Komunikaty PR

Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie

2022-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła główną kampanię promocyjną pod nazwą Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie“. Działania obejmują 14 kluczowych rynków w tym Polskę i mają na celu promocję głównego sezonu turystycznego, zachęcając Gości zagranicznych do odwiedzenia Chorwacji latem. Kampania planowana jest do końca lipca.

„Działania w ramach kampanii przeprowadzamy na każdym z rynków w najchętniej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz na najpopularniejszych portalach i w prasie. W skład komunikacji marketingowej wchodzą także media społecznościowe, reklama zewnętrzna na bilbordach, panele cyfrowe oraz reklamy w komunikacji miejskiej. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie poprzedzającym główny sezon letni”, powiedział Dyrektor Generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić.

Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych trwających 30 sekund, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu Gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.

„Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, ze Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez  zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków”, powiedziała Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Agnieszka Puszczewicz

We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours.  Swoim kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji w zrównoważonej turystyce.

„Wierzę, że ta kampania dodatkowo zmotywuje Gości, aby wybrali w nadchodzących miesiącach właśnie Chorwację na swoje idealne wakacje.  Na potrzeby każdego z rynków przygotowaliśmy specjalnie dostosowaną kampanię promocyjną,  która  poza już dobrze znaną ofertą dodatkowo podkreśli wszystkie te atuty, które sprawią, że Goście będą mogli doświadczyć autentycznej Chorwacji – od kulinarnych przysmaków po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kultury” – podsumowała Minister Turystyki i Sportu Republiki Chorwacji, Nikolina Brnjac.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive? Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:10

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?

Wakacje all inclusive to jeden z najpopularniejszych sposobów na spędzenie urlopu. Ta formuła wypoczynku cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne korzyści,
Podróże Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.