Komunikaty PR

Wrocławianin finalistą konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej

2020-10-19  |  11:20

Jednym z szesnastu finalistów Turystycznych Mistrzostw Blogerów został pracownik Kolei Dolnośląskich Bartosz Dziwak, wrocławianin i autor bloga turystycznego Bartekwpodrozy.pl. Teraz w ramach konkursowej rywalizacji zabierze czytelników w podróż po wyjątkowych miejscach Dolnego Śląska.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji Turystycznych Mistrzostw Blogerów są nieodkryte, ale warte odwiedzenia zakątki Polski oraz inspiracje do wykorzystania bonu turystycznego. Województwo Dolnośląskie będzie reprezentował Bartosz Dziwak. Prowadzony przez niego blog Bartekwpodrozy.pl to jeden z najszybciej rozwijających się blogów podróżniczych w Polsce. Teraz – w ramach Mistrzostw – zaprosi on czytelników w podróż po najpiękniejszych zakątkach Dolnego Śląska.

Podróżuję niezależnie, organizując samodzielnie transport, zakwaterowanie, określając plan zwiedzania i... będąc absolutnym panem swojego czasu, korzystając na przykład z kolei. Teraz chcę zaprosić czytelników na Dolny Śląsk – powiedział Bartosz Dziwak, który blogowanie łączy z pracą w Kolejach Dolnośląskich. – Zakwalifikowanie się do finałowej szesnastki to dla mnie sukces. Jestem dumny, że mam szansę reprezentować nasz region – dodał wrocławianin.

Bartosz Dziwak na swoim blogu dzieli się radami dotyczącymi samodzielnego podróżowania. Przedstawia odpowiedzi na pytania stawiane przez osoby szukające pomysłu na podróż. Udostępnia również czytelnikom praktyczne poradniki jak podróżować tanio i komfortowo. A wie co mówi – ostatnich latach odwiedził siedemnaście państw w Azji i Europie oraz wiele zakątków Polski. Jak podkreśla wszystkie podróże planował samodzielnie od A do Z.

– Chcę zachęcić do odwiedzenia mojego rodzinnego Dolnego Śląska, jednego z najbogatszych w atrakcje turystyczne województw w Polsce – zapewnia Dziwak. – Udział w konkursie to dla mnie duża rzecz ale przede wszystkim chciałbym dołożyć swoją cegiełkę do spopularyzowania mniej znanych wśród turystów spoza Dolnego Śląska kierunków. Dlatego przez kilka ostatnich dni przygotowywałem materiał z wybranych przeze mnie tajemniczych Gór Sowich – kończy.  

Zwycięzców Mistrzostw poznamy w grudniu. O tym kto wygra zdecydują trzy czynniki: zasięgi wygenerowane przez blogerów, opinia kapituły konkursowej oraz wyniki głosowania internautów za pośrednictwem strony mistrzostwablogerow.polska.travel.

Na co dzień: KD

Bartosz Dziwak jest związany z Kolejami Dolnośląskimi od ponad 5 lat. Obecnie jest naczelnikiem Ośrodka Szkolenia, odpowiadającego m. in. za przygotowanie do służby maszynistów i stałą weryfikację i podnoszenie ich umiejętności.

Wszyscy znamy pasję Bartka. Często swoimi pomysłami na kolejne wyjazdy bardzo nas zaskakuje. Tak było np. w przypadku Iranu. Nie chodzi o sam kierunek podróży ale sposób organizacji, jej sprawność, jej tempo i w formule praktycznie na każdą kieszeń. Tym bardziej cieszymy się, że przez najbliższe tygodnie stanie się on turystycznym ambasadorem Dolnego Śląska – podkreśla Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich. – Zachęcam wszystkich kochających podróże do śledzenia jego relacji i wsparcia go w głosowaniu – dodaje.

O Mistrzostwach

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to zainicjowana przez Polską Organizację Turystyczną akcja promująca turystykę krajową. Łączy w sobie nowoczesne formy przekazu i element grywalizacji. Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się 63 blogerów, spośród których kapituła wybrała 16 finalistów reprezentujących poszczególne regiony kraju. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są nieodkryte, ale warte odwiedzenia zakątki Polski oraz inspiracje do wykorzystania bonu turystycznego. Zwycięzca konkursu oprócz nagrody pieniężnej otrzyma również możliwość dalszej współpracy z Polską Organizacją Turystyczną przy innych projektach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.