Komunikaty PR

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

2024-12-19  |  16:25
Biuro prasowe

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek
w ramach programu Benefit Plus.

 

Promocja dotyczy rezerwacji apartamentów z oferty Sun & Snow w terminie grudzień 2024 – styczeń 2025. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji Lidl, których jest już w Polsce 9,5 miliona, mogą wybierać obiekty noclegowe z ponad 2,8 tys. opcji dostępnych w 60 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w całej Polsce. Dzięki współpracy Sun & Snow Sp. z o.o z siecią Lidl w czasie zimowych wyjazdów będzie można zaoszczędzić 350 zł przy rezerwacji noclegów w górach w okresie ferii zimowych lub skorzystać
z 10% zniżki z obiektów dostępnych w innych rejonach kraju.

 

Poza Sun & Snow do programu Benefit Plus sieci LIDL dołączyły takie marki jak m.in: Cinema City, Shell, Triverna, Eventim, Suntago, czy Polkomtel. W ramach programu lojalnościowego klienci sieci handlowej mogą skorzystać z rabatów m.in. na zakupy, bilety do kina czy świąteczne prezenty dla bliskich, a teraz, dzięki Sun & Snow, również na wypoczynek. Sieć podkreśla, że w przyszłości zamierza sukcesywnie rozszerzać listę dostępnych benefitów w ramach aplikacji.

 

Aby skorzystać ze zniżek, należy pobrać aplikację Lidl Plus oraz przejść do sekcji Benefit Plus, a następnie otworzyć konkretną ofertę i zapoznać się z instrukcją oraz warunkami użycia. Informację o szczegółach znajdziemy w gazetkach Lidl oraz w aplikacji Lidl Plus.

 

Sun & Snow Sp. z o.o jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem ponad 2,8 tys. apartamentów w 60 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce.  Firma działa na rynku od 2008 roku i w tym czasie stworzyła sprawdzony model współpracy z właścicielami nieruchomości. Posiada największą sieć biur obsługi turysty, zapewniając Gościom pełne wsparcie i doradztwo podczas pobytu. Stosowane są wysokie standardy w obsłudze turystów, do których należą osoby prywatne oraz kliencie biznesowi, zarówno z Polski, jak i zagranicy.  Do grupy Sun & Snow S.A. należą również spółki Sun & Snow Real Estate Sp. z o.o. oraz Pobyty.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g
2024-12-19 | 01:00

Przewodnik MICHELIN 2025: 32 nowe restauracje prezentują mistrzostwo tureckiej g

Podczas uroczystej ceremonii, która odbyła się w hotelu Four Seasons Bosphorus w Stambule, zaprezentowany został wybór restauracji na rok 2025 w nowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.