Vouge i Sofitel dzielą się sekretami perfekcyjnego Art de Vivre
Marki zachęcą swoich fanów, trendsetterów i miłośników czerpania przyjemności z życia do rozkoszowania się stylem, poradami i ekskluzywnymi przeżyciami w myśl idei Art de Vivre.
Wywodząca się z Francji pierwsza międzynarodowa marka luksusowych hoteli Sofitel Hotel & Resorts jako ambasador francuskiej kultury na całym świecie nawiązuje globalne partnerstwo z magazynem Vogue. W ciągu najbliższych trzech lat marki będą dzielić się tajnikami francuskiego stylu życia i swoim savoir-faire poprzez organizację i udział w ekskluzywnych festiwalach, działania kreatywne, współprace modowe i aktywność w branży beauty. Motywem przewodnim współpracy jest promowanie życia zgodnie z filozofią Art de Vivre. Partnerstwo obejmuje szereg eventów, niespodzianek i udogodnień dla miłośników obu marek – od szykownego nowego paryskiego koktajlu, którym można delektować się w hotelach Sofitel na całym świecie, po wydarzenia takie jak Vogue x Sofitel Festival, który odbył się 14 i 15 października w Paryżu.
Sofitel to doświadczenia i przeżycia, które wykraczają poza tradycyjne postrzeganie hotelarstwa. To furtka do stylu życia, który zachęca i zaprasza gości do zanurzenia się w świecie francuskiej elegancji, kultury, stylu życia i savoir-faire obecnego we wszystkich hotelach Sofitel – podkreśla Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe. – Cieszę się, że współpraca z Vogue wcieli w życie wiele wspólnych inspiracji od sztuki, designu, branży beauty po gastronomię i świat rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że starannie przygotowana kampania Vogue x Sofitel w wysublimowany sposób pozwoli gościom wzmocnić doświadczenia z pobytu w naszych hotelach, które pozostaną z nimi na długo.
VOGUE X SOFITEL FESTIVAL
Start współpracy odbył się w premierą Vogue X Sofitel Festiwal, który odbył się 14-15 października w Paryżu poprzez celebrację Art de Vivre w Pavillon Cambon Capucines. W wydarzeniu wzięło udział blisko 1000 gości i miłośników marek, którzy uczestniczyli w warsztatach stylizacji fryzów z Balmain Hair Couture oraz perfumeryjnych i zapachowych z Diptyque. Na uczestników czekały także zabiegi kosmetyczne z Le Rouge Français, Codage i Hydrafacial, wskazówki dotyczące urody z Holidermie, sesje fitness z trenerem gwiazd Julie Pujols czy lekcje miksologii z wódką. Nie zabrakło także butiku Vogue i wyjątkowego doświadczenia 4D z Sofitel MyBed™ oraz kawiarniami Sofitel Café. Ekskluzywna zapowiedź przed otwarciem festiwalu nastąpiła 13 października, w której wzięła udział grupa 150 VIP-ów.
Cieszymy się, że możemy połączyć dwie wspaniałe francuskie marki, które są światowej sławy autorytetami w dziedzinie piękna, stylu i sztuki życia – powiedziała Delphine Royant, CBO of Condé Nast France. – Dzięki pierwszemu festiwalowi Vogue x Sofitel jesteśmy przekonani, że społeczność Vogue zakocha się w nowoczesnym francuskim luksusie hotelów Sofitel, czerpiąc z nich wiedzę na temat francuskiej wrażliwości i pełnego szyku stylu francuskiej gościnności.
Seria filmów Art de Vivre
Przy wykorzystaniu utalentowanych artystycznie zespołów, Vogue ukazał Art de Vivre hoteli Sofitel za pośrednictwem znanych osobistości ze świata mody w serii specjalnie przygotowanych filmów. W pierwszym z nich, skupiającym się na globalnych trendsettrach, pionierska modelka Inès Rau podzieliła się własnym podejściem do Art de Vivre na tle Sofitel Le Scribe Paris Opéra. Jako francuska modelka i aktywistka transpłciowa, Rau jest orędowniczką różnorodności rasowej i płciowej, przełamując bariery i wpływając na gusta definiujące scenę paryskiej kultury.
Flagowy Sofitel Le Scribe Paris Opéra, położony w samym sercu Prawego Brzegu Paryża dopracował sztukę Art de Vivre do perfekcji nie tylko poprzez lokalizację, ale i stylowy wystrój wnętrz. Przeprojektowany przez wszechstronnie utalentowanego francuskiego projektanta Tristana Auera, hotel jest nowoczesnym klasykiem, który promienieje charakterystycznym luksusem i stylem marki Sofitel.
Signature cocktail menu we współpracy z wódką Grey Goose
By wesprzeć francuskie dziedzictwo, wraz z launchem współpracy z Vogue, Sofitel połączył siły z Grey Goose, tradycyjną francuską marką alkoholową. Wódka Grey Goose jest bazą serii ekskluzywnych koktajli dla Sofitel, które będą dostępne w hotelach marki na całym świecie. Pierwszym koktajlem, który trafi do obiektów, jest Martini à la Mode prezentujący nowoczesne podejście do klasycznego koktajlu Martini przeobrażone przez pryzmat paryskiej mody. Koktajl wytwarzany z połączenia wódki Grey Goose i nowego wermutu Martini Ambrato, a następnie uzupełniony świeżymi nutami francuskiej cytryny i rzemieślniczego francuskiego miodu z dodatkiem kwiatu pomarańczy, gwarantuje niezapomniane wrażenia smakowe bez względu na okoliczności. Koktajl Martini à la Mode będzie na językach całego wybiegu na nadchodzące sezony.
Więcej Vogue x Sofitel na całym świecie
Globalne partnerstwo między Sofitel i Vogue obejmie bieżące działania obu marek i wydarzenia w hotelach Sofitel na całym świecie, we współpracy z regionalnymi zespołami Vogue. Nadchodzące przedsięwzięcia i wydarzenia obejmują zarówno Sofitel New York, jak i Sofitel Washington DC Lafayette Square z Vogue US, które rozpoczną się w październiku i listopadzie 2022 r.
W Polsce funkcjonują obecnie dwa hotele tej francuskiej marki: Sofitel Warsaw Victoria i Sofitel Grand Sopot. Apartament prezydencki w warszawskim hotelu otrzymał główną nagrodę w międzynarodowym konkursie branży turystycznej World Travel Awards w kategorii Poland’s Leading Hotel Suite 2022.
![Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1140084680,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Bezpieczne wakacje: standardy ochrony dzieci w branży hotelarskiej
![Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi](/files/_uploaded/glownekonf_162924537,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
![Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży](/files/_uploaded/glownekonf_2109028850,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.