SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek
w ramach programu Benefit Plus.
Promocja dotyczy rezerwacji apartamentów z oferty Sun & Snow w terminie grudzień 2024 – styczeń 2025. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji Lidl, których jest już w Polsce 9,5 miliona, mogą wybierać obiekty noclegowe z ponad 2,8 tys. opcji dostępnych w 60 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w całej Polsce. Dzięki współpracy Sun & Snow Sp. z o.o z siecią Lidl w czasie zimowych wyjazdów będzie można zaoszczędzić 350 zł przy rezerwacji noclegów w górach w okresie ferii zimowych lub skorzystać
z 10% zniżki z obiektów dostępnych w innych rejonach kraju.
Poza Sun & Snow do programu Benefit Plus sieci LIDL dołączyły takie marki jak m.in: Cinema City, Shell, Triverna, Eventim, Suntago, czy Polkomtel. W ramach programu lojalnościowego klienci sieci handlowej mogą skorzystać z rabatów m.in. na zakupy, bilety do kina czy świąteczne prezenty dla bliskich, a teraz, dzięki Sun & Snow, również na wypoczynek. Sieć podkreśla, że w przyszłości zamierza sukcesywnie rozszerzać listę dostępnych benefitów w ramach aplikacji.
Aby skorzystać ze zniżek, należy pobrać aplikację Lidl Plus oraz przejść do sekcji Benefit Plus, a następnie otworzyć konkretną ofertę i zapoznać się z instrukcją oraz warunkami użycia. Informację o szczegółach znajdziemy w gazetkach Lidl oraz w aplikacji Lidl Plus.
Sun & Snow Sp. z o.o jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem ponad 2,8 tys. apartamentów w 60 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce. Firma działa na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami nieruchomości. Posiada największą sieć biur obsługi turysty, zapewniając Gościom pełne wsparcie i doradztwo podczas pobytu. Stosowane są wysokie standardy w obsłudze turystów, do których należą osoby prywatne oraz kliencie biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy. Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.