Polacy wybierają klasyczne wypieki, ale szukają w nich nuty zaskoczenia
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Polscy konsumenci są tradycjonalistami – wybierają smaki znane od pokoleń, ale chętnie sięgają także po klasyczne potrawy z nutą nowoczesności. Kucharze i cukiernicy szukają inspirujących dodatków, które dobrze skomponują się z najpopularniejszymi daniami. Pomysłem na urozmaicenie słodkich wypieków może być chałwa, która wprowadza do dania aksamitny, sezamowy smak i nadaje wyjątkowej konsystencji.
Chałwa – najlepiej ta ręcznie wyrabiana – zaskakuje swoją wyrazistą strukturą i sezamowym smakiem. Nada jedyny w swoim rodzaju smak najpopularniejszym wypiekom i słodkościom – idealnie sprawdzi się chociażby w serniku, jako podstawa musu chałwowego w kruchych tartach, będzie też oryginalnym dodatkiem do jakże popularnych od kilku sezonów lodów rzemieślniczych.
Warto rozważyć dodatek chałwy w wyrobach cukierniczych, gdyż Polacy lubią ten produkt i chętnie po niego sięgają.
Dlaczego warto wprowadzić wypieki z chałwą do swojej oferty?
Wyróżnij się albo zgiń – to slogan i jednocześnie tytuł książki guru marketingu Jacka Trouta, który podkreśla, że w dzisiejszych czasach każda marka powinna mieć swoje wyraziste DNA, inaczej nie przetrwa w gąszczu aktywnej konkurencji. W „słodkim” biznesie ta dewiza zdaje się być bardzo aktualna – rosnąca liczba cukierni, amatorskich pracowni, ale też popularność programów kulinarnych sprawia, że coraz trudniej pozyskiwać klientów, a gdy to się uda, są oni bardzo wymagający. – To całkiem zrozumiałe, że konsumenci chcą zaskakiwać swoich bliskich wyjątkowymi wypiekami, szukają także produktów najwyższej jakości. Odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów mogą być słodkości z dodatkiem chałwy. Specjalnie z myślą o cukiernikach i właścicielach kameralnych pracowni cukierniczych wprowadziliśmy do naszego e-sklepu zróżnicowane gramatury chałwy w atrakcyjnych cenach. Najpopularniejsza, waniliowa, jest dostępna chociażby w opakowaniach 250g, 500 g, 750 g i 1,5kg. Wszystko po to, by cukiernicy mogli wygodnie zamówić tyle, ile potrzebują. W razie potrzeby sprawnie zamówią dodatkową ilość w e-sklepie – tłumaczy Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o., czołowego producenta i eksportera chałwy w Polsce.
Jak pracować z chałwą?
Chałwa jest wdzięcznym produktem w pracowniach cukierniczych. Można ją wykorzystywać bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, można także tworzyć z niej kremowe masy – bezproblemowo łączy się np. ze śmietaną kremówką, mascarpone i esencją kawową. Nie warzy się, nie rozwarstwia, ani nie krystalizuje. Blendowana ze śmietaną tworzy gładką, aksamitną masę o idealnej konsystencji.
Oczywiście można również wykorzystać oryginalną strukturę chałwy i dodać ją, pokruszoną np. do masy serowej lub lodowej. Wówczas zachowamy charakterystyczną, kruchą oraz włóknistą konsystencję, którą ceni tak wielu konsumentów.
Unitop opracował również wiele przepisów na słodkości z wykorzystaniem chałwy. Dostępna są one na stronie: https://www.amkisnacks.pl/przepisy/.
Do wypieków i innych słodkości można wykorzystywać różne smaki chałwy – np. waniliową, kakaową, z żurawiną lub z bakaliami. Najwięksi koneserzy z pewnością docenią również użycie nowości Unitop: chałwy z pistacjami i o smaku słonego karmelu.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.