Komunikaty PR

Türkiye uruchamia nową platformę edukacyjną „All in Türkiye”

2022-03-03  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Türkiye (Turcja), najpopularniejszy kierunek turystyczny w Polsce, uruchomiła nową platformę edukacyjną zatytułowaną „All in Türkiye”. Zaprojektowana tak, aby zapewnić łatwy dostęp do najdokładniejszych i najbardziej aktualnych informacji na temat Türkiye  (Turcji) z dowolnego miejsca na świecie i dostępna dla wszystkich profesjonalistów z branży turystycznej, All in Türkiye oferuje bezpłatne szkolenia online. Po pomyślnym ukończeniu kursów profesjonaliści z branży otrzymają “Türkiye Expert Certificate” („Certyfikat Eksperta Tureckiej Turystyki”).

Pełna starożytnych zabytków, wyjątkowego piękna i niezrównanych regionów turystycznych, Türkiye (Turcja) kontynuuje działania promocyjne, aby zaprezentować swój ogromny potencjał turystyczny. Jako jedno z najczęściej odwiedzanych centrów turystycznych na świecie, kraj ten niedawno uruchomił internetową platformę edukacyjną “All in Türkiye”, skierowaną do międzynarodowych biur podróży, touroperatorów i specjalistów w dziedzinie turystyki. All in Türkiye oferuje kursy online na temat historii, kultury, przyrody i atrakcji turystycznych, które dają możliwość promowania Turkiye (Turcji) w najbardziej skuteczny i efektywny sposób.

Bezpłatne i elastyczne szkolenia

Profesjonaliści z branży turystycznej zarejestrowani na platformie All in Türkiye (www.allinturkiye.com) otrzymują szkolenia online z zakresu kierunków turystycznych, pozwalające poznać Türkiye (Turcję) dzięki zdjęciom i filmom ze szczegółowym omówieniem, dzięki czemu każdy może przerobić materiał z domu i we własnym tempie. Szkolenia oferowane na platformie poprawiają poziom wiedzy pracowników sektora turystycznego, którą dzielą się ze swoimi klientami, zwiększając tym samym ich potencjał zarobkowy. Kurs “All in Türkiye” oferuje również wiedzę z zakresu marketingu i brandingu, która może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż ofert Türkiye (Turcji) dla wczasowiczów.


Profesjonaliści z branży, którzy pomyślnie ukończyli kursy, otrzymują potwierdzenie ich ukończenia oraz  “Türkiye Expert Certificate” („Certyfikat Eksperta Tureckiej Turystyki”).. All in Türkiye oferuje doskonałą możliwość  do przyciągnięcia większej liczby klientów, sprzedaży wysokiej jakości ofert wakacyjnych i zdobycia uznania jako specjalisty w sprzedaży wyjazdów do Türkiye (Turcji).

Nadchodzi 11 kompleksowych kursów i wiele więcej

All in Türkiye oferuje różnorodne podejścia do sprzedaży Türkiye (Turcji) szerokiej klienteli i obecnie oferuje 11 kompleksowych kursów zatytułowanych: “Safe Tourism Certification & Insurance”, “About Türkiye”, “İstanbul”, “Antalya”, “İzmir”, “Cappadocia”, “Mediterranean”, “Aegean”, “Selling Türkiye”, “MICE”, and “Outdoor & Adventure”. Każdy kurs trwa 60, 90 lub 120 minut. Na platformie dostępne będą 24 kursy online, wszystkie w języku angielskim.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.