikalny design budynku. Wierzymy, że atrakcyjna architektura w połączeniu z wyjątkowym otoczeniem i doświadczeniami, jakie gwarantuje Swissôtel sprawi, że więcej osób odkryje Mariańskie Łaźnie, które są niewątpliwie dziedzictwem kulturowym, jakie trzeba doświadczyć na własnej skórze - mówi Frank Reul, Accor VP Development Northern Europe - Eastern Europe & Balkans.
O wyborze Accor jako naszego partnera przy tym projekcie zdecydowało wieloletnie doświadczenie i zróżnicowane portfolio marek o międzynarodowej renomie. Accor jest dla nas symbolem wyjątkowego designu, najwyższych standardów i niezapomnianych przeżyć. Dlatego możliwość współpracy z globalnym liderem daje nam niesamowite możliwości rozwoju usług hotelarskich klasy premium w popularnym turystycznym regionie Czech. Wierzymy, że dzięki Accor, Mariańskie Łaźnie jeszcze bardziej umocnią status popularnej destynacji wypoczynkowej z wyjątkowymi doświadczeniami i luksusowymi standardami nie tylko w Czechach, ale i całym regionie - dodaje Grathon Business a.s.
Mariańskie Łaźnie wraz z Karlowymi Warami i Franciszkańskimi Łaźniami zostały niedawno wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Miasto położone jest 50 min jazdy od międzynarodowego lotniska w Karlowych Warach, 2 godziny jazdy samochodem od lotniska im. Vaclava Havla w Pradze i nieco ponad 2 godziny podróży od centrum Pragi. Goście planujący wyjazd mogą połączyć pobyt w miejscowości wraz z w wizytą Norymberdze (177 km), Dreźnie (216 km) i Lipsku (236 km).
Jedna z najbardziej znanych na świecie szwajcarskich marek, Swissôtel Hotels & Resorts oferuje współczesne hotele charakteryzujące się świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Swissôtel, szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, daje gościom spokój, który pozwala im odkrywać świat, prawdziwe przyjemności i możliwości „dobrego życia”.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.