Komunikaty PR

Polacy awansują w strukturach TP Vision

2023-04-05  |  16:00
Biuro prasowe

 

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, wiodącego producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy Dyrektor Generalny TP Vision w Polsce objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Regionu, a Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy Marketing Manager na rynek polski – stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.

 

Marcin Habzda ma wszechstronne i długoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży audio-video, z którą związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Do TP Vision Polska dołączył w 2015 roku, przez ostatnie 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. W nowej roli, jako Dyrektor Zarządzający Regionu, odpowiadać będzie za realizację strategii i działalność operacyjną firmy w regionie obejmującym Polskę, Czechy oraz Słowację. Marcin Habzda jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ceni równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym - wolne chwile spędza przede wszystkim z rodziną.

 

Z kolei Tomasz Miśkiewicz, dotychczasowy Marketing Manager TP Vision Polska, z branżą związany jest od przeszło 10 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla biznesu PHILIPS TV w Polsce oraz wprowadzanie nowych produktów na lokalnym rynku. W swojej nowej roli - jako Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację rozszerza zakres odpowiedzialności o dwa kolejne rynki – odpowiadać będzie
za wdrażanie, monitorowanie oraz ocenę skuteczności lokalnych strategii i kampanii marketingowych w tych trzech europejskich krajach. Tomasz Miśkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach biega, jeździ na rowerze, żegluje, a zimą jeździ na nartach.

 

TP Vision to europejski producent urządzeń elektronicznych z centralą w Amsterdamie, który zajmuje się produkcją i dystrybucją telewizorów i urządzeń audio pod marką Philips. W Polsce TP Vision działa jako oddział, który zajmuje się sprzedażą, marketingiem i dystrybucją produktów Philips TV & Sound. Firma oferuje szeroki wybór telewizorów, soundbarów, słuchawek, głośników i innych urządzeń audio. TP Vision ma też w Polsce swoją fabrykę
- w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kraju, produkujący telewizory LED i OLED, a także monitory do komputerów i zatrudniający około 700 pracowników.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa? Biuro prasowe
2024-07-29 | 14:33

Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa?

Wakacje są dla większości z nas czasem, gdy zapominamy o służbowych obowiązkach i poddajemy się błogiemu dolce far niente. Niestety to co dobre, ma to do siebie,
Kariera Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?
2024-07-19 | 11:06

Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?

Współczesne wyzwania stawiane edukacji wymuszają konieczność adaptacji i ewolucji modeli nauczania. Coraz więcej osób kwestionuje sens tradycyjnego modelu akademickiego,
Kariera Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
2024-06-26 | 01:00

Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej

Wyliczenia, dokumenty, dane, powtarzalność zadań – to pierwsze skojarzenia z pracą księgowych. Czy słuszne? Jakie emocje i pasje czają się za słupkami liczb i za rzędami cyferek?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Sport

Odpowiednio skomponowany jadłospis zwiększa efektywność treningów. Sportowcy amatorzy zapominają o warzywach i owocach

Specjaliści do spraw żywienia zauważają, że amatorzy sportu popełniają wiele błędów dietetycznych. Najczęstsze z nich to zbyt mała ilość warzyw i owoców w codziennej diecie, rezygnacja z produktów zbożowych, a jednocześnie zbyt duże spożycie białka. – Jeżeli sportowiec zapomina o warzywach i owocach, to dostarcza bardzo mało związków przeciwutleniających, które nie są w stanie w tej sytuacji neutralizować wolnych rodników wytwarzanych w czasie intensywnego wysiłku. One z kolei niszczą struktury komórkowe, ale też wpływają na gorszą pracę mózgu, szybsze starzenie się i zwiększają ryzyko nowotworów – mówi Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyczka kliniczna.

Gwiazdy

Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie

Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.