Komunikaty PR

Polak w gronie wyłonionych na stanowisko World Travel Hackera!

2024-06-24  |  12:00
Biuro prasowe

Kiwi.com właśnie wyłoniła finalistów programu World Travel Hacker. Jest wśród nich Polak, Michał Hebell, świeżo upieczony absolwent medycyny i przyszły lekarz, który już niebawem uda się w 4-tygodniową podróż po świecie ze swoją pochodzącą z Japonii przyjaciółką, Su Nagano i na ten cel otrzymają 10 000 EURO. Spośród ponad 7300 kandydatów pochodzących ze 130 krajów, którzy zgłosili się do drugiej edycji World Travel Hacker, wyłoniono w sumie 12 duetów, m.in. z Portugalii, Stanów Zjednoczonych, Węgier, Hiszpanii, Czech, Rumunii, Słowacji, UK itd.

 

Michał Hebell to świeżo upieczony absolwent medycyny i przyszły lekarz, który studiował w kilku krajach i mówi w trzech językach. Jego pasją są podróże, które zwykle  odbywał z bardzo niewielkim budżetem. Mały budżet nie był w stanie powstrzymać go przed poznawaniem świata, dzięki temu doskonale zna travel hacki i tricki, którymi już wkrótce systematycznie będzie się dzielił  w roli World Travel Hackera Kiwi.com na swoim Instagramie.

 

Tegoroczna edycja World Travel Hackera przykuła uwagę ponad 10 400 kandydatów ze 130 krajów, w tym ponad 500 z Polski. W ciągu czterech tygodni zwycięska dwunastka i ich towarzysze podróży zmierzą się z zadaniami i wyzwaniami związanymi z podróżowaniem, przygotowanymi przez Kiwi.com. Wybrani kandydaci będą potrzebować umiejętności filmowania, fotografowania oraz dokumentowania i relacjonowania swoich przygód oraz najlepszych travel hacków w mediach społecznościowych. Wszystko, co uda im się zaoszczędzić z otrzymanego budżetu w wysokości 10 000 EUR po ukończeniu wszystkich wyzwań, trafi do ich kieszeni. 

 

Wyłonieni kandydaci, pełniąc rolę World Travel Hackera, będą musieli stawić czoła wielu wyzwaniom, takim jak podróżowanie w oparciu o rezerwację kilku najtańszych lotów do dowolnego miejsca znalezionego w aplikacji Kiwi.com; znalezienie planu podróży z 24-godzinnym postojem w przypadkowym/dowolnym mieście i udział w jak największej liczbie lokalnych atrakcji, czy podróżowanie przez wiele dni jedynie z bagażem podręcznym, korzystając ze sprytnych hacków dotyczących pakowania.

 

Praca marzeń?

 

Wyniki badania* przeprowadzonego przez Stem Mark dla Kiwi.com w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii i Hiszpanii wskazują, że dla 51% respondentów pracą marzeń byłaby to możliwość podróżowania i otrzymywania za to wynagrodzenia. Co ciekawe, 10% więcej kobiet (56%) niż mężczyzn (46,9%) widzi siebie w takiej roli. 

Na pytanie: Czy byłbyś skłonny wziąć 4 tygodnie wolnego w pracy i wybrać się w podróż w nieznane i otrzymać na ten cel 10 000 euro? prawie co drugi respondent w Polsce (48%) odpowiedział tak, a 38% przyznało, że z pewnością rozważyłoby taką ofertę.  Co ciekawe, więcej respondentów posiadających partnera i dzieci (50,7%) rozważyłoby taką opcję niż singli, nieposiadających dzieci  (48,8%). 

Kiwi.com zwróciło się do respondentów z 6 krajów z pytaniem, kogo by ze sobą zabrali. Wyniki wskazują, że ⅔ respondentów przygodę życia chciałoby przeżyć ze swoim partnerem/partnerką. Co ciekawe, ten odsetek jest najniższy w Polsce (58%), a najwyższy znowu w Rumunii! Tam aż 74% chciałoby lecieć z ukochanym/ukochaną.

Na drugim miejscu, respondenci wybrali przyjaciela/przyjaciółkę - w takiej konfiguracji najchętniej swoją podróż widziałoby 20% respondentów z Polski i niemal tyle samo z Hiszpanii (21%). Tym razem najmniejsze zainteresowanie tą opcją odnotowali mieszkańcy Rumunii - 12%.

 

 

*Badania przeprowadzone metodologią online interviewing (CAWI), w 6 krajach: 3033 (n=505, SK: n=506, HU: n=505, PL: n=505, RO: n=506, ES: n=506) w dniach 13-18 maja 2024

 

 

O Kiwi.com

Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.