Komunikaty PR

Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej

2021-03-23  |  15:01

Sieć Grano Hotels zakończyła akcję marketingową „Top 10 Atrakcji Gdańska”. W ramach cyklu filmów wyemitowanych na kanale YouTube pokazano najciekawsze miejsca na mapie Stolicy województwa pomorskiego. Każdy film został zrealizowany przez zespół PolandbyLocals, a wystąpiła w nich Przewodniczka Turystyczna Katarzyna Czaykowska. Akcja była promowana na profilach społecznościowych organizatorów.

Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels są nierozerwalnie związane z historią Gdańska. Każdy z nich powstał w poszanowaniu lokalnej architektury czy w nawiązaniu do miejscowej tradycji. Jesteśmy stale zaangażowani w promocję naszego pięknego miasta zarówno wśród polskich jak i zagranicznych turystów. Stąd pomysł na realizację cyklu filmów, w którym pokażemy najważniejsze gdańskie zabytki. Bardzo zależało nam aby wszyscy, niezależnie od bieżącej sytuacji epidemiologicznej poczuli również niezwykły klimat Stolicy województwa pomorskiego – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.

Hasłem przewodnim akcji Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej było „Poczujmy Gdańsk razem”. W ramach cyklu 10 filmów pokazano Fontannę Neptunę, Dwór Artusa, ulicę Długą, Bazylikę Mariacką, Żuraw, Sołdek, Park Oliwski, Westerplatte, Europejskie Centrum Solidarności oraz Muzeum II Wojny Światowej. W każdym filmie Katarzyna Czaykowska w niezwykle barwny sposób miała okazję opowiedzieć o historii danego miejsca, przedstawiając przy tym liczne, również nieznane fakty i ciekawostki. Cykl spotkał się niezwykłym zainteresowaniem Internautów i był żywo komentowany w mediach społecznościowych. Akcję Top 10 Atrakcji Gdańska można było śledzić od początku lutego na profilach społecznościowych sieci Grano Hotels oraz PolandbyLocals. Cykl zwieńczył wywiad LIVE z Katarzyną Czaykowską, który miał miejsce w czwartek, 17 marca na Facebooku.

Wszystkie filmy dostępne są na stronie Grano Hotels: https://www.granohotels.pl/top-10-atrakcji-gdanska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.