Sopockie Perły 2021 - trwa konkurs o sopocką nagrodę turystyczną
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Trwa trzecia edycja konkursu Sopockie Perły 2021. Firmy, organizacje, instytucje działające w Sopocie mogą zgłaszać swoją kandydaturę w jednej z pięciu kategorii: Pro Eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. Na zgłoszenia mają czas do końca października, a łączna pula nagród to 25 000 zł.
Konkurs organizuje Sopocka Organizacja Turystyczna we współpracy z Miastem Sopot. To właśnie działania spójne z wizerunkiem Sopotu mają największe szanse na wygraną. Pod uwagę będzie brane podkreślenie charakteru miasta, jego walorów turystycznych i kulturalnych, a także zgodność projektów z uchwałą krajobrazową oraz strategią marketingową Miasta Sopotu.
Pięć kategorii do wyboru
Organizatorzy Sopockich Pereł przewidzieli aż pięć kategorii, w których można zgłosić projekty. W kategorii “Pro Eko” można przedstawiać działania nastawione na ochronę środowiska. “Wydarzenie” przeznaczone jest dla najlepszych sopockich imprez. Najciekawsze i najbardziej regionalne oferty kulinarne docenione zostaną w kategorii “Kulinaria”, a najbardziej jakościowe i kompleksowe, i przy tym najciekawsze, oferty noclegowe - w kategorii “Pobyt”. Jest też coś dla inicjatyw, które z sukcesem rozpoczęły swoją działalność w Sopocie w roku 2021 - mogą one rywalizować w kategorii “Debiut”.
- Zachęcamy do udziału w konkursie, który jest świętem branży turystycznej w Sopocie - komentuje Anna Golec-Mastroianni, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. - Widzimy, że z roku na rok rośnie zainteresowanie nasza inicjatywą, udało nam się też pozyskać ciekawych patronów medialnych. Konkurs jest szansą dla sopockich organizacji i instytucji, które udział w nim mogą wykorzystać jako dodatkową formę promocji i możliwość wymiany doświadczeń.
Atrakcyjne nagrody
Najlepsze inicjatywy w każdej kategorii otrzymają nagrody w wysokości 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację wybranego działania promocyjnego w uzgodnieniu z organizatorem konkursu. Łączna pula nagród to 25 000 zł, a fundatorem jest Miasto Sopot.
Finałem konkursu będzie uroczysta Gala, podczas której nastąpi ogłoszenie wyników i wręczenie nagród. Celem wydarzenia będzie również integracja sopockiej branży turystycznej. Gala odbędzie się 9 grudnia w Sheraton Sopot Hotel.
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz online dostępny na stronie visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/ do 31 października.
Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Bałtycki, Prestiż Magazyn Trójmiejski oraz portale iBedeker.pl oraz esopot.pl.
O konkursie Sopockie Perły
Konkurs o Sopocką Nagrodę Turystyczną „Sopockie Perły” adresowany jest do przedsiębiorców prowadzących działania w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Odbywa się od roku 2019.
Głównym celem inicjatywy jest wyłonienie najciekawszych, nowatorskich i spójnych z wizerunkiem Miasta Sopotu działań z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzonych przez instytucje i firmy.
Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN w 5 kategoriach: Pro eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt.
Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna (SOT) we współpracy z Miastem Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.
W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych.
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.