Komunikaty PR

Polacy pokochali żeLOVE LATO - zobacz jak!

2021-07-29  |  12:02
Biuro prasowe

Polacy kochają przetwory i chętnie szukają inspiracji, nt. nowych, ciekawych form przedłużenia lata w słoiku. Dlatego w tym roku – jeden z największych producentów cukru, marka Diamant inspiruje nie tylko ciekawymi przepisami, nowymi opakowaniami i lepszym składem.

Cukry żelujące Diamant od lat wybierane są przez klientów doceniających szybkość przygotowania dżemów, konfitur, powideł czy galaretek. Cukry żelujące „odczarowały” żmudny czas mieszania dżemów – dziś różnorodne wersje tych smakołyków klienci wykonają w maksymalnie 5 minut: bez przypalania, oszczędzając czas, z optymalną słodkością i konsystencją. Między innymi te benefity komunikuje w najnowszej akcji ŻELOVE LATO marka Diamant, która poszerzyła asortyment o nowe Cukry Żelujące 1:1 oraz 2:1 bez konserwantów. Dodatkowo, całość oferty została odświeżona graficznie – na sklepowych półkach konsumenci znajdą nowe opakowania tych produktów, pełne koloru i mocno kojarzące się z latem.

W ramach akcji ŻELOVE LATO producent stworzył spot, zachęcający do wspólnego odkrywania korzyści płynących z błyskawicznych w użyciu cukrów żelujących. W spocie udział wzięły znane i lubiane blogerki kulinarne, które w kreatywny sposób pokazały, jak szybko stworzyć dżemy z uśmiechem na twarzy – w taki sposób, jak każda z nich lubi.

 

Równolegle w social mediach prowadzony był konkurs, w którym Diamant zachęcał do kreatywnego dokończenia ŻELOVEGO STORY. Do wygrania były wartościowe bony do wydania w największej sieci elektromarketów w Polsce.

Producent (Pfeifer & Langen) aktywnie wsparł promocję akcji m.in. wykorzystując kampanię GDN, social media, influencer-marketing oraz widoczność w mediach kobiecych i kulinarnych. W wybranych tytułach poradników kobiecych, konsumenci mogą skorzystać z załączonych próbek produktu Konfitur-Fix, oraz przepisów na nieoczywiste przetwory z owoców i warzyw.

Dla klientów aktywowano także promocję: przy zakupie cukrów żelujących w sklepie internetowym Diamanta za minimum 50 zł, dostawa jest gratis!

Więcej o akcji i produktach oraz spocie na zelovelato.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w
Żywienie Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy
2024-04-29 | 17:00

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.