Podróżuj jak milioner dzięki ALL – Accor Live Limitless
Wiodący lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, uruchamia największy w historii konkurs dla subskrybentów. Członkowie ALL będą mogli wygrać aż milion punktów Reward o wartości 20 000 Euro! Wystarczy zarezerwować wyjazd na stronie ALL.com do 1 listopada 2022 roku, by wziąć udział w rywalizacji.
Zostań milionerem
Accor, wiodąca grupa hotelarska, która zrzesza ponad 1 200 obiektów w całej Europie Północnej, startuje z niepowtarzalnym konkursem. Dzięki niemu każdy członek programu ALL – Accor Live Limitless może zostać „milionerem” i wygrać aż milion punktów Reward o łącznej wartości 20 000 Euro! Nagrodę można przeznaczyć na spełnienie swoich turystycznych marzeń. Wystarczy zarejestrować się i zarezerwować pobyt w wybranych hotelach w Europie dostępnych na stronie ALL.com. Konkurs jest skierowany do obecnych i nowych członków wiodącego programu lifestylowego w branży hotelarskiej.
Podróżnicze marzenia
Z okazji startu konkursu, Accor zapytał podróżnych o miejsca, które chcieliby zobaczyć na Starym Kontynencie. Ankieta pozwoliła przygotować selekcję destynacji i doświadczeń, które znajdują się na liście marzeń podróżnych.
Odkąd możliwość nieograniczonych podróży powróciła na dobre, turyści chcą nadrobić stracony czas oraz wrócić do dalszego odkrywania świata i spełniania kolejnych marzeń. Nasze badanie wykazało, że posiadanie listy miejsc do odwiedzenia inspiruje ludzi i daje im coś, na co mogą czekać. W rzeczywistości 1 na 5 ankietowanych osób ma już zaplanowane i zarezerwowane wycieczki na przyszły rok – przyznaje Luc Gesvret SVP Loyalty & Partnership and GX, Accor Northern Europe.
10 NAJCIEKAWSZYCH TURYSTYCZNYCH MARZEŃ W EUROPIE:
1. Zorza polarna.
2. Podróż Orient Expressem.
3. Pobyt w lodowym hotelu w Norwegii.
4. Podróż sankami zaprzężonymi w husky po Laponii.
5. Żegluga wokół greckich wysp.
6. Wspinaczka po schodach na Grobli Olbrzyma w Irlandii.
7. Rejs gondolą w Wenecji.
8. Złożenie hołdu poległym w Auschwitz.
9. Zanurzenie się w wodach termicznych Błękitnej Laguny w Islandii.
10. Zwiedzenie winnicy we Włoszech.
Nasze obserwacje wskazują, że przeciętna lista podróżniczych marzeń, obejmująca 22 miejsca do zobaczenia kosztuje około 15 000 Euro. W naszym konkursie członkowie programu lojalnościowego mogą wygrać milion punktów Reward o wartości 20 000 Euro. Taka kwota z pewnością pozwoli podróżnym odwiedzić wszystkie miejsca i spełnić turystyczne marzenia - zarówno te na drugim końcu świata, jak i kilkadziesiąt kilometrów dalej – dodaje Luc Gesvret.
Jak wziąć udział w konkursie
Obecni członkowie ALL mogą zarezerwować pobyt w wybranej europejskiej destynacji na stronie ALL.com.pl najpóźniej przed 1 listopada 2022r. Losowaniem objęte są wszystkie pobyty w hotelu do 30 listopada 2022 r.
Członkowie programu muszą zarejestrować się online przed dokonaniem rezerwacji, aby mieć szansę na wygranie miliona punktów Reward.
W konkursie biorą udział pobyty w hotelach w następujących krajach: Albania, Armenia, Austria, Azerbejdżan, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Gruzja, Niemcy, Węgry, Irlandia, Kazachstan, Kirgistan, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Mołdawia, Macedonia Północna, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Szwajcaria, Holandia i Wielka Brytania.
Jest milion nowych powodów, aby zostać członkiem ALL.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.