SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek
w ramach programu Benefit Plus.
Promocja dotyczy rezerwacji apartamentów z oferty Sun & Snow w terminie grudzień 2024 – styczeń 2025. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji Lidl, których jest już w Polsce 9,5 miliona, mogą wybierać obiekty noclegowe z ponad 2,8 tys. opcji dostępnych w 60 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w całej Polsce. Dzięki współpracy Sun & Snow Sp. z o.o z siecią Lidl w czasie zimowych wyjazdów będzie można zaoszczędzić 350 zł przy rezerwacji noclegów w górach w okresie ferii zimowych lub skorzystać
z 10% zniżki z obiektów dostępnych w innych rejonach kraju.
Poza Sun & Snow do programu Benefit Plus sieci LIDL dołączyły takie marki jak m.in: Cinema City, Shell, Triverna, Eventim, Suntago, czy Polkomtel. W ramach programu lojalnościowego klienci sieci handlowej mogą skorzystać z rabatów m.in. na zakupy, bilety do kina czy świąteczne prezenty dla bliskich, a teraz, dzięki Sun & Snow, również na wypoczynek. Sieć podkreśla, że w przyszłości zamierza sukcesywnie rozszerzać listę dostępnych benefitów w ramach aplikacji.
Aby skorzystać ze zniżek, należy pobrać aplikację Lidl Plus oraz przejść do sekcji Benefit Plus, a następnie otworzyć konkretną ofertę i zapoznać się z instrukcją oraz warunkami użycia. Informację o szczegółach znajdziemy w gazetkach Lidl oraz w aplikacji Lidl Plus.
Sun & Snow Sp. z o.o jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem ponad 2,8 tys. apartamentów w 60 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce. Firma działa na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami nieruchomości. Posiada największą sieć biur obsługi turysty, zapewniając Gościom pełne wsparcie i doradztwo podczas pobytu. Stosowane są wysokie standardy w obsłudze turystów, do których należą osoby prywatne oraz kliencie biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy. Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
Influencerka zauważa, że w Polsce jest coraz więcej atrakcyjnych hoteli z bogatą ofertą dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb gości. Jest w nich coraz więcej udogodnień, atrakcji i komfortowych rozwiązań, które sprawiają, że pobyt w danym obiekcie jest prawdziwą przyjemnością. Eliza Gwiazda wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenia, będąc w jury konkursu na najpiękniejszy hotel w Polsce.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Dom i ogród
Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów

Dziennikarz zauważa, że wciąż narastającym problemem są tzw. niewidzialne elektrośmieci. To nie tylko telefony, zasilacze, ładowarki, powerbanki i słuchawki, ale także zabawki elektroniczne czy e-papierosy. Konsumenci zazwyczaj nie postrzegają ich w kategorii elektroodpadów i zamiast oddawać do recyklingu, magazynują je w szufladach lub wrzucają do pojemników na odpady zmieszane, skąd trafiają na wysypiska, gdzie zostają spalone lub przetworzone w nieprawidłowy sposób. Krzysztof Skórzyński jest zaniepokojony takimi praktykami.