Komunikaty PR

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

2024-12-19  |  16:25
Biuro prasowe

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek
w ramach programu Benefit Plus.

 

Promocja dotyczy rezerwacji apartamentów z oferty Sun & Snow w terminie grudzień 2024 – styczeń 2025. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji Lidl, których jest już w Polsce 9,5 miliona, mogą wybierać obiekty noclegowe z ponad 2,8 tys. opcji dostępnych w 60 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w całej Polsce. Dzięki współpracy Sun & Snow Sp. z o.o z siecią Lidl w czasie zimowych wyjazdów będzie można zaoszczędzić 350 zł przy rezerwacji noclegów w górach w okresie ferii zimowych lub skorzystać
z 10% zniżki z obiektów dostępnych w innych rejonach kraju.

 

Poza Sun & Snow do programu Benefit Plus sieci LIDL dołączyły takie marki jak m.in: Cinema City, Shell, Triverna, Eventim, Suntago, czy Polkomtel. W ramach programu lojalnościowego klienci sieci handlowej mogą skorzystać z rabatów m.in. na zakupy, bilety do kina czy świąteczne prezenty dla bliskich, a teraz, dzięki Sun & Snow, również na wypoczynek. Sieć podkreśla, że w przyszłości zamierza sukcesywnie rozszerzać listę dostępnych benefitów w ramach aplikacji.

 

Aby skorzystać ze zniżek, należy pobrać aplikację Lidl Plus oraz przejść do sekcji Benefit Plus, a następnie otworzyć konkretną ofertę i zapoznać się z instrukcją oraz warunkami użycia. Informację o szczegółach znajdziemy w gazetkach Lidl oraz w aplikacji Lidl Plus.

 

Sun & Snow Sp. z o.o jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem ponad 2,8 tys. apartamentów w 60 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce.  Firma działa na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami nieruchomości. Posiada największą sieć biur obsługi turysty, zapewniając Gościom pełne wsparcie i doradztwo podczas pobytu. Stosowane są wysokie standardy w obsłudze turystów, do których należą osoby prywatne oraz kliencie biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy.  Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Dom i ogród

Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów

Dziennikarz zauważa, że wciąż narastającym problemem są tzw. niewidzialne elektrośmieci. To nie tylko telefony, zasilacze, ładowarki, powerbanki i słuchawki, ale także zabawki elektroniczne czy e-papierosy. Konsumenci zazwyczaj nie postrzegają ich w kategorii elektroodpadów i zamiast oddawać do recyklingu, magazynują je w szufladach lub wrzucają do pojemników na odpady zmieszane, skąd trafiają na wysypiska, gdzie zostają spalone lub przetworzone w nieprawidłowy sposób. Krzysztof Skórzyński jest zaniepokojony takimi praktykami.