Komunikaty PR

Polacy wybierają klasyczne wypieki, ale szukają w nich nuty zaskoczenia

2021-09-13  |  13:19
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Polscy konsumenci są tradycjonalistami – wybierają smaki znane od pokoleń, ale chętnie sięgają także po klasyczne potrawy z nutą nowoczesności. Kucharze i cukiernicy szukają inspirujących dodatków, które dobrze skomponują się z najpopularniejszymi daniami. Pomysłem na urozmaicenie słodkich wypieków może być chałwa, która wprowadza do dania aksamitny, sezamowy smak i nadaje wyjątkowej konsystencji.

Chałwa – najlepiej ta ręcznie wyrabiana – zaskakuje swoją wyrazistą strukturą i sezamowym smakiem. Nada jedyny w swoim rodzaju smak najpopularniejszym wypiekom i słodkościom – idealnie sprawdzi się chociażby w serniku, jako podstawa musu chałwowego w kruchych tartach, będzie też oryginalnym dodatkiem do jakże popularnych od kilku sezonów lodów rzemieślniczych.

Warto rozważyć dodatek chałwy w wyrobach cukierniczych, gdyż Polacy lubią ten produkt i chętnie po niego sięgają.

Dlaczego warto wprowadzić wypieki z chałwą do swojej oferty?

Wyróżnij się albo zgiń – to slogan i jednocześnie tytuł książki guru marketingu Jacka Trouta, który podkreśla, że w dzisiejszych czasach każda marka powinna mieć swoje wyraziste DNA, inaczej nie przetrwa w gąszczu aktywnej konkurencji. W „słodkim” biznesie ta dewiza zdaje się być bardzo aktualna – rosnąca liczba cukierni, amatorskich pracowni, ale też popularność programów kulinarnych sprawia, że coraz trudniej pozyskiwać klientów, a gdy to się uda, są oni bardzo wymagający. – To całkiem zrozumiałe, że konsumenci chcą zaskakiwać swoich bliskich wyjątkowymi wypiekami, szukają także produktów najwyższej jakości. Odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów mogą być słodkości z dodatkiem chałwy. Specjalnie z myślą o cukiernikach i właścicielach kameralnych pracowni cukierniczych wprowadziliśmy do naszego e-sklepu zróżnicowane gramatury chałwy w atrakcyjnych cenach. Najpopularniejsza, waniliowa, jest dostępna chociażby w opakowaniach 250g, 500 g, 750 g i 1,5kg. Wszystko po to, by cukiernicy mogli wygodnie zamówić tyle, ile potrzebują. W razie potrzeby sprawnie zamówią dodatkową ilość w e-sklepie  ­– tłumaczy Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o., czołowego producenta i eksportera chałwy w Polsce.

Jak pracować z chałwą?

Chałwa jest wdzięcznym produktem w pracowniach cukierniczych. Można ją wykorzystywać bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, można także tworzyć z niej kremowe masy – bezproblemowo łączy się np. ze śmietaną kremówką, mascarpone i esencją kawową. Nie warzy się, nie rozwarstwia, ani nie krystalizuje. Blendowana ze śmietaną tworzy gładką, aksamitną masę o idealnej konsystencji.

Oczywiście można również wykorzystać oryginalną strukturę chałwy i dodać ją, pokruszoną np. do masy serowej lub lodowej. Wówczas zachowamy charakterystyczną, kruchą oraz włóknistą konsystencję, którą ceni tak wielu konsumentów.

Unitop opracował również wiele przepisów na słodkości z wykorzystaniem chałwy. Dostępna są one na stronie: https://www.amkisnacks.pl/przepisy/.

Do wypieków i innych słodkości można wykorzystywać różne smaki chałwy – np. waniliową, kakaową, z żurawiną lub z bakaliami. Najwięksi koneserzy z pewnością docenią również użycie nowości Unitop: chałwy z pistacjami i o smaku słonego karmelu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.