Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej
Sieć Grano Hotels zakończyła akcję marketingową „Top 10 Atrakcji Gdańska”. W ramach cyklu filmów wyemitowanych na kanale YouTube pokazano najciekawsze miejsca na mapie Stolicy województwa pomorskiego. Każdy film został zrealizowany przez zespół PolandbyLocals, a wystąpiła w nich Przewodniczka Turystyczna Katarzyna Czaykowska. Akcja była promowana na profilach społecznościowych organizatorów.
Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels są nierozerwalnie związane z historią Gdańska. Każdy z nich powstał w poszanowaniu lokalnej architektury czy w nawiązaniu do miejscowej tradycji. Jesteśmy stale zaangażowani w promocję naszego pięknego miasta zarówno wśród polskich jak i zagranicznych turystów. Stąd pomysł na realizację cyklu filmów, w którym pokażemy najważniejsze gdańskie zabytki. Bardzo zależało nam aby wszyscy, niezależnie od bieżącej sytuacji epidemiologicznej poczuli również niezwykły klimat Stolicy województwa pomorskiego – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.
Hasłem przewodnim akcji Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej było „Poczujmy Gdańsk razem”. W ramach cyklu 10 filmów pokazano Fontannę Neptunę, Dwór Artusa, ulicę Długą, Bazylikę Mariacką, Żuraw, Sołdek, Park Oliwski, Westerplatte, Europejskie Centrum Solidarności oraz Muzeum II Wojny Światowej. W każdym filmie Katarzyna Czaykowska w niezwykle barwny sposób miała okazję opowiedzieć o historii danego miejsca, przedstawiając przy tym liczne, również nieznane fakty i ciekawostki. Cykl spotkał się niezwykłym zainteresowaniem Internautów i był żywo komentowany w mediach społecznościowych. Akcję Top 10 Atrakcji Gdańska można było śledzić od początku lutego na profilach społecznościowych sieci Grano Hotels oraz PolandbyLocals. Cykl zwieńczył wywiad LIVE z Katarzyną Czaykowską, który miał miejsce w czwartek, 17 marca na Facebooku.
Wszystkie filmy dostępne są na stronie Grano Hotels: https://www.granohotels.pl/top-10-atrakcji-gdanska
Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
Pandemia, wojna w Ukrainie i najwyższa od kilkudziesięciu lat inflacja – wszystkie te kryzysy, które wydarzyły się w ciągu niespełna pięciu lat, nadszarpnęły oszczędności Polaków i wielu z nich skłoniły do zastanowienia się nad swoją przyszłością finansową i jej zabezpieczeniem. Wciąż jednak na tle innych krajów UE poduszka finansowa Polaków jest skromna. Według Doroty Sierakowskiej, analityczki rynków surowcowych, przedsiębiorczyni i inwestorki, przełom roku to dobry moment na podjęcie planów finansowych, a najważniejszą zasadą inwestycji, chroniącą przed kryzysami, powinno być zróżnicowanie portfela.