Komunikaty PR

Sopockie Perły 2021 - trwa konkurs o sopocką nagrodę turystyczną

2021-10-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Trwa trzecia edycja konkursu Sopockie Perły 2021. Firmy, organizacje, instytucje działające w Sopocie mogą zgłaszać swoją kandydaturę w jednej z pięciu kategorii: Pro Eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. Na zgłoszenia mają czas do końca października, a łączna pula nagród to 25 000 zł.

Konkurs organizuje Sopocka Organizacja Turystyczna we współpracy z Miastem Sopot. To właśnie działania spójne z wizerunkiem Sopotu mają największe szanse na wygraną. Pod uwagę będzie brane podkreślenie charakteru miasta, jego walorów turystycznych i kulturalnych, a także zgodność projektów z uchwałą krajobrazową oraz strategią marketingową Miasta Sopotu.

Pięć kategorii do wyboru

Organizatorzy Sopockich Pereł przewidzieli aż pięć kategorii, w których można zgłosić projekty. W kategorii “Pro Eko” można przedstawiać działania nastawione na ochronę środowiska. “Wydarzenie” przeznaczone jest dla najlepszych sopockich imprez. Najciekawsze i najbardziej regionalne oferty kulinarne docenione zostaną w kategorii “Kulinaria”, a najbardziej jakościowe i kompleksowe, i przy tym najciekawsze, oferty noclegowe - w kategorii “Pobyt”. Jest też coś dla inicjatyw, które z sukcesem rozpoczęły swoją działalność w Sopocie w roku 2021 - mogą one rywalizować w kategorii “Debiut”.

- Zachęcamy do udziału w konkursie, który jest świętem branży turystycznej w Sopocie - komentuje Anna Golec-Mastroianni, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. - Widzimy, że z roku na rok rośnie zainteresowanie nasza inicjatywą, udało nam się też pozyskać ciekawych patronów medialnych. Konkurs jest szansą dla sopockich organizacji i instytucji, które udział w nim mogą wykorzystać jako dodatkową formę promocji i możliwość wymiany doświadczeń.

Atrakcyjne nagrody      

Najlepsze inicjatywy w każdej kategorii otrzymają nagrody w wysokości 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację wybranego działania promocyjnego w uzgodnieniu z organizatorem konkursu. Łączna pula nagród to 25 000 zł, a fundatorem jest Miasto Sopot. 

Finałem konkursu będzie uroczysta Gala, podczas której nastąpi ogłoszenie wyników i wręczenie nagród. Celem wydarzenia będzie również integracja sopockiej branży turystycznej. Gala odbędzie się 9 grudnia w Sheraton Sopot Hotel. 

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz online dostępny na stronie visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/ do 31 października.

Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Bałtycki, Prestiż Magazyn Trójmiejski oraz portale iBedeker.pl oraz esopot.pl.

O konkursie Sopockie Perły 

Konkurs o Sopocką Nagrodę Turystyczną  „Sopockie Perły” adresowany jest do przedsiębiorców prowadzących działania w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Odbywa się od roku 2019. 

Głównym celem inicjatywy jest wyłonienie najciekawszych, nowatorskich i spójnych z wizerunkiem Miasta Sopotu działań z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzonych przez instytucje i firmy.  

Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN w 5 kategoriach: Pro eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. 

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna (SOT) we współpracy z Miastem Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.

W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.