SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek
w ramach programu Benefit Plus.
Promocja dotyczy rezerwacji apartamentów z oferty Sun & Snow w terminie grudzień 2024 – styczeń 2025. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji Lidl, których jest już w Polsce 9,5 miliona, mogą wybierać obiekty noclegowe z ponad 2,8 tys. opcji dostępnych w 60 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w całej Polsce. Dzięki współpracy Sun & Snow Sp. z o.o z siecią Lidl w czasie zimowych wyjazdów będzie można zaoszczędzić 350 zł przy rezerwacji noclegów w górach w okresie ferii zimowych lub skorzystać
z 10% zniżki z obiektów dostępnych w innych rejonach kraju.
Poza Sun & Snow do programu Benefit Plus sieci LIDL dołączyły takie marki jak m.in: Cinema City, Shell, Triverna, Eventim, Suntago, czy Polkomtel. W ramach programu lojalnościowego klienci sieci handlowej mogą skorzystać z rabatów m.in. na zakupy, bilety do kina czy świąteczne prezenty dla bliskich, a teraz, dzięki Sun & Snow, również na wypoczynek. Sieć podkreśla, że w przyszłości zamierza sukcesywnie rozszerzać listę dostępnych benefitów w ramach aplikacji.
Aby skorzystać ze zniżek, należy pobrać aplikację Lidl Plus oraz przejść do sekcji Benefit Plus, a następnie otworzyć konkretną ofertę i zapoznać się z instrukcją oraz warunkami użycia. Informację o szczegółach znajdziemy w gazetkach Lidl oraz w aplikacji Lidl Plus.
Sun & Snow Sp. z o.o jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem ponad 2,8 tys. apartamentów w 60 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce. Firma działa na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami nieruchomości. Posiada największą sieć biur obsługi turysty, zapewniając Gościom pełne wsparcie i doradztwo podczas pobytu. Stosowane są wysokie standardy w obsłudze turystów, do których należą osoby prywatne oraz kliencie biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy. Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Transport
SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.