Komunikaty PR

Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol

2022-09-23  |  10:00
Biuro prasowe

SM Mlekpol, podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, odebrała dwa złote medale w konkursie Smakuje Dzieciom. W tym roku uznanie młodych ekspertów zyskały Maślanka Mrągowska truskawkowa oraz Mleko Łaciate UHT czekoladowe. Wyróżnienie to potwierdza nie tylko wysoką jakość i niepowtarzalny smak produktów, które codziennie trafiają do domów wielu polskich rodzin, ale także to, że dzieci uwielbiają te mleczne produkty.

W kooperacji ze Szkołą Podstawową nr 4 w Żorach – zorganizowano, już po raz czwarty, konkurs na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Oceny dokonali najlepsi eksperci w tej dziedzinie, czyli same dzieci. Produkty serwowane były w jednorazowych opakowaniach, bez oznaczenia marki. W jury znalazło się ponad 200 uczniów z jedenastu klas nauczania początkowego.

W tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła aż dwa złote medale:

  • za Maślankę Mrągowską truskawkową, która okazała się najlepszym Mlecznym orzeźwieniem;
  • za mleczko Łaciate UHT czekoladowe, które zostało wybrane jako idealny produkt Do szkolnego plecaka.

 

Jesteśmy bardzo wdzięczni za ponowne docenienie naszych produktów przez najmłodszych konsumentów. Nagrody zdobyte w konkursie Smakuje Dzieciom utwierdzają nas w przekonaniu, że wciąż spełniamy oczekiwania, nawet tych najbardziej wymagających smakoszy. Jest to możliwe dzięki starannie dobranym recepturom i składnikom najwyższej jakości. Naszym priorytetem niezmiennie jest zdrowie najmłodszych, dlatego robimy wszystko, by nasze mleczne propozycje stanowiły idealną porcję pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, która przy okazji pysznie smakuje – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.