Poland Soul Travel po raz kolejny odkrywa najpiękniejsze zakątki Polski
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu rozpoczął drugą edycję kampanii Poland Soul Travel. W tym roku Austriacy i Szwajcarzy będą mogli poznać kolejne regiony Polski: Bieszczady, Lubelszczyznę, Mazury, Jurę Krakowsko-Częstochowską oraz Ziemię Kłodzką.
Czy promocja Polski musi opierać się na wielkich miastach i najbardziej znanych atrakcjach? Kolejna odsłona projektu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej () w Wiedniu przełamuje ten schemat. Kampania, korzystając z trendu slow, pokazuje to, co nad Wisłą najpiękniejsze: dziką naturę, warunki do uprawiania sportów, wyjątkową historię, której echem są unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym przede wszystkim gospodarstwa agroturystyczne.
W tym roku pasjonaci podróży poznają porośnięte pierwotną puszczą Bieszczady z jedną z największych w Europie populacji dzikich zwierząt, a także sielską, rolniczą Lubelszczyznę, z jej unikalną wersją włoskiego renesansu. Austriacy i Szwajcarzy odkryją również krainę tysiąca jezior wyróżnioną w finale konkursu na 7 Nowych Cudów Świata - Mazury, polską Jurę, czyli uwielbiany przez wspinaczy, krasowy region pod Krakowem, a także naszpikowaną atrakcjami Ziemię Kłodzką, gdzie na przykład kręcono „Opowieści z Narnii”.
O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali. Poland Soul Travel obejmuje także intensywną współpracę z lokalnymi organizacjami turystycznymi z wybranych regionów, touroperatorami oraz influencerami i dziennikarzami.
Pierwsza odsłona projektu dotarła w 2022 roku do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii i Szwajcarii, którzy mieli okazję poznać Góry Izerskie, Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby i Podlasie. Aktywna obecność kampanii w social mediach, sześć indywidualnych podróży austriackich i szwajcarskich influencerów, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast i współpraca z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot dały wielki efekt promocyjny. A przede wszystkim nowe opowieści o Polsce, dzięki którym odwiedzają ją ciekawi polskiego piękna turyści.
- Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi Marcin Płachno, Dyrektor ZOPOT Wiedeń.
Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowaną stronę www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok). W 2023 roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, prasowych oraz influencerskich, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.