Türkiye uruchamia nową platformę edukacyjną „All in Türkiye”
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Türkiye (Turcja), najpopularniejszy kierunek turystyczny w Polsce, uruchomiła nową platformę edukacyjną zatytułowaną „All in Türkiye”. Zaprojektowana tak, aby zapewnić łatwy dostęp do najdokładniejszych i najbardziej aktualnych informacji na temat Türkiye (Turcji) z dowolnego miejsca na świecie i dostępna dla wszystkich profesjonalistów z branży turystycznej, All in Türkiye oferuje bezpłatne szkolenia online. Po pomyślnym ukończeniu kursów profesjonaliści z branży otrzymają “Türkiye Expert Certificate” („Certyfikat Eksperta Tureckiej Turystyki”).
Pełna starożytnych zabytków, wyjątkowego piękna i niezrównanych regionów turystycznych, Türkiye (Turcja) kontynuuje działania promocyjne, aby zaprezentować swój ogromny potencjał turystyczny. Jako jedno z najczęściej odwiedzanych centrów turystycznych na świecie, kraj ten niedawno uruchomił internetową platformę edukacyjną “All in Türkiye”, skierowaną do międzynarodowych biur podróży, touroperatorów i specjalistów w dziedzinie turystyki. All in Türkiye oferuje kursy online na temat historii, kultury, przyrody i atrakcji turystycznych, które dają możliwość promowania Turkiye (Turcji) w najbardziej skuteczny i efektywny sposób.
Bezpłatne i elastyczne szkolenia
Profesjonaliści z branży turystycznej zarejestrowani na platformie All in Türkiye (www.allinturkiye.com) otrzymują szkolenia online z zakresu kierunków turystycznych, pozwalające poznać Türkiye (Turcję) dzięki zdjęciom i filmom ze szczegółowym omówieniem, dzięki czemu każdy może przerobić materiał z domu i we własnym tempie. Szkolenia oferowane na platformie poprawiają poziom wiedzy pracowników sektora turystycznego, którą dzielą się ze swoimi klientami, zwiększając tym samym ich potencjał zarobkowy. Kurs “All in Türkiye” oferuje również wiedzę z zakresu marketingu i brandingu, która może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż ofert Türkiye (Turcji) dla wczasowiczów.
Profesjonaliści z branży, którzy pomyślnie ukończyli kursy, otrzymują potwierdzenie ich ukończenia oraz “Türkiye Expert Certificate” („Certyfikat Eksperta Tureckiej Turystyki”).. All in Türkiye oferuje doskonałą możliwość do przyciągnięcia większej liczby klientów, sprzedaży wysokiej jakości ofert wakacyjnych i zdobycia uznania jako specjalisty w sprzedaży wyjazdów do Türkiye (Turcji).
Nadchodzi 11 kompleksowych kursów i wiele więcej
All in Türkiye oferuje różnorodne podejścia do sprzedaży Türkiye (Turcji) szerokiej klienteli i obecnie oferuje 11 kompleksowych kursów zatytułowanych: “Safe Tourism Certification & Insurance”, “About Türkiye”, “İstanbul”, “Antalya”, “İzmir”, “Cappadocia”, “Mediterranean”, “Aegean”, “Selling Türkiye”, “MICE”, and “Outdoor & Adventure”. Każdy kurs trwa 60, 90 lub 120 minut. Na platformie dostępne będą 24 kursy online, wszystkie w języku angielskim.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.