Zaglądamy do wnętrz hoteli B&B Hotels
Hotele należące do sieci B&B Hotels wyróżniają się nie tylko świetną lokalizacją i komfortowo urządzonymi pokojami, lecz także oryginalnym wystrojem części wspólnych, który goście bardzo sobie cenią. Przyjrzyjmy mu się bliżej.
W zależności od lokalizacji obiektu przestrzenie wspólne w hotelach B&B Hotels dostarczają podróżnym innych, ciekawych doświadczeń estetycznych. Oprócz recepcji, na gości czeka hotelowe lobby ze strefą relaksu, a w niektórych obiektach także kameralna sala konferencyjna. Całość natomiast wpisuje się w ideę otwartego domu.
– Zatrzymując się w naszym hotelu, goście liczą na to, że będą dobrze się w nim czuć. Dlatego przy każdej realizacji naszym celem jest stworzenie dla nich nowoczesnej, funkcjonalnej, a zarazem klimatycznej, przytulnej przestrzeni, w której będą mogli przyjemnie i wygodnie spędzać czas. We współpracy ze świetnymi projektantami staramy się tworzyć wnętrza emanujące ciepłem oraz domową atmosferą. Takie, które inspirują i do których chce się wracać – podkreśla Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.
Stylistyczna spójność
Stylowa przytulność, multifunkcjonalność, domowa atmosfera, ergonomia i elegancja – tak w dużym skrócie można opisać wystrój hoteli B&B Hotels w Polsce, realizowanych zgodnie z obecnym konceptem aranżacyjnym sieci. Wnętrza są spójne i uporządkowane, dzięki czemu goście mogą odnaleźć w nich spokój i harmonię, co przyciaga zarówno osoby podróżujące w celach biznesowych, jak i weekendowych turystów.
Różni goście, różne potrzeby
– Projektowanie wnętrz hotelowych to niełatwa sztuka. Trzeba połączyć funkcję z dobrym designem oraz miejscem. Przestrzeń należy zaaranżować w taki sposób, by była przyciągająca, klimatyczna, inspirująca i odpowiadała na potrzeby oraz oczekiwania jak największej liczby gości. By im sprostać, w hotelach B&B Hotels stworzyliśmy różne zakątki, stosując oddzielenia, rozmaite typy mebli, a także różne kolory, struktury czy materiały – mówi Magdalena Boule, prowadząca biuro projektowe Tremend, które jest autorem aranżacji w hotelach B&B w Warszawie, Krakowie, Lublinie i Poznaniu.
Tożsamość z miejscem
Wnętrza hoteli B&B Hotels, włącznie z pokojami, są ukłonem w stronę kultury i architektury miast, w których się one znajdują. Dominują w nich jasne meble oraz materiały nawiązujące do natury. Ważną rolę odgrywa drewno, które ociepla przestrzeń i wprowadza weń domową atmosferę. Efektu dopełnia klimatyczne oświetlenie, a „kropką nad i" są rozwiązania dekoracyjne, nawiązujące do lokalizacji hotelu.
– Pracując nad wnętrzami hoteli B&B w Krakowie, Warszawie, Lublinie czy Poznaniu szukaliśmy sposobu na powiązanie intrygującego, oryginalnego designu z tożsamością miejsca. I tak przykładowo przy modernizacji wnętrz hotelu B&B Warszawa-Okęcie motywem przewodnim było lotnisko i bliskość centrum miasta, stąd ściany lobby zdobi grafika przedstawiająca panoramę stolicy, wzbogacona symbolami, będącymi graficznym odwzorowaniem samolotów, a wzór na posadzce przywołuje skojarzenia z mapą Warszawy. Kraków, jako miasto jest bardzo bogaty historyczne, więc w tamtejszym hotelu sieci B&B Hotels w nowoczesny sposób odwoływaliśmy się właśnie do jego dziedzictwa, nawiązując między innymi – choć nie w sposób dosłowny – do wawelskich kasetonów. W Lublinie dużą inspiracją były dla nas przepiękne, stare kamienice, na których dominują brązy, ochra i beże pomieszane z zielenią. Przenieśliśmy tę kolorystykę do wnętrz. Zastosowaliśmy również łuki i podcienie, które wyszukiwaliśmy i staraliśmy się odwzorować. W Poznaniu odnieśliśmy się do odbywającego się co roku w tym mieście teatralnego festiwalu „Malta”. Nawiązaliśmy też do street artu, który ma tutaj wiele twarzy. Z tego szukaliśmy inspiracji do naszych struktur, faktur, kolorów i dekoracji – tego wszystkiego, czym chcielibyśmy zaskoczyć gości B&B Poznań Old Town – opowiada Magdalena Boule.
Wnętrza hoteli B&B dostarczają inspiracji i oferują całkiem nowe doświadczenia, a pomysłowy design już od progu wywołuje w gościach pokusę odkrywania lokalnych atrakcji.
www.hotelbb.com
www.facebook.com/BB.Hotels.Polska

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.