Komunikaty PR

Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol

2022-09-23  |  10:00
Biuro prasowe

SM Mlekpol, podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, odebrała dwa złote medale w konkursie Smakuje Dzieciom. W tym roku uznanie młodych ekspertów zyskały Maślanka Mrągowska truskawkowa oraz Mleko Łaciate UHT czekoladowe. Wyróżnienie to potwierdza nie tylko wysoką jakość i niepowtarzalny smak produktów, które codziennie trafiają do domów wielu polskich rodzin, ale także to, że dzieci uwielbiają te mleczne produkty.

W kooperacji ze Szkołą Podstawową nr 4 w Żorach – zorganizowano, już po raz czwarty, konkurs na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Oceny dokonali najlepsi eksperci w tej dziedzinie, czyli same dzieci. Produkty serwowane były w jednorazowych opakowaniach, bez oznaczenia marki. W jury znalazło się ponad 200 uczniów z jedenastu klas nauczania początkowego.

W tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła aż dwa złote medale:

  • za Maślankę Mrągowską truskawkową, która okazała się najlepszym Mlecznym orzeźwieniem;
  • za mleczko Łaciate UHT czekoladowe, które zostało wybrane jako idealny produkt Do szkolnego plecaka.

 

Jesteśmy bardzo wdzięczni za ponowne docenienie naszych produktów przez najmłodszych konsumentów. Nagrody zdobyte w konkursie Smakuje Dzieciom utwierdzają nas w przekonaniu, że wciąż spełniamy oczekiwania, nawet tych najbardziej wymagających smakoszy. Jest to możliwe dzięki starannie dobranym recepturom i składnikom najwyższej jakości. Naszym priorytetem niezmiennie jest zdrowie najmłodszych, dlatego robimy wszystko, by nasze mleczne propozycje stanowiły idealną porcję pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, która przy okazji pysznie smakuje – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak rolnictwo regeneratywne wpływa na Twoje zdrowie i przyszłość naszej planety Biuro prasowe
2022-09-27 | 15:00

Jak rolnictwo regeneratywne wpływa na Twoje zdrowie i przyszłość naszej planety

Wybór żywności to nie tylko kwestia ulubionych smaków, ale też decyzja o zdrowiu, planecie i przyszłości. Z takiego założenia wychodzi Danone, który o jakość
Żywienie Pastena - pasta z suszonych pomidorów OLE! – idealna na ciepło do grilla
2022-09-27 | 09:00

Pastena - pasta z suszonych pomidorów OLE! – idealna na ciepło do grilla

Niebanalne składniki tworzą niebanalną Pastenę - pastę z suszonych pomidorów OLE!, którą możesz wykorzystać na wiele sposobów. W pracy, na grillu, do smarowania i
Żywienie Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – nowość marki Garden Gourmet
2022-09-26 | 14:15

Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – nowość marki Garden Gourmet

Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – orientalna nowość marki Garden Gourmet   Wegański falafel doprawiony mieszanką aromatycznych przypraw to nowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.