Poland Soul Travel po raz kolejny odkrywa najpiękniejsze zakątki Polski
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu rozpoczął drugą edycję kampanii Poland Soul Travel. W tym roku Austriacy i Szwajcarzy będą mogli poznać kolejne regiony Polski: Bieszczady, Lubelszczyznę, Mazury, Jurę Krakowsko-Częstochowską oraz Ziemię Kłodzką.
Czy promocja Polski musi opierać się na wielkich miastach i najbardziej znanych atrakcjach? Kolejna odsłona projektu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej () w Wiedniu przełamuje ten schemat. Kampania, korzystając z trendu slow, pokazuje to, co nad Wisłą najpiękniejsze: dziką naturę, warunki do uprawiania sportów, wyjątkową historię, której echem są unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym przede wszystkim gospodarstwa agroturystyczne.
W tym roku pasjonaci podróży poznają porośnięte pierwotną puszczą Bieszczady z jedną z największych w Europie populacji dzikich zwierząt, a także sielską, rolniczą Lubelszczyznę, z jej unikalną wersją włoskiego renesansu. Austriacy i Szwajcarzy odkryją również krainę tysiąca jezior wyróżnioną w finale konkursu na 7 Nowych Cudów Świata - Mazury, polską Jurę, czyli uwielbiany przez wspinaczy, krasowy region pod Krakowem, a także naszpikowaną atrakcjami Ziemię Kłodzką, gdzie na przykład kręcono „Opowieści z Narnii”.
O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali. Poland Soul Travel obejmuje także intensywną współpracę z lokalnymi organizacjami turystycznymi z wybranych regionów, touroperatorami oraz influencerami i dziennikarzami.
Pierwsza odsłona projektu dotarła w 2022 roku do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii i Szwajcarii, którzy mieli okazję poznać Góry Izerskie, Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby i Podlasie. Aktywna obecność kampanii w social mediach, sześć indywidualnych podróży austriackich i szwajcarskich influencerów, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast i współpraca z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot dały wielki efekt promocyjny. A przede wszystkim nowe opowieści o Polsce, dzięki którym odwiedzają ją ciekawi polskiego piękna turyści.
- Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi Marcin Płachno, Dyrektor ZOPOT Wiedeń.
Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowaną stronę www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok). W 2023 roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, prasowych oraz influencerskich, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.