Komunikaty PR

Poznaj sekrety i unikalny klimat Krakowa

2022-08-31  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto przygotował nie lada gratkę dla swych gości. Już na początku września wystartuje nowy projekt, dzięki któremu każdy nocujący w obiekcie będzie miał okazję poznać dawną stolicę Polski od zupełnie nowej strony. Cotygodniowe spacery pod okiem przewodnika w unikatowy sposób ukażą lokalne dziedzictwo, pozwalając na zanurzenie się w wyjątkowy i niepowtarzalny klimat miasta.

 

Wycieczki odbywać się będą w zgodzie z ideą Discover Local. Narodziła się ona, by wszystkim gościom marki Mercure zapewnić niezwykłe doświadczenia związane z lokalnością. Dzięki tej idei uczestnicy spotkają się z wciąż żywą historią okolic, zaznają ich znakomitych walorów artystycznych, skosztują oryginalnych smaków i aromatów. Teraz hotel Mercure Kraków Stare Miasto zaprasza do wspólnego odkrywania autentycznych uroków miasta w nowy sposób. Na gości hotelowych czekają spacery podzielone na sekcje tematyczne, a każdy z nich zaprezentuje Gród Kraka z innej perspektywy.

Pierwszy ze spacerów ujawni prawdziwe klejnoty i miejsca, które zwykle mijamy bezwiednie, a o których wie tylko garstka turystów. Odcisk stopy Królowej Jadwigi, noże przy przejściu w Sukiennicach, łańcuchy przy ul. Floriańskiej czy słynna cukiernia Redolfi - o nich nie wspominają nawet przewodniki. Perły lokalnej kuchni zostaną przybliżone podczas drugiego spaceru. Za jego sprawą goście Mercure Kraków Stare Miasto odwiedzą m.in. znajdujący się tuż za hotelem kultowy Stary Kleparz, czyli najstarsze targowisko w Krakowie, będą też mieli okazję zakosztować tradycyjnych produktów regionalnych, w tym doskonałych serów, rzemieślniczych wędlin, owoców z okolicznych sadów, i nie tylko. Na miłośników mrocznych historii oczekuje trzecia z kolei wycieczka. Po niej już nigdy nie przejdzie się obojętnie obok obejrzanych miejsc! Natomiast czwarta przechadzka pozwoli zagłębić się w świat artystycznej, krakowskiej bohemy. Zwiedzający zapoznają się z najwybitniejszymi lokalnymi przedstawicielami Młodej Polski, zajrzą do kawiarni Jama Michalika, Teatru Słowackiego, kościoła franciszkanów ze słynnymi witrażami, Pałacu Sztuki czy Domu Mehoffera.

W Mercure Kraków Stare Miasto dążymy do tego, aby nasz hotel był czymś więcej niż miejscem inspirowanym regionem. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi Goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych lokalnie, rozsmakować się w autentycznej, regionalnej kuchni, poznać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także odkryć miasto od prawdziwej, żywej strony. Jesteśmy podekscytowani naszym nowym projektem lokalnych wędrówek po mieście. Chcemy angażować Gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w regionie: doświadczenia szeregu powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – mówi Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Spacery po Krakowie są bezpłatne dla wszystkich nocujących w tym czasie w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Rozpoczynać się będą w każdą sobotę o godz. 11:00, począwszy od 3 września. Każda wycieczka potrwa ok. 2 godzin i stanowić będzie osobną kategorię tematyczną, natomiast w kolejnych miesiącach pojawią się zupełnie nowe, dostarczające gościom niespotykanych wrażeń. Na każdą z lokalnych eskapad obowiązuje limit miejsc, więc warto zgłosić chęć uczestnictwa odpowiednio wcześniej w hotelowej recepcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.