Komunikaty PR

Uroczyste otwarcie The Emporium Plovdiv – MGallery

2022-07-14  |  16:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

The Emporium Plovdiv – MGallery to wyjątkowy 5-gwiazdkowy hotel zlokalizowany w mieście Płowdiw w Bułgarii, który zachwyca wyjątkowym designem, niepowtarzalnym champagne barem i luksusowymi pokojami z najnowszymi udogodnieniami technologicznymi. Rozwiązania smart pozwalają zaspokoić indywidualne potrzeby gości i w zależności od ich nastroju dostosować oświetlenie, zamykać lub otwierać zasłony czy aktywować system audiowizualny. We wtorek 12 lipca odbyło się uroczyste otwarcie hotelu.

 

W wydarzeniu, które jest jednym z kamieni milowych dla bułgarskiej branży hotelarskiej i turystycznej wzięli udział najważniejsi przedstawiciele Accor oraz lokalni i międzynarodowi dziennikarze. Uczestnicy spotkania mieli okazję zwiedzić cały obiekt, nowoczesne wnętrza oraz doświadczyć na własnych kubkach smakowych pierwszorzędną kuchnię i najwyższej klasy obsługę.
Niezmiernie cieszymy się, że wraz z otwarciem kolejnego wspaniałego hotelu rozszerzamy swoją obecność i portfolio naszych marek w pięknej Bułgarii! Progres jest kluczowy dla Accor i poprzez ten nowy, wspaniały i zachwycający hotel z przyjemnością wcielamy w życie naszą misję – oznajmia Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe.
 
The Emporium Plovdiv - MGallery, położony w centrum miasta i czerpiący inspirację ze wspaniałej lokalizacji stanie się czarującym sanktuarium i obietnicą bogatych doświadczeń oraz niezapomnianych przygód. Niepowtarzalny charakter i niezwykłą historia hotelu będzie szczególnym uzupełnieniem unikatowej butikowej kolekcji MGallery – przekonuje Paweł Pańczak, dyrektor hotelu The Emporium Plovdiv - MGallery.

W trakcie spotkania prasowego Sabina Bartyzel, SVP Operations for Accor Eastern Europe oraz Frank Reul, Head of Development for Accor Eastern Europe & Balkans przybliżyli gościom filozofię marki MGallery, której rdzeniem jest poznawanie porywających historii, wspólne przeżycia i momenty zapadające w pamięć. Jednym z istotnych elementów umożliwiających wcielenie idei przewodniej w życie jest niepowtarzalny design, za który w The Emporium Plovdiv – MGallery odpowiadają Olga i Irina Sundukovi, założycielki Sundukovy Sisters S+S. To jedno z najszybciej rozwijających się i najbardziej kreatywnych studiów architektonicznych w branży hotelarskiej, które w 2018 roku otrzymało tytuł „Designers of the year” przyznawany przez The Gold Key Awards. Kunszt studia prowadzonego przez siostry pozwolił ożywić oryginalne cechy budynku i nawiązać do lokalnego dziedzictwa, odzwierciedlając imponującą bułgarską historię w mieniących się złotych panelach wplecionych w design hotelu.

Realizacja tego projektu to powód do ogromnej radości i dumy! Udało nam się zjednoczyć ze sobą innowacyjność i historię, tworząc unikalną koncepcję, w której czuć prawdziwą duszę Płowdiwu. Współpraca z Accor jako partnerem przedsięwzięcia jest zaszczytem i już teraz z niecierpliwością spoglądam w przyszłość, bo najlepsze dopiero przed nami! – zapowiada Boyko Kachulev, właściciel The Emporium Plovdiv – MGallery.

5-gwiazdkowy hotel oferuje 61 starannie zaprojektowanych pokoi, w tym 12 niezwykłych apartamentów, zapewniających wyjątkową różnorodność udogodnień tworzących prawdziwie luksusowe doświadczenie. Centralnie położony The Emporium Plovdiv - MGallery mieści się w odległości krótkiego spaceru od głównych skarbów archeologicznych Płowdiwu: Rzymskiego Forum i Stadionu. Nieopodal na gości czekają też miejsca wpisane na wstępną listę światowego dziedzictwa UNESCO, czyli bazylika biskupia w Filipopolu i Stare Miasto. Oprócz tego blisko jest do najlepszych punktów handlowych i rozrywkowych zlokalizowanych w samym sercu Płowdiwu.

Zagraniczni podróżni i lokalni goście otrzymają możliwość skorzystania z intymnych stref relaksu, usług fitness oraz modnej restauracji. Dodatkowo o atmosferę zadbają perfumy do wnętrz opracowane przez ekskluzywną francuską firmę Shams Conseils Paris na indywidualne zlecenie MGallery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.