Vouge i Sofitel dzielą się sekretami perfekcyjnego Art de Vivre
Marki zachęcą swoich fanów, trendsetterów i miłośników czerpania przyjemności z życia do rozkoszowania się stylem, poradami i ekskluzywnymi przeżyciami w myśl idei Art de Vivre.
Wywodząca się z Francji pierwsza międzynarodowa marka luksusowych hoteli Sofitel Hotel & Resorts jako ambasador francuskiej kultury na całym świecie nawiązuje globalne partnerstwo z magazynem Vogue. W ciągu najbliższych trzech lat marki będą dzielić się tajnikami francuskiego stylu życia i swoim savoir-faire poprzez organizację i udział w ekskluzywnych festiwalach, działania kreatywne, współprace modowe i aktywność w branży beauty. Motywem przewodnim współpracy jest promowanie życia zgodnie z filozofią Art de Vivre. Partnerstwo obejmuje szereg eventów, niespodzianek i udogodnień dla miłośników obu marek – od szykownego nowego paryskiego koktajlu, którym można delektować się w hotelach Sofitel na całym świecie, po wydarzenia takie jak Vogue x Sofitel Festival, który odbył się 14 i 15 października w Paryżu.
Sofitel to doświadczenia i przeżycia, które wykraczają poza tradycyjne postrzeganie hotelarstwa. To furtka do stylu życia, który zachęca i zaprasza gości do zanurzenia się w świecie francuskiej elegancji, kultury, stylu życia i savoir-faire obecnego we wszystkich hotelach Sofitel – podkreśla Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe. – Cieszę się, że współpraca z Vogue wcieli w życie wiele wspólnych inspiracji od sztuki, designu, branży beauty po gastronomię i świat rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że starannie przygotowana kampania Vogue x Sofitel w wysublimowany sposób pozwoli gościom wzmocnić doświadczenia z pobytu w naszych hotelach, które pozostaną z nimi na długo.
VOGUE X SOFITEL FESTIVAL
Start współpracy odbył się w premierą Vogue X Sofitel Festiwal, który odbył się 14-15 października w Paryżu poprzez celebrację Art de Vivre w Pavillon Cambon Capucines. W wydarzeniu wzięło udział blisko 1000 gości i miłośników marek, którzy uczestniczyli w warsztatach stylizacji fryzów z Balmain Hair Couture oraz perfumeryjnych i zapachowych z Diptyque. Na uczestników czekały także zabiegi kosmetyczne z Le Rouge Français, Codage i Hydrafacial, wskazówki dotyczące urody z Holidermie, sesje fitness z trenerem gwiazd Julie Pujols czy lekcje miksologii z wódką. Nie zabrakło także butiku Vogue i wyjątkowego doświadczenia 4D z Sofitel MyBed™ oraz kawiarniami Sofitel Café. Ekskluzywna zapowiedź przed otwarciem festiwalu nastąpiła 13 października, w której wzięła udział grupa 150 VIP-ów.
Cieszymy się, że możemy połączyć dwie wspaniałe francuskie marki, które są światowej sławy autorytetami w dziedzinie piękna, stylu i sztuki życia – powiedziała Delphine Royant, CBO of Condé Nast France. – Dzięki pierwszemu festiwalowi Vogue x Sofitel jesteśmy przekonani, że społeczność Vogue zakocha się w nowoczesnym francuskim luksusie hotelów Sofitel, czerpiąc z nich wiedzę na temat francuskiej wrażliwości i pełnego szyku stylu francuskiej gościnności.
Seria filmów Art de Vivre
Przy wykorzystaniu utalentowanych artystycznie zespołów, Vogue ukazał Art de Vivre hoteli Sofitel za pośrednictwem znanych osobistości ze świata mody w serii specjalnie przygotowanych filmów. W pierwszym z nich, skupiającym się na globalnych trendsettrach, pionierska modelka Inès Rau podzieliła się własnym podejściem do Art de Vivre na tle Sofitel Le Scribe Paris Opéra. Jako francuska modelka i aktywistka transpłciowa, Rau jest orędowniczką różnorodności rasowej i płciowej, przełamując bariery i wpływając na gusta definiujące scenę paryskiej kultury.
Flagowy Sofitel Le Scribe Paris Opéra, położony w samym sercu Prawego Brzegu Paryża dopracował sztukę Art de Vivre do perfekcji nie tylko poprzez lokalizację, ale i stylowy wystrój wnętrz. Przeprojektowany przez wszechstronnie utalentowanego francuskiego projektanta Tristana Auera, hotel jest nowoczesnym klasykiem, który promienieje charakterystycznym luksusem i stylem marki Sofitel.
Signature cocktail menu we współpracy z wódką Grey Goose
By wesprzeć francuskie dziedzictwo, wraz z launchem współpracy z Vogue, Sofitel połączył siły z Grey Goose, tradycyjną francuską marką alkoholową. Wódka Grey Goose jest bazą serii ekskluzywnych koktajli dla Sofitel, które będą dostępne w hotelach marki na całym świecie. Pierwszym koktajlem, który trafi do obiektów, jest Martini à la Mode prezentujący nowoczesne podejście do klasycznego koktajlu Martini przeobrażone przez pryzmat paryskiej mody. Koktajl wytwarzany z połączenia wódki Grey Goose i nowego wermutu Martini Ambrato, a następnie uzupełniony świeżymi nutami francuskiej cytryny i rzemieślniczego francuskiego miodu z dodatkiem kwiatu pomarańczy, gwarantuje niezapomniane wrażenia smakowe bez względu na okoliczności. Koktajl Martini à la Mode będzie na językach całego wybiegu na nadchodzące sezony.
Więcej Vogue x Sofitel na całym świecie
Globalne partnerstwo między Sofitel i Vogue obejmie bieżące działania obu marek i wydarzenia w hotelach Sofitel na całym świecie, we współpracy z regionalnymi zespołami Vogue. Nadchodzące przedsięwzięcia i wydarzenia obejmują zarówno Sofitel New York, jak i Sofitel Washington DC Lafayette Square z Vogue US, które rozpoczną się w październiku i listopadzie 2022 r.
W Polsce funkcjonują obecnie dwa hotele tej francuskiej marki: Sofitel Warsaw Victoria i Sofitel Grand Sopot. Apartament prezydencki w warszawskim hotelu otrzymał główną nagrodę w międzynarodowym konkursie branży turystycznej World Travel Awards w kategorii Poland’s Leading Hotel Suite 2022.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.