Wygraj rejs po Morzu Śródziemnym z ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Wystartował wielki wakacyjny konkurs Romance TV, w którym do wygrania jest dwuosobowy rejs statkiem linii Costa Cruises po Morzu Śródziemnym. Wystarczy tylko wysłać romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, by spędzić ekskluzywny tydzień na turkusowych i słonecznych, śródziemnomorskich wodach. Konkurs trwa do 11 września. Głównym partnerem jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.
Romance TV to najbardziej romantyczna stacja emitująca popularne filmy i seriale fabularne o różnorodnej tematyce, od obyczajowych i komediowych, po kryminalne i medyczne. Szczególną atencją widzów cieszą się programy, których akcja dzieje się w najpiękniejszych miejscach naszego globu, od Mazur po Toskanię, Maroko i Brazylię, a kończąc na Seszelach czy Madagaskarze. Tam bohaterowie szukają wielkiej miłości i walczą o szczęście, nie bacząc na przeciwności losu.
- Widzimy, jak chętnie widzowie oglądają nasze kultowe seriale, takie jak „ Rejs ku szczęściu”, „Lato w…”, czy „Statek marzeń”. Pragnąc dać im możliwość poczuć się w jak romantycznym filmie, przygotowaliśmy ten wyjątkowy konkurs, w którym można wygrać rejs ekskluzywnym statkiem po Morzu Śródziemnym. Dodatkowo najlepsze zdjęcia znajdą się w limitowanym kalendarzu Romance TV na rok 2023 – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Konkurs trwa do 11 września. Aby wygrać nagrodę główną, czyli tygodniowy rejs w kabinie dwuosobowej po Morzu Śródziemnym linii Costa Cruises dostępny na stronie www.namorzu.pl, należy wysłać na adres konkurs@romance-tv.pl romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie „Gdzie chcesz popłynąć w romantyczny rejs z ukochaną osobą i dlaczego?”. Każdy może wysłać do trzech zdjęć, spośród nich Jury wybierze najlepsze, które znajdą się w kalendarzu Romance TV na 2023 rok. Szczegóły i regulamin konkursu dostępny jest ma stronie: https://www.romance-tv.pl/nasze-konkursy.html.
Głównym partnerem konkursu jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.