Komunikaty PR

TP Vision współpracuje z The Explorers przy filmowaniu cudów natury

2022-07-11  |  12:00
Biuro prasowe

 

 

TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound oraz partner UNESCO – The Explorers, filmują na Martynice nieskażoną cywilizacją przyrodę. Obrazy zostaną następnie udostępnione w rozdzielczości 4K za pośrednictwem aplikacji The Explorers na telewizorach Philips Ambilight. Explorers i TP Vision zamierzają wykorzystać projekt do podniesienia świadomości w zakresie ochrony przyrody na wyspie – i na całym świecie.

 

The Explorers korzystają z najnowszych technologii, aby tworzyć najwyższej jakości zdjęcia i filmy przedstawiające dziedzictwo naszej planety. Dzięki temu globalnemu projektowi – pod hasłem „wiem więcej, aby chronić lepiej” – The Explorers dzielą się światowymi skarbami przyrody i podnoszą świadomość na temat ochrony naturalnego i kulturowego dziedzictwa Ziemi.

 

Od 2021 roku Martynika jest uznanym przez UNESCO rezerwatem biosfery. Wyspa jest jednym z 36 hotspotów bioróżnorodności na całym świecie. W ramach współpracy pomiędzy TP Vision i The Exploreres zespół kamerzystów, fotografów i rysownik odwiedzili wyjątkowe otoczenie lasu Mount Pelee, aby uchwycić różne endemiczne, emblematyczne i inne niezwykłe rośliny i gatunki, które można tam spotkać.

 

Martynika posiada unikalne bogactwo naturalne z wieloma gatunkami flory i fauny oraz ich rzadkimi siedliskami, które są silnie związane z jej mieszkańcami, są częścią ich kultury i tradycji. Dlatego oprócz zaprezentowania skarbów wyspy, celem projektu jest też nagranie mieszkańców opowiadających o swojej wyspie, przyrodzie, tradycjach. Obrazy natury, pięknie uchwycone przez The Explorers, będą dostępne wyłącznie dla posiadaczy telewizorów Philips Ambilight*.

 

- Celem projektu The Explorers jest edukacja, podnoszenie świadomości i pokazywanie piękna świata bez ukrywania jego ran. Chcemy wykorzystać piękne obrazy natury, aby inspirować działania na rzecz jej ochrony. Cousteau powiedział kiedyś: kochasz to, czym się zachwycasz, chronisz to, co kochasz. To prowadzi do naszego motto: wiedzieć więcej, aby chronić lepiej. TP Vision pomaga nam ożywić nasze obrazy w telewizorach Philips Ambilight i dotrzeć do jak największej liczby osób, mówi Valentin Pacaut z The Explorers.

 

- Wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko zaczyna się od budowania świadomości. Współpraca z podobnie myślącymi organizacjami, takimi jak The Explorers, jest kluczowym krokiem na naszej drodze na rzecz zrównoważonego rozwoju i jest to partnerstwo, w którym istnieje doskonałe połączenie technologii i zrównoważonego rozwoju. W ramach naszej współpracy wspieramy także odbudowę populacji czerwonoskrzydłej papugi ara w Hondurasie, jednego z lokalnych projektów Fundacji The Explorers. Zachęcamy do dołączenia do społeczności The Explorers, liczymy na doskonałą współpracę w nadchodzących latach i powstanie wielu najwyższej jakości obrazów, które pomogą zwiększać świadomość konieczności ochrony dóbr natury, dodaje Stefan van Sabben, Global CSR & Sustainability Manager w TP Vision.

 

Dokumentowanie cennego dziedzictwa Ziemi dla przyszłych pokoleń i długoterminowa współpraca TP Vision z The Explorers jest częścią strategicznego filaru zrównoważonego rozwoju firmy pod nazwą „Future Proof”. Projekt przyczynia się do realizacji 13-go celu zrównoważonego rozwoju - działania na rzecz klimatu, podnosząc świadomość cudów natury i umożliwiając ludziom podziwianie zasobów planety w domu. Oprócz współpracy z The Explorers, TP Vision podejmuje też działania w zakresie uczynienia swojego łańcucha produkcyjnego, produktów oraz opakowań bardziej zrównoważonymi.

 

 

The Explorers

The Explorers, we współpracy z UNESCO, to globalny projekt, który inwentaryzuje naturalne i kulturowe dziedzictwo Ziemi na obrazach Ultra High Definition (8K/4K). Od lodowców Arktyki po ciepłe wody Polinezji Francuskiej, The Explorers realizuje swój cel edukacyjny poprzez spotkania i ekspedycje pod hasłem: „wiedzieć więcej, aby chronić lepiej”. The Explorers, pierwsza firma, która przesyła strumieniowo 8K/4K na telewizorach Smart TV, została wcześniej wybrana „Aplikacją telewizyjną roku” i jest obecnie dostępna w 17 językach w 170 krajach.

 

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

 

 

 

 

 

 


* Bezpłatna 4-miesięczna wersja próbna aplikacji The Explorers jest dostępna na wszystkich telewizorach Philips Smart TV z systemem Android TV i wszystkich telewizorach Philips Smart TV z platformą Saphi od 2019 r. i nowszych. Ekskluzywna oferta próbna dla właścicieli telewizorów Philips jest wyświetlana na ekranie głównym aplikacji The Explorers po jej pobraniu z lokalnego sklepu z aplikacjami. Konsumenci posiadający nowe telewizory Philips (z rocznika 2022) znajdą aplikację zainstalowaną fabrycznie na ekranie głównym aplikacji lub w zbiorze aplikacji Philips. Aby skorzystać z tej oferty, bezpłatny 4-miesięczny okres próbny musi zostać aktywowany przed 31 grudnia 2022 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive? Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.