Stambuł miasto trendów – kampania promująca turecką metropolię
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Jeden z najpopularniejszych kierunków podróży, Stambuł, został bohaterem kampanii promocyjnej. Trzy specjalnie przygotowane filmiki podkreślają największe atuty miasta. „Taste in İstanbul is the New Cool”, „Shopping in İstanbul is the New Cool” oraz “Art in İstanbul is the New Cool” pokazują, co Stambuł ma do zaoferowania odwiedzającym, koncentrując się na trzech dziedzinach: kuchni, zakupach i sztuce. Kampania promocyjna ukazuje dynamizm i różnorodność tętniącego życiem miasta. Filmy promocyjne skierowane są do odbiorców ze wszystkich grup wiekowych, o różnych gustach i możliwościach finansowych.
W 2021 roku Stambuł został uznany za jedno z najlepszych miast na świecie w ankietach czytelników różnych wiodących publikacji. Co roku miasto znajduje się w czołówce destynacji urlopowych publikowanych przez międzynarodowe media. Dzięki trzem filmom promocyjnym o sztuce, kuchni i zakupach, Stambuł został przedstawiony jeszcze szerszemu gronu odbiorców.
Reklamy zatytułowane „Taste in İstanbul is the New Cool”, „Shopping in İstanbul is the New Cool” oraz „Art in İstanbul is the New Cool”, pokazują szeroki wachlarz doświadczeń, jakie czekają na turystów w Stambule, bez względu na długość ich pobytu. Kampania promocyjna od swojego debiutu została wyemitowana w telewizji i na kanałach cyfrowych w 178 państwach.
Art in İstanbul is the New Cool: Bogata historia i liczne wydarzenia artystyczne i kulturalne
Stambuł, skarbnica historii i ciągle rozwijające się centrum kultury i sztuki ma do zaoferowania inne doznania w każdej dzielnicy. „Art in İstanbul is the New Cool” poświęcony jest wyjątkowej historii miasta. W materiale pojawia się Hagia Sophia, nazywana „ósmym cudem świata”. W filmie przedstawiono też Centrum Kultury Atatürka, ponownie otwarte w zeszłym roku po remoncie, a także muzea sztuki współczesnej - İstanbul Modern i Santral İstanbul. Ponadto w „mieście, które nigdy nie śpi” przez cały rok odbywają się wydarzenia artystyczne i kulturalne, jak np. targi sztuki Contemporary İstanbul czy Festiwal na Szlaku Kulturowym Beyoğlu (Beyoğlu Culture Route Festival).
Taste in İstanbul is the New Cool: Różne smaki na każdej ulicy
Jedzenie w Stambule zawsze cieszyło się dużym uznaniem. Kuchnia tego miasta została ukształtowana przez wiele cywilizacji i stanowi jeden z wielu powodów do odwiedzin. „Taste in İstanbul is the New Cool” zwraca uwagę na różnorodne tradycje gastronomiczne niezwykłego miejsca położonego na styku Europy i Azji. Film otwiera tradycyjne śniadanie z turecką herbatą w filiżankach w kształcie tulipanów, podawane w restauracjach i popularnych kawiarniach z widokiem na największe zabytki miasta, m.in. na Wieżę Leandra. Następnie w restauracjach nad Bosforem serwowane są przepyszne mezze. W reklamie nie mogło zabraknąć również deserów, w tym słynnej na całym świecie baklawy oraz güllaç, czyli tradycyjnego tureckiego słodkiego przysmaku przygotowywanego ze skrobi kukurydzianej, wody różanej, mleka i cukru, podanych wraz z turecką kawą i lokum. W filmie pokazano też smakowite köfte (kotleciki) oraz kebab, a także ulicznych sprzedawców i popularny street food – simit. Pojawiły się też liczne restauracje serwujące dania kuchni międzynarodowej. Nie ma wątpliwości, że Stambuł dostarcza niezapomnianych doświadczeń kulinarnych.
Shopping in İstanbul is the New Cool: Stambuł – światowym centrum zakupów
Największe i najbardziej rozwinięte miasto Türkiye (Turcji), oferuje wiele możliwości zakupów, od historycznych bazarów, przez concept store, aż po wyrafinowane butiki. Wielki Bazar, jeden z najstarszych na świecie obiektów tego typu, ma w swojej ofercie wyroby rękodzielnicze, takie jak dywany czy płytki ceramiczne oraz tradycyjne zestawy do herbaty i wiele innych produktów, które mogą stanowić wspaniałą pamiątkę. W butikach tureckich projektantów miłośnicy mody mogą uzupełnić swoją garderobę o jedyne w swoim rodzaju ubrania i akcesoria, a w Taksim i Nişantaşı, dwóch tętniących życiem dzielnicach handlowych, odwiedzić sklepy międzynarodowych marek. Ponadto w całym Stambule znajdują się rozległe centra handlowe i rozrywkowe.
Filmy promocyjne można obejrzeć pod poniższymi linkami:
https://www.youtube.com/watch?v=ec6uBNagrOQ
https://www.youtube.com/watch?v=YX9nWKWHb-8
https://www.youtube.com/watch?v=EOTwyiRcTNc

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.