Komunikaty PR

Tej jesieni Litwa oferuje 10 000 darmowych noclegów

2021-09-14  |  14:37
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

turyści, którzy zatrzymają się w kraju na trzy lub więcej nocy, otrzymają jedną noc gratis. 10 000 zarejestrowanych niezależnych turystów otrzyma bezpłatną noc w obiekcie noclegowym o wartości nieprzekraczającej 65 EUR, aby móc zwiedzać kraj przez jeden dodatkowy dzień.

 

2 września, 2021. Litwa przygotowała atrakcyjną ofertę dla niezależnych podróżnych: zatrzymaj się w kraju na trzy noce, a zapłać tylko za dwie. Aż 500 litewskich hoteli, pensjonatów i innych miejsc krótkotrwałego pobytu nawiązało współpracę z rządem w ramach tej kampanii, aby zaoferować pierwszym 10 000 zarejestrowanym podróżnym więcej czasu na podziwianie naturalnych krajobrazów, osobliwości miejskich i urokliwych wybrzeży Morza Bałtyckiego. Kampania pod hasłem „Litwa. Nie spiesz się" będzie trwała od 2 września do 8 listopada 2021 roku.

 

Podróżni będą mogli skorzystać z oferty rejestrując się na specjalnej stronie kampanii i otrzymując unikalny kod prosto do swojej skrzynki mailowej. Po zarezerwowaniu trzech lub więcej noclegów bezpośrednio w jednym z 500 partnerskich obiektów noclegowych, goście otrzymają ostatni nocleg za darmo. Maksymalna wartość rekompensaty wynosi 65 euro.

 

Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Gospodarki i Innowacji oraz Lithuania Travel, krajową agencję rozwoju turystyki. Kampania ma m.in. na celu pokazanie Litwy jako atrakcyjnego miejsca idealnego na wakacje w mieście.

 

„Kampania jest świadectwem aktywnej współpracy litewskich przedsiębiorców i rządu w celu utrzymania przemysłu turystycznego w obliczu kolejnych fal pandemii, a także zapewnienia turystom międzynarodowym dodatkowego czasu na zwiedzanie kraju" - powiedziała Aušrinė Armonaitė, minister gospodarki i innowacji. „Litwa, położona w samym sercu Europy, jest bogata w dziewiczą przyrodę, smaczną kuchnię i niekończące się życie kulturalne. Dlaczego by nie przedłużyć nieco podróży i oddać się w pełni litewskiej przygodzie?"

 

Ponieważ Litwa jest niewielka pod względem powierzchni, bezpłatny trzeci nocleg stanowi doskonałą okazję dla podróżnych, aby poznać wszystkie trzy największe miasta: Wilno, tętniąca życiem stolica kraju, znana z barokowej starówki i bogatej sceny kulinarnej; Kowno, drugie co do wielkości miasto Litwy, charakteryzujące się modernistyczną architekturą i sztuką uliczną; oraz Kłajpeda, spokojne miasto portowe położone zaledwie rzut kamieniem od Mierzei Kurońskiej - jednego z najbardziej znanych obiektów przyrodniczych w kraju.

Dodatkowy dzień na Litwie to także wiele okazji, by poczuć się jak miejscowy. Sezon jest idealny na grzybobranie, piesze wędrówki, jazdę na rowerze i odkrywanie wiekowych tradycji litewskiej sauny. Miłośników jedzenia ucieszy fakt, że w menu 30 najlepszych restauracji na Litwie dominuje autentyczna kuchnia sezonowa, a piwosze będą zachwyceni miejscowym rzemiosłem piwnym.

Obecnie na Litwie można uprawiać wszystkie rodzaje turystyki, przy czym obowiązują minimalne obostrzenia. Więcej informacji na temat sytuacji COVID-19 oraz wskazówki dla podróżujących dostępne są tutaj.

 

- KONIEC -

O LITHUANIA TRAVEL

Lithuania Travel to krajowa agencja rozwoju turystyki odpowiedzialna za marketing i promocję turystyki na Litwie, działająca w ramach Ministerstwa Gospodarki i Innowacji. Celem strategicznym agencji jest zwiększenie świadomości na temat Litwy jako atrakcyjnego kierunku turystycznego oraz zachęcenie do przyjazdów i podróży krajowych. Biuro ściśle współpracuje z firmami i organizacjami turystycznymi, a także prezentuje litewskie produkty turystyczne, usługi i doświadczenia w mediach społecznościowych i cyfrowych, podczas podróży prasowych, na międzynarodowych wystawach turystycznych oraz imprezach B2B.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Kto może wziąć udział w konkursie Sopockie Perły i dlaczego warto to zrobić? Biuro prasowe
2021-10-22 | 10:20

Kto może wziąć udział w konkursie Sopockie Perły i dlaczego warto to zrobić?

Sopockie Perły to konkurs adresowany do firm działających na terenie najpiękniejszego polskiego kurortu. Jakie korzyści przynosi uczestnikom - opowiada  Anna Golec-Mastroianni, prezeska
Podróże Z Wrocławia polecimy na Wyspę Wiatrowych Zabawek. Bilety już w sprzedaży
2021-10-21 | 11:00

Z Wrocławia polecimy na Wyspę Wiatrowych Zabawek. Bilety już w sprzedaży

Linie lotnicze Wizz Air ogłosiły nowe połączenie z Wrocławia. Od grudnia polecimy na Lanzarote. Można już rezerwować bilety. Pierwszy lot na Lanzarote zaplanowano na 22 grudnia tego
Podróże Urlop jesienią? Piękno Słowacji czeka na odkrycie!
2021-10-20 | 13:00

Urlop jesienią? Piękno Słowacji czeka na odkrycie!

Jesień to świetny moment na urlop dla wszystkich tych, którzy cenią ciszę i spokój. Brak tłumów na turystycznych szklakach, to także dobre rozwiązanie ze względu na

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.