Komunikaty PR

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

2024-07-31  |  13:00
Biuro prasowe

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od stycznia do czerwca 2024 roku platforma pięciokrotnie pobiła rekord miesięcznej sprzedaży biletów, z czego czerwiec był jak dotąd bezkonkurencyjny – w porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku sprzedaż biletów wzrosła prawie dwukrotnie, a liczba bookingów o 75%.

 

 

Rekord za rekordem

Sezon urlopowy i wakacyjny to czas, na który wszyscy czekają. Jedni skrupulatnie planują i zaczynają poszukiwania biletów dużo wcześniej, nawet na początku roku, a inni podejmują decyzje spontanicznie. Fru.pl to miejsce dobre dla obu tych grup, co pokazują wyniki sprzedażowe platformy. W pierwszym kwartale 2024 liczba sprzedanych biletów wzrosła rok do roku o 47%, a liczba bookingów o 40%. W przypadku drugiego kwartału było to kolejno +86% (bilety) i +68% (bookingi). Warto też zauważyć, że 36% lotów zarezerwowanych między styczniem a czerwcem 2024 r. było, jest i będzie realizowanych w wakacje pomiędzy czerwcem a sierpniem.

 

Bardzo dobry sprzedażowo był maj 2024, sprzedaż biletów w tym miesiącu, w porównaniu do roku 2023, wzrosła o 89%, a liczba bookingów o 71%. Spośród rezerwacji dokonanych w maju, tylko 36% była realizowana w tym miesiącu, natomiast pozostałe 64% później oraz w 2025 roku. 55% rezerwacji to wyloty w okresie czerwiec – sierpień.

 

Jednak to czerwiec pobił jak dotąd wszelkie rekordy: w porównaniu do 2023, sprzedaż biletów wzrosła wtedy o 98%, a liczba bookingów o 75%. Aż 90% rezerwacji zakupionych tylko w czerwcu będzie realizowanych w okresie czerwiec – sierpień. Pozostałe 10% to rezerwacje z wylotami w miesiącach powakacyjnych, a nawet dopiero w 2025 roku.


 

„Rekordowy czerwiec to nie tylko zasługa wakacji, ale też innych czynników. Od stycznia regularnie prowadzimy działania marketingowe i kampanie komunikujące naszą ofertę, do której dołączył nowy produkt – Blokada Ceny. Jesteśmy marką rozpoznawalną i bardzo aktywną w social mediach – tam, gdzie nasi klienci najczęściej poszukują informacji i inspiracji. Duże znaczenie ma też nasza dobrze oceniana obsługa klienta – ludzie do nas wracają i polecają swoim znajomym. To wszystko składa się nie tylko na dobre wyniki sprzedażowe
w czerwcu, ale w całym pierwszym półroczu”
– komentuje Marta Gałuszka, Brand Manager Fru.pl.

 

 

 

Kierunek: Europa

Jest coś, co łączy to pierwsze pół roku – wybór Europy na kierunek podróży. W tym czasie najpopularniejszymi miastami były: Rzym (średnia cena biletu 569 zł), Alicante (średnia cena biletu 818 zł), Barcelona (średnia cena biletu 772 zł), Londyn (średnia cena biletu 533 zł), Paryż (średnia cena biletu 799 zł), a także Mediolan, Malaga, Bruksela, Bari.

Natomiast TOP 5 w czerwcu to: Rzym (średnia cena biletu 465 zł), Alicante (średnia cena biletu 874 zł), Paryż (średnia cena biletu 795 zł), Londyn (średnia cena biletu 613 zł), Mediolan (średnia cena biletu 548 zł).

 

Kierunek jest ważny, ale jest jeszcze ważny czynnik – cena. Podróżnicy szukają oszczędności. Od stycznia do czerwca 2024 nie brakowało atrakcyjnych okazji. Najtańszym zakupionym biletem w tym okresie był ten z Gdańska do Hamburga za 107,63 zł w obie strony. Kolejno w zestawieniu są: Oslo – Poznań 108,02 zł w obie strony oraz Malmo – Gdańsk, gdzie w obie strony podróżujący zapłacił 109,81 zł


 

Równie dobrze jak Fru.pl radzi sobie bliźniaczy serwis w Rumunii – Vola.ro, dla którego drugi kwartał również był najbardziej rekordowy. W porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku liczba sprzedanych biletów wzrosła dwukrotnie, a liczba bookingów o 70%.

 

 

FRU.pl to założona w 2007 roku polska internetowa platforma rezerwacji biletów lotniczych. Od początku swojego istnienia, FRU.pl koncentruje się na odpowiadaniu na potrzeby klientów, którzy często mają konkretne plany dotyczące podróży i różne obawy z nią związane. FRU.pl oferuje szeroki wybór lotów w konkurencyjnych cenach, którym towarzyszy profesjonalna i sprawna obsługa klienta świadczona przez zespół polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych specjalistów.

Wraz z rozwojem platformy wprowadzono innowacyjne usługi fintech, które są odpowiedzią na częste obawy klientów związane z podróżą i zapewniające większą elastyczność planowania lotów. Usługi te mają na celu sprostanie wyjątkowym wyzwaniom i niepewnościom, które podróżni mogą napotkać podczas podróży, zapewniając im większy spokój ducha.

Mając na celu zadowolenie klientów i wprowadzanie ciągłych innowacji, FRU.pl z zaangażowaniem usprawnia proces rezerwacji podróży oraz zapewnia swoim klientom wsparcie posprzedażowe.

Badania agencji Yotta z kwietnia 2024 roku przeprowadzone metodą CAWI pokazują, że co trzeci Polak zna FRU.pl, a 75% osób, które znają markę, skorzystało z niej przynajmniej raz. 42% osób korzysta z serwisu regularnie, przynajmniej raz na 2 miesiące i częściej.

FRU.pl w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów, jak:
- FRU Flex - możliwość odwołania lub zmiany terminu lotu bez podania przyczyny
- FRU Fast Refund - zwrot środków za odwołany lot w ciągu 24 godzin
- FRU Automatyczna Odprawa - automatyczna odprawa online dokonywana przez konsultantów FRU
- FRU Medical - ubezpieczenie podróżne
- FRU Trip Protect - bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu
- Blokada Ceny – możliwość zablokowania ceny biletu lotniczego na okres do 3 dni

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.