Tej jesieni Litwa oferuje 10 000 darmowych noclegów
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
turyści, którzy zatrzymają się w kraju na trzy lub więcej nocy, otrzymają jedną noc gratis. 10 000 zarejestrowanych niezależnych turystów otrzyma bezpłatną noc w obiekcie noclegowym o wartości nieprzekraczającej 65 EUR, aby móc zwiedzać kraj przez jeden dodatkowy dzień.
2 września, 2021. Litwa przygotowała atrakcyjną ofertę dla niezależnych podróżnych: zatrzymaj się w kraju na trzy noce, a zapłać tylko za dwie. Aż 500 litewskich hoteli, pensjonatów i innych miejsc krótkotrwałego pobytu nawiązało współpracę z rządem w ramach tej kampanii, aby zaoferować pierwszym 10 000 zarejestrowanym podróżnym więcej czasu na podziwianie naturalnych krajobrazów, osobliwości miejskich i urokliwych wybrzeży Morza Bałtyckiego. Kampania pod hasłem „Litwa. Nie spiesz się" będzie trwała od 2 września do 8 listopada 2021 roku.
Podróżni będą mogli skorzystać z oferty rejestrując się na specjalnej stronie kampanii i otrzymując unikalny kod prosto do swojej skrzynki mailowej. Po zarezerwowaniu trzech lub więcej noclegów bezpośrednio w jednym z 500 partnerskich obiektów noclegowych, goście otrzymają ostatni nocleg za darmo. Maksymalna wartość rekompensaty wynosi 65 euro.
Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Gospodarki i Innowacji oraz Lithuania Travel, krajową agencję rozwoju turystyki. Kampania ma m.in. na celu pokazanie Litwy jako atrakcyjnego miejsca idealnego na wakacje w mieście.
„Kampania jest świadectwem aktywnej współpracy litewskich przedsiębiorców i rządu w celu utrzymania przemysłu turystycznego w obliczu kolejnych fal pandemii, a także zapewnienia turystom międzynarodowym dodatkowego czasu na zwiedzanie kraju" - powiedziała Aušrinė Armonaitė, minister gospodarki i innowacji. „Litwa, położona w samym sercu Europy, jest bogata w dziewiczą przyrodę, smaczną kuchnię i niekończące się życie kulturalne. Dlaczego by nie przedłużyć nieco podróży i oddać się w pełni litewskiej przygodzie?"
Ponieważ Litwa jest niewielka pod względem powierzchni, bezpłatny trzeci nocleg stanowi doskonałą okazję dla podróżnych, aby poznać wszystkie trzy największe miasta: Wilno, tętniąca życiem stolica kraju, znana z barokowej starówki i bogatej sceny kulinarnej; Kowno, drugie co do wielkości miasto Litwy, charakteryzujące się modernistyczną architekturą i sztuką uliczną; oraz Kłajpeda, spokojne miasto portowe położone zaledwie rzut kamieniem od Mierzei Kurońskiej - jednego z najbardziej znanych obiektów przyrodniczych w kraju.
Dodatkowy dzień na Litwie to także wiele okazji, by poczuć się jak miejscowy. Sezon jest idealny na grzybobranie, piesze wędrówki, jazdę na rowerze i odkrywanie wiekowych tradycji litewskiej sauny. Miłośników jedzenia ucieszy fakt, że w menu 30 najlepszych restauracji na Litwie dominuje autentyczna kuchnia sezonowa, a piwosze będą zachwyceni miejscowym rzemiosłem piwnym.
Obecnie na Litwie można uprawiać wszystkie rodzaje turystyki, przy czym obowiązują minimalne obostrzenia. Więcej informacji na temat sytuacji COVID-19 oraz wskazówki dla podróżujących dostępne są tutaj.
- KONIEC -
O LITHUANIA TRAVEL
Lithuania Travel to krajowa agencja rozwoju turystyki odpowiedzialna za marketing i promocję turystyki na Litwie, działająca w ramach Ministerstwa Gospodarki i Innowacji. Celem strategicznym agencji jest zwiększenie świadomości na temat Litwy jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie do przyjazdów i podróży krajowych. Biuro ściśle współpracuje z firmami i organizacjami turystycznymi, a także prezentuje litewskie produkty turystyczne, usługi i doświadczenia w mediach społecznościowych i cyfrowych, podczas podróży prasowych, na międzynarodowych wystawach turystycznych oraz imprezach B2B.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.