Komunikaty PR

Poland Soul Travel po raz kolejny odkrywa najpiękniejsze zakątki Polski

2023-03-31  |  10:00
Biuro prasowe

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu rozpoczął drugą edycję kampanii Poland Soul Travel. W tym roku Austriacy i Szwajcarzy będą mogli poznać kolejne regiony Polski: Bieszczady, Lubelszczyznę, Mazury, Jurę  Krakowsko-Częstochowską oraz Ziemię Kłodzką.

Czy promocja Polski musi opierać się na wielkich miastach i najbardziej znanych atrakcjach? Kolejna odsłona projektu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej () w Wiedniu przełamuje ten schemat. Kampania, korzystając z trendu slow, pokazuje to, co nad Wisłą najpiękniejsze: dziką naturę, warunki do uprawiania sportów, wyjątkową historię, której echem są unikatowe zabytki kultury, zdrowe jedzenie i tworzone z pasją domy gościnne, w tym przede wszystkim gospodarstwa agroturystyczne.

W tym roku pasjonaci podróży poznają porośnięte pierwotną puszczą Bieszczady z jedną z największych w Europie populacji dzikich zwierząt, a także sielską, rolniczą Lubelszczyznę, z jej unikalną wersją włoskiego renesansu. Austriacy i Szwajcarzy odkryją również krainę tysiąca jezior wyróżnioną w finale konkursu na 7 Nowych Cudów Świata - Mazury, polską Jurę, czyli uwielbiany przez wspinaczy, krasowy region pod Krakowem, a także naszpikowaną atrakcjami Ziemię Kłodzką, gdzie na przykład kręcono „Opowieści z Narnii”.

O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali. Poland Soul Travel obejmuje także intensywną współpracę z lokalnymi organizacjami turystycznymi z wybranych regionów, touroperatorami oraz influencerami i dziennikarzami.

 

Pierwsza odsłona projektu dotarła w 2022 roku do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii i Szwajcarii, którzy mieli okazję poznać Góry Izerskie, Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby i Podlasie. Aktywna obecność kampanii w social mediach, sześć indywidualnych podróży austriackich i szwajcarskich influencerów, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast i współpraca z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot dały wielki efekt promocyjny. A przede wszystkim nowe opowieści o Polsce, dzięki którym odwiedzają ją ciekawi polskiego piękna turyści.

- Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi Marcin Płachno, Dyrektor ZOPOT Wiedeń.

Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowaną stronę www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok). W 2023 roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, prasowych oraz influencerskich, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.