TP Vision współpracuje z The Explorers przy filmowaniu cudów natury
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound oraz partner UNESCO – The Explorers, filmują na Martynice nieskażoną cywilizacją przyrodę. Obrazy zostaną następnie udostępnione w rozdzielczości 4K za pośrednictwem aplikacji The Explorers na telewizorach Philips Ambilight. Explorers i TP Vision zamierzają wykorzystać projekt do podniesienia świadomości w zakresie ochrony przyrody na wyspie – i na całym świecie.
The Explorers korzystają z najnowszych technologii, aby tworzyć najwyższej jakości zdjęcia i filmy przedstawiające dziedzictwo naszej planety. Dzięki temu globalnemu projektowi – pod hasłem „wiem więcej, aby chronić lepiej” – The Explorers dzielą się światowymi skarbami przyrody i podnoszą świadomość na temat ochrony naturalnego i kulturowego dziedzictwa Ziemi.
Od 2021 roku Martynika jest uznanym przez UNESCO rezerwatem biosfery. Wyspa jest jednym z 36 hotspotów bioróżnorodności na całym świecie. W ramach współpracy pomiędzy TP Vision i The Exploreres zespół kamerzystów, fotografów i rysownik odwiedzili wyjątkowe otoczenie lasu Mount Pelee, aby uchwycić różne endemiczne, emblematyczne i inne niezwykłe rośliny i gatunki, które można tam spotkać.
Martynika posiada unikalne bogactwo naturalne z wieloma gatunkami flory i fauny oraz ich rzadkimi siedliskami, które są silnie związane z jej mieszkańcami, są częścią ich kultury i tradycji. Dlatego oprócz zaprezentowania skarbów wyspy, celem projektu jest też nagranie mieszkańców opowiadających o swojej wyspie, przyrodzie, tradycjach. Obrazy natury, pięknie uchwycone przez The Explorers, będą dostępne wyłącznie dla posiadaczy telewizorów Philips Ambilight*.
- Celem projektu The Explorers jest edukacja, podnoszenie świadomości i pokazywanie piękna świata bez ukrywania jego ran. Chcemy wykorzystać piękne obrazy natury, aby inspirować działania na rzecz jej ochrony. Cousteau powiedział kiedyś: kochasz to, czym się zachwycasz, chronisz to, co kochasz. To prowadzi do naszego motto: wiedzieć więcej, aby chronić lepiej. TP Vision pomaga nam ożywić nasze obrazy w telewizorach Philips Ambilight i dotrzeć do jak największej liczby osób, mówi Valentin Pacaut z The Explorers.
- Wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko zaczyna się od budowania świadomości. Współpraca z podobnie myślącymi organizacjami, takimi jak The Explorers, jest kluczowym krokiem na naszej drodze na rzecz zrównoważonego rozwoju i jest to partnerstwo, w którym istnieje doskonałe połączenie technologii i zrównoważonego rozwoju. W ramach naszej współpracy wspieramy także odbudowę populacji czerwonoskrzydłej papugi ara w Hondurasie, jednego z lokalnych projektów Fundacji The Explorers. Zachęcamy do dołączenia do społeczności The Explorers, liczymy na doskonałą współpracę w nadchodzących latach i powstanie wielu najwyższej jakości obrazów, które pomogą zwiększać świadomość konieczności ochrony dóbr natury, dodaje Stefan van Sabben, Global CSR & Sustainability Manager w TP Vision.
Dokumentowanie cennego dziedzictwa Ziemi dla przyszłych pokoleń i długoterminowa współpraca TP Vision z The Explorers jest częścią strategicznego filaru zrównoważonego rozwoju firmy pod nazwą „Future Proof”. Projekt przyczynia się do realizacji 13-go celu zrównoważonego rozwoju - działania na rzecz klimatu, podnosząc świadomość cudów natury i umożliwiając ludziom podziwianie zasobów planety w domu. Oprócz współpracy z The Explorers, TP Vision podejmuje też działania w zakresie uczynienia swojego łańcucha produkcyjnego, produktów oraz opakowań bardziej zrównoważonymi.
The Explorers
The Explorers, we współpracy z UNESCO, to globalny projekt, który inwentaryzuje naturalne i kulturowe dziedzictwo Ziemi na obrazach Ultra High Definition (8K/4K). Od lodowców Arktyki po ciepłe wody Polinezji Francuskiej, The Explorers realizuje swój cel edukacyjny poprzez spotkania i ekspedycje pod hasłem: „wiedzieć więcej, aby chronić lepiej”. The Explorers, pierwsza firma, która przesyła strumieniowo 8K/4K na telewizorach Smart TV, została wcześniej wybrana „Aplikacją telewizyjną roku” i jest obecnie dostępna w 17 językach w 170 krajach.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
* Bezpłatna 4-miesięczna wersja próbna aplikacji The Explorers jest dostępna na wszystkich telewizorach Philips Smart TV z systemem Android TV i wszystkich telewizorach Philips Smart TV z platformą Saphi od 2019 r. i nowszych. Ekskluzywna oferta próbna dla właścicieli telewizorów Philips jest wyświetlana na ekranie głównym aplikacji The Explorers po jej pobraniu z lokalnego sklepu z aplikacjami. Konsumenci posiadający nowe telewizory Philips (z rocznika 2022) znajdą aplikację zainstalowaną fabrycznie na ekranie głównym aplikacji lub w zbiorze aplikacji Philips. Aby skorzystać z tej oferty, bezpłatny 4-miesięczny okres próbny musi zostać aktywowany przed 31 grudnia 2022 r.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.