Türkiye (Turcja) – destynacja marzeń. Sezon 2022 w liczbach
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Türkiye (Turcja) to idealne miejsce na urlop. Od lat pozostaje jednym z najczęściej wybieranych kierunków wakacyjnych. Tylko w tym roku, przez pierwsze sześć miesięcy, to państwo odwiedziło 16,3 milionów turystów. Co oznacza, że Türkiye (Turcja) osiągnęła najszybszy powrót do normalności po okresie pandemii. W bieżącym roku 4. miejsce wśród krajów europejskich, z których przybyło najwięcej turystów do Türkiye (Turcji) zajmuje Polska (za Niemcami, Wielką Brytanią i Bułgarią).
Tylko do czerwca Türkiye (Turcję) odwiedziło 363 895 Polaków, czyli o 176,7% więcej niż w tym samym okresie w ubiegłym roku, podczas pandemii, a także o 12,9% więcej niż w 2019 roku, który został uznany za rekordowy. Tylko w czerwcu do Türkiye (Turcji) na urlop przybyło 189 074 obywateli polskich. Co oznacza, że liczba turystów z Polski wzrosła o 35,9% względem tego samego miesiąca w 2019 roku, czyli ostatnim roku przed pandemią. Ponadto jest to o aż 141,7% więcej odwiedzających z Polski niż w czerwcu 2021 roku. Te liczby znajdują potwierdzenie w licznych polskich sondażach, które wskazują Türkiye (Turcję) jako ulubiony kierunek Polaków na wakacje.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.