Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie
Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła główną kampanię promocyjną pod nazwą „Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie“. Działania obejmują 14 kluczowych rynków w tym Polskę i mają na celu promocję głównego sezonu turystycznego, zachęcając Gości zagranicznych do odwiedzenia Chorwacji latem. Kampania planowana jest do końca lipca.
„Działania w ramach kampanii przeprowadzamy na każdym z rynków w najchętniej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz na najpopularniejszych portalach i w prasie. W skład komunikacji marketingowej wchodzą także media społecznościowe, reklama zewnętrzna na bilbordach, panele cyfrowe oraz reklamy w komunikacji miejskiej. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie poprzedzającym główny sezon letni”, powiedział Dyrektor Generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić.
Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych trwających 30 sekund, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu Gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.
„Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, ze Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków”, powiedziała Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Agnieszka Puszczewicz
We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours. Swoim kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji w zrównoważonej turystyce.
„Wierzę, że ta kampania dodatkowo zmotywuje Gości, aby wybrali w nadchodzących miesiącach właśnie Chorwację na swoje idealne wakacje. Na potrzeby każdego z rynków przygotowaliśmy specjalnie dostosowaną kampanię promocyjną, która poza już dobrze znaną ofertą dodatkowo podkreśli wszystkie te atuty, które sprawią, że Goście będą mogli doświadczyć autentycznej Chorwacji – od kulinarnych przysmaków po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kultury” – podsumowała Minister Turystyki i Sportu Republiki Chorwacji, Nikolina Brnjac.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.