Polacy pokochali amerykańską wołowinę: Nowy fenomen na kulinarnej scenie.

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Polacy pokochali amerykańską wołowinę: Nowy fenomen na kulinarnej scenie.
Polacy, znani z zamiłowania do wysokiej jakości produktów, z entuzjazmem przyjęli amerykańską wołowinę na swoje stoły. Smak i jakość tego mięsa zdobyły serca zarówno szefów kuchni w topowych restauracjach, jak i konsumentów, którzy mogą już kupować to szlachetne mięso w renomowanych butikach mięsnych online, takich jak www.bbq.pl.
Kultura amerykańskiego grilla i BBQ, nierozerwalnie związana z amerykańskim stylem życia, szybko zyskała popularność w Polsce. Polacy, którzy od lat podziwiają wszystko, co pochodzi z USA, łatwo przyswajają amerykańskie zwyczaje, w tym spotkania z przyjaciółmi i rodziną przy grillu. Oczywiście grillowanie jako forma spędzania wolnego czasu, było od zawsze bardzo popularne w kraju nad Wisłą. Tylko dotychczas podczas takich biesiad dominowały kiełbaska, karkówka i kaszanka. Klasyczne grillowanie steków czy technika BBQ była mniej popularna. W tym sezonie grillowym jednak to wysokiej jakości steki stały się obowiązkowym elementem takich spotkań. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także mostek czy żebra wołowe przygotowane techniką kulinarną barbeque.
Amerykański produkt to często synonim najwyższej jakości, co idealnie wpisuje się w oczekiwania polskich konsumentów. Amerykańska wołowina wybierana jest tak chętnie, ponieważ charakteryzuje się bardzo dużą powtarzalnością, kruchością i soczystością.
Amerykańskie umiłowanie wolności i niezależności jest również mentalnie bliskie Polakom. To właśnie dzielni i bezkompromisowi pionierzy zapoczątkowali kulturę BBQ w USA. Przyrządzenie oryginalnego amerykańskiego steka na dobrym grillu może stać się prawdziwą kulinarną podróżą do serca Ameryki i wcielenia się w odkrywcę smaków rodem z Dzikiego Zachodu.
Dzisiaj amerykańska wołowina nie tylko zaspokaja gusta polskich smakoszy, ale także staje się integralnym elementem nowoczesnej polskiej kuchni, oferując niepowtarzalne doznania kulinarne, które na długo pozostają w pamięci.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.