Polacy pokochali żeLOVE LATO - zobacz jak!
Polacy kochają przetwory i chętnie szukają inspiracji, nt. nowych, ciekawych form przedłużenia lata w słoiku. Dlatego w tym roku – jeden z największych producentów cukru, marka Diamant inspiruje nie tylko ciekawymi przepisami, nowymi opakowaniami i lepszym składem.
Cukry żelujące Diamant od lat wybierane są przez klientów doceniających szybkość przygotowania dżemów, konfitur, powideł czy galaretek. Cukry żelujące „odczarowały” żmudny czas mieszania dżemów – dziś różnorodne wersje tych smakołyków klienci wykonają w maksymalnie 5 minut: bez przypalania, oszczędzając czas, z optymalną słodkością i konsystencją. Między innymi te benefity komunikuje w najnowszej akcji ŻELOVE LATO marka Diamant, która poszerzyła asortyment o nowe Cukry Żelujące 1:1 oraz 2:1 bez konserwantów. Dodatkowo, całość oferty została odświeżona graficznie – na sklepowych półkach konsumenci znajdą nowe opakowania tych produktów, pełne koloru i mocno kojarzące się z latem.
W ramach akcji ŻELOVE LATO producent stworzył spot, zachęcający do wspólnego odkrywania korzyści płynących z błyskawicznych w użyciu cukrów żelujących. W spocie udział wzięły znane i lubiane blogerki kulinarne, które w kreatywny sposób pokazały, jak szybko stworzyć dżemy z uśmiechem na twarzy – w taki sposób, jak każda z nich lubi.
Równolegle w social mediach prowadzony był konkurs, w którym Diamant zachęcał do kreatywnego dokończenia ŻELOVEGO STORY. Do wygrania były wartościowe bony do wydania w największej sieci elektromarketów w Polsce.
Producent (Pfeifer & Langen) aktywnie wsparł promocję akcji m.in. wykorzystując kampanię GDN, social media, influencer-marketing oraz widoczność w mediach kobiecych i kulinarnych. W wybranych tytułach poradników kobiecych, konsumenci mogą skorzystać z załączonych próbek produktu Konfitur-Fix, oraz przepisów na nieoczywiste przetwory z owoców i warzyw.
Dla klientów aktywowano także promocję: przy zakupie cukrów żelujących w sklepie internetowym Diamanta za minimum 50 zł, dostawa jest gratis!
Więcej o akcji i produktach oraz spocie na zelovelato.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.