Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej
Sieć Grano Hotels zakończyła akcję marketingową „Top 10 Atrakcji Gdańska”. W ramach cyklu filmów wyemitowanych na kanale YouTube pokazano najciekawsze miejsca na mapie Stolicy województwa pomorskiego. Każdy film został zrealizowany przez zespół PolandbyLocals, a wystąpiła w nich Przewodniczka Turystyczna Katarzyna Czaykowska. Akcja była promowana na profilach społecznościowych organizatorów.
Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels są nierozerwalnie związane z historią Gdańska. Każdy z nich powstał w poszanowaniu lokalnej architektury czy w nawiązaniu do miejscowej tradycji. Jesteśmy stale zaangażowani w promocję naszego pięknego miasta zarówno wśród polskich jak i zagranicznych turystów. Stąd pomysł na realizację cyklu filmów, w którym pokażemy najważniejsze gdańskie zabytki. Bardzo zależało nam aby wszyscy, niezależnie od bieżącej sytuacji epidemiologicznej poczuli również niezwykły klimat Stolicy województwa pomorskiego – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.
Hasłem przewodnim akcji Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej było „Poczujmy Gdańsk razem”. W ramach cyklu 10 filmów pokazano Fontannę Neptunę, Dwór Artusa, ulicę Długą, Bazylikę Mariacką, Żuraw, Sołdek, Park Oliwski, Westerplatte, Europejskie Centrum Solidarności oraz Muzeum II Wojny Światowej. W każdym filmie Katarzyna Czaykowska w niezwykle barwny sposób miała okazję opowiedzieć o historii danego miejsca, przedstawiając przy tym liczne, również nieznane fakty i ciekawostki. Cykl spotkał się niezwykłym zainteresowaniem Internautów i był żywo komentowany w mediach społecznościowych. Akcję Top 10 Atrakcji Gdańska można było śledzić od początku lutego na profilach społecznościowych sieci Grano Hotels oraz PolandbyLocals. Cykl zwieńczył wywiad LIVE z Katarzyną Czaykowską, który miał miejsce w czwartek, 17 marca na Facebooku.
Wszystkie filmy dostępne są na stronie Grano Hotels: https://www.granohotels.pl/top-10-atrakcji-gdanska

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.