Komunikaty PR

Z Sziget Festival 2022 do ibis Warszawa Stare Miasto!

2022-08-25  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.59 MB )

Po niemal dwóch latach przerwy muzyczne przeżycia w ramach ibis MUSIC wracają do hoteli ibis. W tegorocznej odsłonie programu marka zorganizowała dwa elektryzujące koncerty we Wrocławiu i w Warszawie, na których wystąpili początkujący artyści z Węgier i Polski. We wtorek 23 sierpnia w ibis Warszawa Stare Miasto popis swoich możliwości zaprezentowali The Anahit, którzy występowali na Sziget Festival 2022 i Zalia – jedna z najbardziej obiecujących gwiazd polskiej muzyki.


W tym roku ibis MUSIC wystartował z wysokiego C, rozpoczynając muzyczną podróż na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie. Na scenie Europe Stage przygotowanej przez markę ibis i lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless wystąpili wschodzący i początkujący artyści z Europy i całego świata. Po Węgrach kolejnym muzycznym przystankiem dla marki były dwa koncerty w hotelach ibis w Polsce. We Wrocławiu wystąpiła Saya Noé wraz z Zalią, która wraz z The Anahit była gwiazdą warszawskiego koncertu.

To nie pierwszy raz, gdy ibis Warszawa Stare Miasto rozbrzmiał w dźwiękach ibis MUSIC. Program zawitał do hotelu w 2019 roku, gdy na scenie wystąpili: Oly i Linia Nocna w ramach międzynarodowego konkursu zorganizowanego przez markę. Tym razem hotelowe wnętrza wypełniły alternatywne dźwięki m.in., dark popu, rocka i r&b. Tegoroczne koncerty to kolejna odsłona i kontynuacja programu ibis MUSIC, którego celem jest jednoczenie miłośników muzyki z całego świata wraz z wchodzącymi artystami i muzykami. Marka w ten sposób chce wspierać początkujące zespoły, dając im przestrzeń do występów na żywo w hotelach ibis, festiwalach i wydarzeniach muzycznych z całego świata.

Zalia, czyli Julia Zarzecka to dwudziestoletnia polska wokalistka i kompozytorka zafascynowana dźwiękami soul i r&b, szczególnie twórczością Jorja Smith, bene i Metronomy. W swoich utworach inspiruje się dźwiękami indie/Lo-Fi i jazzu. Fascynują ją duże miasta i społeczności oraz związana z nimi różnorodność. Na co dzień studiuje Vocal Performance and Songwriting w londyńskim BIMM, jednym z największych muzycznych instytutów w Europie.

Węgierski kwartet The Anahit w swojej twórczości czerpie inspirację z armeńskiej mitologii, którą przelewa w sensualne i eteryczne dźwięki z pogranicza dark popu i R&B. Dzięki takiej mieszance, zespół gwarantuje wyjątkowe muzyczne doświadczenia pełne emocji, melancholii, ale i więzi ze słuchaczami. Na swoim koncie mają trzy albumy studyjne (In The Dark wydany w 2017 roku, Addicted z 2019 oraz Let Me Inject You with My Sins…), które osiągnęły już międzynarodowy sukces.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.