Komunikaty PR

Polak w gronie wyłonionych na stanowisko World Travel Hackera!

2024-06-24  |  12:00
Biuro prasowe

Kiwi.com właśnie wyłoniła finalistów programu World Travel Hacker. Jest wśród nich Polak, Michał Hebell, świeżo upieczony absolwent medycyny i przyszły lekarz, który już niebawem uda się w 4-tygodniową podróż po świecie ze swoją pochodzącą z Japonii przyjaciółką, Su Nagano i na ten cel otrzymają 10 000 EURO. Spośród ponad 7300 kandydatów pochodzących ze 130 krajów, którzy zgłosili się do drugiej edycji World Travel Hacker, wyłoniono w sumie 12 duetów, m.in. z Portugalii, Stanów Zjednoczonych, Węgier, Hiszpanii, Czech, Rumunii, Słowacji, UK itd.

 

Michał Hebell to świeżo upieczony absolwent medycyny i przyszły lekarz, który studiował w kilku krajach i mówi w trzech językach. Jego pasją są podróże, które zwykle  odbywał z bardzo niewielkim budżetem. Mały budżet nie był w stanie powstrzymać go przed poznawaniem świata, dzięki temu doskonale zna travel hacki i tricki, którymi już wkrótce systematycznie będzie się dzielił  w roli World Travel Hackera Kiwi.com na swoim Instagramie.

 

Tegoroczna edycja World Travel Hackera przykuła uwagę ponad 10 400 kandydatów ze 130 krajów, w tym ponad 500 z Polski. W ciągu czterech tygodni zwycięska dwunastka i ich towarzysze podróży zmierzą się z zadaniami i wyzwaniami związanymi z podróżowaniem, przygotowanymi przez Kiwi.com. Wybrani kandydaci będą potrzebować umiejętności filmowania, fotografowania oraz dokumentowania i relacjonowania swoich przygód oraz najlepszych travel hacków w mediach społecznościowych. Wszystko, co uda im się zaoszczędzić z otrzymanego budżetu w wysokości 10 000 EUR po ukończeniu wszystkich wyzwań, trafi do ich kieszeni. 

 

Wyłonieni kandydaci, pełniąc rolę World Travel Hackera, będą musieli stawić czoła wielu wyzwaniom, takim jak podróżowanie w oparciu o rezerwację kilku najtańszych lotów do dowolnego miejsca znalezionego w aplikacji Kiwi.com; znalezienie planu podróży z 24-godzinnym postojem w przypadkowym/dowolnym mieście i udział w jak największej liczbie lokalnych atrakcji, czy podróżowanie przez wiele dni jedynie z bagażem podręcznym, korzystając ze sprytnych hacków dotyczących pakowania.

 

Praca marzeń?

 

Wyniki badania* przeprowadzonego przez Stem Mark dla Kiwi.com w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii i Hiszpanii wskazują, że dla 51% respondentów pracą marzeń byłaby to możliwość podróżowania i otrzymywania za to wynagrodzenia. Co ciekawe, 10% więcej kobiet (56%) niż mężczyzn (46,9%) widzi siebie w takiej roli. 

Na pytanie: Czy byłbyś skłonny wziąć 4 tygodnie wolnego w pracy i wybrać się w podróż w nieznane i otrzymać na ten cel 10 000 euro? prawie co drugi respondent w Polsce (48%) odpowiedział tak, a 38% przyznało, że z pewnością rozważyłoby taką ofertę.  Co ciekawe, więcej respondentów posiadających partnera i dzieci (50,7%) rozważyłoby taką opcję niż singli, nieposiadających dzieci  (48,8%). 

Kiwi.com zwróciło się do respondentów z 6 krajów z pytaniem, kogo by ze sobą zabrali. Wyniki wskazują, że ⅔ respondentów przygodę życia chciałoby przeżyć ze swoim partnerem/partnerką. Co ciekawe, ten odsetek jest najniższy w Polsce (58%), a najwyższy znowu w Rumunii! Tam aż 74% chciałoby lecieć z ukochanym/ukochaną.

Na drugim miejscu, respondenci wybrali przyjaciela/przyjaciółkę - w takiej konfiguracji najchętniej swoją podróż widziałoby 20% respondentów z Polski i niemal tyle samo z Hiszpanii (21%). Tym razem najmniejsze zainteresowanie tą opcją odnotowali mieszkańcy Rumunii - 12%.

 

 

*Badania przeprowadzone metodologią online interviewing (CAWI), w 6 krajach: 3033 (n=505, SK: n=506, HU: n=505, PL: n=505, RO: n=506, ES: n=506) w dniach 13-18 maja 2024

 

 

O Kiwi.com

Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.