Zamykamy Muzeum - oferujemy zwiedzanie online
Muzeum Polskiej Wódki od początku stawiało na rozwój i nieustanne szukanie sposobów na uatrakcyjnienie zwiedzania i doświadczenia historii „Polskiej Wódki” w możliwie najciekawszy i najodpowiedniejszy dla odbiorcy sposób. I choć od 7 do 29 listopada 2020 r., zgodnie z rządowymi obostrzeniami, Muzeum nie będzie można zwiedzać osobiście, nie oznacza to, że w ogóle nie będzie można korzystać z szansy zobaczenia jego ciekawych galerii i eksponatów w towarzystwie przewodnika. Mimo zamknięcia będziemy działać online. Zaprosimy nie tylko wirtualne zwiedzanie, ale także do poznania tajemnic naszego Muzeum oraz ludzi, którzy tu pracują.
Zdajemy sobie sprawę, że nic nie dorówna osobistemu kontaktowi, zobaczenia eksponatów na żywo, skorzystania z interaktywnych i wizualnych atrakcji. Szczególnie, że na zwiedzających Muzeum Polskiej Wódki gości, w pięciu galeriach, czekają nie tylko fascynujące ekspozycje, projekcje filmowe, czy unikatowe butelki, ale także wiele zaskakujących informacji i ciekawostek o wódce. Wycieczka po Muzeum to również szansa na poznanie różnic w walorach smakowych poszczególnych rodzajów Polskiej Wódki – chronionego oznaczenia geograficznego, w specjalnej przestrzeni edukacyjnej Vodka Academy Bar.
Tymczasem dostosowujemy się do sytuacji, i zgodnie z decyzją dotyczącą kolejnych ograniczeń od najbliżej soboty 7 listopada 2020 r., Muzeum będzie zamknięte do 29 listopada. O kolejnych decyzjach będziemy informować na bieżąco.
Udostępnimy wkrótce możliwość zwiedzania Muzeum online. Poszukując alternatyw warto zauważyć, że i wirtualna opcja poznania skarbów Muzeum ma swoje niezaprzeczalne plusy. Przede wszystkim to nadal zwiedzanie z przewodnikiem, a trzeba zaznaczyć, że przewodnicy Muzeum Polskiej Wódki są niezaprzeczalnie wyjątkowi (przed otwarciem Muzeum w 2018 r., o pracę w charakterze przewodnika oraz w obsłudze Muzeum aplikowało... 4 tysiące chętnych!). Nie tylko posiadają ogromną wiedzę na temat Polskiej Wódki, jej miejsca w historii i tradycji czy zwyczajów związanych z naszym narodowym trunkiem, ale też opowiadają o nich z wielką pasją.
Co więcej, na taką fascynującą wycieczkę można się wybrać z poziomu swojej domowej, najwygodniejszej na świecie kanapy i w najdogodniejszym dla nas czasie.
Zatem, decydując się na wirtualne zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki, mamy nadal szansę rozsmakować się nieco w historii i kulturze. Na koniec spotkania, barman z Vodka Academy Bar opowie o zaskakujących różnicach między trzema podstawowym rodzajami Polskiej Wódki. Bo takowe różnice istotnie występują!
Zwiedzający będą mieli do wyboru dwie wersje zwiedzania – polską i angielską.
O szczegółach wkrótce na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej https://muzeumpolskiejwodki.pl/
Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki
10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.