Komunikaty PR

Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej

2021-03-23  |  15:01

Sieć Grano Hotels zakończyła akcję marketingową „Top 10 Atrakcji Gdańska”. W ramach cyklu filmów wyemitowanych na kanale YouTube pokazano najciekawsze miejsca na mapie Stolicy województwa pomorskiego. Każdy film został zrealizowany przez zespół PolandbyLocals, a wystąpiła w nich Przewodniczka Turystyczna Katarzyna Czaykowska. Akcja była promowana na profilach społecznościowych organizatorów.

Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels są nierozerwalnie związane z historią Gdańska. Każdy z nich powstał w poszanowaniu lokalnej architektury czy w nawiązaniu do miejscowej tradycji. Jesteśmy stale zaangażowani w promocję naszego pięknego miasta zarówno wśród polskich jak i zagranicznych turystów. Stąd pomysł na realizację cyklu filmów, w którym pokażemy najważniejsze gdańskie zabytki. Bardzo zależało nam aby wszyscy, niezależnie od bieżącej sytuacji epidemiologicznej poczuli również niezwykły klimat Stolicy województwa pomorskiego – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.

Hasłem przewodnim akcji Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej było „Poczujmy Gdańsk razem”. W ramach cyklu 10 filmów pokazano Fontannę Neptunę, Dwór Artusa, ulicę Długą, Bazylikę Mariacką, Żuraw, Sołdek, Park Oliwski, Westerplatte, Europejskie Centrum Solidarności oraz Muzeum II Wojny Światowej. W każdym filmie Katarzyna Czaykowska w niezwykle barwny sposób miała okazję opowiedzieć o historii danego miejsca, przedstawiając przy tym liczne, również nieznane fakty i ciekawostki. Cykl spotkał się niezwykłym zainteresowaniem Internautów i był żywo komentowany w mediach społecznościowych. Akcję Top 10 Atrakcji Gdańska można było śledzić od początku lutego na profilach społecznościowych sieci Grano Hotels oraz PolandbyLocals. Cykl zwieńczył wywiad LIVE z Katarzyną Czaykowską, który miał miejsce w czwartek, 17 marca na Facebooku.

Wszystkie filmy dostępne są na stronie Grano Hotels: https://www.granohotels.pl/top-10-atrakcji-gdanska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.