Komunikaty PR

Wygraj rejs po Morzu Śródziemnym z ROMANCE TV

2022-08-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Wystartował wielki wakacyjny konkurs Romance TV, w którym do wygrania jest dwuosobowy rejs statkiem linii Costa Cruises po Morzu Śródziemnym. Wystarczy tylko wysłać romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, by spędzić ekskluzywny tydzień na turkusowych i słonecznych, śródziemnomorskich wodach. Konkurs trwa do 11 września. Głównym partnerem jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.

Romance TV to najbardziej romantyczna stacja emitująca popularne filmy i seriale fabularne o różnorodnej tematyce, od obyczajowych i komediowych, po kryminalne i medyczne. Szczególną atencją widzów cieszą się programy, których akcja dzieje się w najpiękniejszych miejscach naszego globu, od Mazur po Toskanię, Maroko i Brazylię, a kończąc na Seszelach czy Madagaskarze. Tam bohaterowie szukają wielkiej miłości i walczą o szczęście, nie bacząc na przeciwności losu.

- Widzimy, jak chętnie widzowie oglądają nasze kultowe seriale, takie jak „ Rejs ku szczęściu”, „Lato w…”, czy „Statek marzeń”. Pragnąc dać im możliwość poczuć się w jak romantycznym filmie,  przygotowaliśmy ten wyjątkowy konkurs, w którym można wygrać rejs ekskluzywnym statkiem po Morzu Śródziemnym. Dodatkowo najlepsze zdjęcia znajdą się w limitowanym kalendarzu Romance TV na rok 2023 – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.

Konkurs trwa do 11 września. Aby wygrać nagrodę główną, czyli tygodniowy rejs w kabinie dwuosobowej po Morzu Śródziemnym linii Costa Cruises dostępny na stronie www.namorzu.pl, należy wysłać na adres konkurs@romance-tv.pl romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie „Gdzie chcesz popłynąć w romantyczny rejs z ukochaną osobą i dlaczego?”. Każdy może wysłać do trzech zdjęć, spośród nich Jury wybierze najlepsze, które znajdą się w kalendarzu Romance TV na 2023 rok. Szczegóły i regulamin konkursu dostępny jest ma stronie: https://www.romance-tv.pl/nasze-konkursy.html.

Głównym partnerem konkursu jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.