Komunikaty PR

Top 10 Atrakcji Gdańska wg Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej

2021-03-23  |  15:01
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Sieć Grano Hotels zakończyła akcję marketingową „Top 10 Atrakcji Gdańska”. W ramach cyklu filmów wyemitowanych na kanale YouTube pokazano najciekawsze miejsca na mapie Stolicy województwa pomorskiego. Każdy film został zrealizowany przez zespół PolandbyLocals, a wystąpiła w nich Przewodniczka Turystyczna Katarzyna Czaykowska. Akcja była promowana na profilach społecznościowych organizatorów.

Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels są nierozerwalnie związane z historią Gdańska. Każdy z nich powstał w poszanowaniu lokalnej architektury czy w nawiązaniu do miejscowej tradycji. Jesteśmy stale zaangażowani w promocję naszego pięknego miasta zarówno wśród polskich jak i zagranicznych turystów. Stąd pomysł na realizację cyklu filmów, w którym pokażemy najważniejsze gdańskie zabytki. Bardzo zależało nam aby wszyscy, niezależnie od bieżącej sytuacji epidemiologicznej poczuli również niezwykły klimat Stolicy województwa pomorskiego – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.

Hasłem przewodnim akcji Grano Hotels, PolandbyLocals i Katarzyny Czaykowskiej było „Poczujmy Gdańsk razem”. W ramach cyklu 10 filmów pokazano Fontannę Neptunę, Dwór Artusa, ulicę Długą, Bazylikę Mariacką, Żuraw, Sołdek, Park Oliwski, Westerplatte, Europejskie Centrum Solidarności oraz Muzeum II Wojny Światowej. W każdym filmie Katarzyna Czaykowska w niezwykle barwny sposób miała okazję opowiedzieć o historii danego miejsca, przedstawiając przy tym liczne, również nieznane fakty i ciekawostki. Cykl spotkał się niezwykłym zainteresowaniem Internautów i był żywo komentowany w mediach społecznościowych. Akcję Top 10 Atrakcji Gdańska można było śledzić od początku lutego na profilach społecznościowych sieci Grano Hotels oraz PolandbyLocals. Cykl zwieńczył wywiad LIVE z Katarzyną Czaykowską, który miał miejsce w czwartek, 17 marca na Facebooku.

Wszystkie filmy dostępne są na stronie Grano Hotels: https://www.granohotels.pl/top-10-atrakcji-gdanska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wiosna w Muzeum Polskiej Wódki Biuro prasowe
2021-05-14 | 09:40

Wiosna w Muzeum Polskiej Wódki

Muzeum Polskiej Wódki to przestrzeń, w której prezentowana jest wyjątkowa historia Polskiej Wódki – Chronionego Oznaczenia Geograficznego UE. Muzeum ponownie
Podróże Sankt Petersburg - kulturowe miasto Rosji
2021-05-13 | 11:00

Sankt Petersburg - kulturowe miasto Rosji

  Po zaledwie dwóch godzinach lotu z Warszawy znajdziemy się w ponad 5,5-milionowym Sankt Petersburgu, zwanym także stolicą kulturalną Rosji. Założony przez cara Piotra
Podróże Linie Emirates zwiększają częstotliwość lotów do Polski
2021-05-10 | 01:00

Linie Emirates zwiększają częstotliwość lotów do Polski

Linie Emirates ogłosiły, że zwiększą częstotliwość połączeń z Warszawy do Dubaju z czterech do siedmiu tygodniowo – piąty lot będzie realizowany od 1 czerwca (w każdy wtorek),

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Muzyka

W najnowszym teledysku Natalii Zastępy „Wiesz, jak jest” wystąpi Jolanta Janus, gwiazda głośnej produkcji „Lekcja miłości”. „Ta kobieta to jest torpeda”

12 maja wokalistka zaprezentuje fanom swój najnowszy singiel zatytułowany „Wiesz, jak jest”. W teledysku do tego utworu wystąpi nietuzinkowa postać – Jolanta Janus, znana z produkcji HBO „Lekcja miłości”. Piosenkarka bardzo się cieszy, że mogła poznać tak wyjątkową kobietę i na planie zdjęciowym czerpać z jej doświadczenia. Premiera debiutanckiego albumu finalistki „The Voice Kids” odbędzie się 21 maja. Krążek nosi tytuł „Nie żałuję”.

Handel

40 proc. Polaków planuje remont lub przeprowadzkę w związku z pandemią. Wzrasta znaczenie zdrowych domów

Polacy spędzają w domach i mieszkaniach nawet 90 proc. swojego czasu. Pandemia COVID-19, lockdowny oraz konieczność zdalnej pracy i nauki pokazały, jak ważne są odpowiednie warunki mieszkaniowe dla funkcjonowania rodziny, zdrowia i dobrego samopoczucia. Dla 75 proc. Polaków zdrowie i chęć poprawy komfortu życia okazały się głównym motywatorem do rozpoczęcia remontu. Z kolei dla 80 proc. spośród tych, którzy szukali ostatnio nowego lokum, najważniejsze okazały się takie cechy zdrowego domu jak jakość powietrza i ilość światła dziennego – wynika z VI edycji raportu „Barometr zdrowych domów”. Zmiana podejścia Polaków może być nie tylko drogowskazem dla nowych inwestycji deweloperskich, lecz także impulsem do przyspieszenia renowacji istniejących budynków. Tym bardziej że 40 proc. badanych planuje remont lub przeprowadzkę w ciągu następnych dwóch lat.