Komunikaty PR

Podsumowanie sezonu NASCAR Cup Series 2022 na żywo tylko w Motowizji!

2022-12-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Sezon NASCAR Cup Series dobiegł końca już ponad miesiąc temu. Emocje związane z wyłanianiem mistrza powoli opadają, więc to idealny czas na rzeczowe podsumowanie tegorocznej rywalizacji. W tym roku widzowie zobaczą je w zupełnie nowej formie – na żywo!

Tegoroczny sezon NASCAR Cup Series tradycyjnie rozpoczął wyścig Daytona 500, był to pierwszy duży test samochodów nowej generacji, które wprowadzono do wyścigów serii pucharowej w tym roku. Kolejne tygodnie przyniosły niespotykaną liczbę zwycięzców. Wielu kierowców wygrywało swoje wyścigi po raz pierwszy w karierze, w opozycji często stali zaś doświadczeni zawodnicy, którzy nie byli w stanie odnaleźć drogi do kręgu zwycięzców przez cały rok. Kolejne miesiące to potyczki kierowców, niesamowite finisze, groźne wypadki i wiele więcej.

Jeden z najciekawszych i najbardziej niesamowitych sezonów NASCAR Cup Series w tym wieku, zasługuje na specjalne podsumowanie. Już w sobotę 10 grudnia o godzinie 20:00 na antenie Motowizja pokaże specjalny program na żywo, podsumowujący tegoroczny sezon pucharowej serii NASCAR. Skupimy się na całym okresie od lutego tego roku, aż do listopada, aby znaleźć najciekawsze sytuacje tego sezonu, które ukształtowały ten rok oraz doprowadziły nas do wielkiego finału w Phoenix i wyłonienia mistrza serii.

Doskonale znani widzom Motowizji komentatorzy Michał Budziak i Szymon Tworz, wspólnie z Krzysztofem Woźniakiem w roli prowadzącego zasiądą do rozmowy aby precyzyjnie podsumować tegoroczną batalię. Ich wypowiedzi przeplatane będą specjalnymi materiałami wideo, gdzie jeszcze raz widzowie będą mogli zobaczyć najważniejsze momenty tego roku.

To nie wszystko. W trakcie programu eksperci oddadzą głos także widzom Motowizji. Śledząc media społecznościowe będą odpowiadać na pytania i odnosić się do kwestii poruszonych przez widzów.

Chcemy dać kibicom coś nowego i wyjątkowego. W tym roku kilkukrotnie przed wyścigami czy odcinkami specjalnymi transmitowaliśmy specjalne studia w których nasi eksperci, komentatorzy i prezenterzy rozmawiali z gośćmi, ale także kibicami. Chcemy to rozszerzyć o coś, czego jeszcze nie robiliśmy - przez godzinę będziemy na żywo dyskutować - z udziałem widzów - o tym, co działo się w sezonie 2022 NASCAR Cup Series, a działo się sporo. - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na żywo na antenie Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 20:00.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na Facebooku Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 19:45.

 

ZAPOWIEDŹ WIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=2aZHzoqvHfk

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.