Komunikaty PR

Polacy wybierają klasyczne wypieki, ale szukają w nich nuty zaskoczenia

2021-09-13  |  13:19
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Polscy konsumenci są tradycjonalistami – wybierają smaki znane od pokoleń, ale chętnie sięgają także po klasyczne potrawy z nutą nowoczesności. Kucharze i cukiernicy szukają inspirujących dodatków, które dobrze skomponują się z najpopularniejszymi daniami. Pomysłem na urozmaicenie słodkich wypieków może być chałwa, która wprowadza do dania aksamitny, sezamowy smak i nadaje wyjątkowej konsystencji.

Chałwa – najlepiej ta ręcznie wyrabiana – zaskakuje swoją wyrazistą strukturą i sezamowym smakiem. Nada jedyny w swoim rodzaju smak najpopularniejszym wypiekom i słodkościom – idealnie sprawdzi się chociażby w serniku, jako podstawa musu chałwowego w kruchych tartach, będzie też oryginalnym dodatkiem do jakże popularnych od kilku sezonów lodów rzemieślniczych.

Warto rozważyć dodatek chałwy w wyrobach cukierniczych, gdyż Polacy lubią ten produkt i chętnie po niego sięgają.

Dlaczego warto wprowadzić wypieki z chałwą do swojej oferty?

Wyróżnij się albo zgiń – to slogan i jednocześnie tytuł książki guru marketingu Jacka Trouta, który podkreśla, że w dzisiejszych czasach każda marka powinna mieć swoje wyraziste DNA, inaczej nie przetrwa w gąszczu aktywnej konkurencji. W „słodkim” biznesie ta dewiza zdaje się być bardzo aktualna – rosnąca liczba cukierni, amatorskich pracowni, ale też popularność programów kulinarnych sprawia, że coraz trudniej pozyskiwać klientów, a gdy to się uda, są oni bardzo wymagający. – To całkiem zrozumiałe, że konsumenci chcą zaskakiwać swoich bliskich wyjątkowymi wypiekami, szukają także produktów najwyższej jakości. Odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów mogą być słodkości z dodatkiem chałwy. Specjalnie z myślą o cukiernikach i właścicielach kameralnych pracowni cukierniczych wprowadziliśmy do naszego e-sklepu zróżnicowane gramatury chałwy w atrakcyjnych cenach. Najpopularniejsza, waniliowa, jest dostępna chociażby w opakowaniach 250g, 500 g, 750 g i 1,5kg. Wszystko po to, by cukiernicy mogli wygodnie zamówić tyle, ile potrzebują. W razie potrzeby sprawnie zamówią dodatkową ilość w e-sklepie  ­– tłumaczy Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o., czołowego producenta i eksportera chałwy w Polsce.

Jak pracować z chałwą?

Chałwa jest wdzięcznym produktem w pracowniach cukierniczych. Można ją wykorzystywać bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, można także tworzyć z niej kremowe masy – bezproblemowo łączy się np. ze śmietaną kremówką, mascarpone i esencją kawową. Nie warzy się, nie rozwarstwia, ani nie krystalizuje. Blendowana ze śmietaną tworzy gładką, aksamitną masę o idealnej konsystencji.

Oczywiście można również wykorzystać oryginalną strukturę chałwy i dodać ją, pokruszoną np. do masy serowej lub lodowej. Wówczas zachowamy charakterystyczną, kruchą oraz włóknistą konsystencję, którą ceni tak wielu konsumentów.

Unitop opracował również wiele przepisów na słodkości z wykorzystaniem chałwy. Dostępna są one na stronie: https://www.amkisnacks.pl/przepisy/.

Do wypieków i innych słodkości można wykorzystywać różne smaki chałwy – np. waniliową, kakaową, z żurawiną lub z bakaliami. Najwięksi koneserzy z pewnością docenią również użycie nowości Unitop: chałwy z pistacjami i o smaku słonego karmelu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:00

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem. Obecnie Polacy coraz chętniej
Żywienie Znak V dla menu wegańskiego Manor House SPA
2024-09-27 | 15:39

Znak V dla menu wegańskiego Manor House SPA

Wegańskie dania serwowane w restauracji hotelu Manor House SPA po raz kolejny uzyskały symbol Fundacji Viva!, który potwierdza, że tutejsza karta wegańska jest odpowiednia dla
Żywienie Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
2024-09-27 | 09:00

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Grzegorz Krychowiak: Wydaje mi się, że Wojtek Szczęsny zrezygnował z gry w reprezentacji, bo po prostu stwierdził, że już mu się nie chce

Kilka dni temu media obiegła informacja, że Wojciech Szczęsny, który pożegnał się z reprezentacją Polski i z Juventusem, przygotowuje się do podpisania kontraktu z FC Barcelona i za jakiś czas zadebiutuje w nowych barwach. Ta informacja niewątpliwie zaskoczyła kibiców piłki nożnej. Miesiąc temu bramkarz ogłosił bowiem, że kończy karierę, wybiera się na sportową emeryturę i całą uwagę chce teraz poświęcić rodzinie. Grzegorz Krychowiak podkreśla, że czas spędzony wspólnie na boisku był dla niego cennym doświadczeniem.

Media

Daria Ładocha: Część uczestników już dużo wcześniej chciała wziąć udział w „Azja Express”. To powoduje, że pojawia się determinacja i motywacja

Prowadząca program towarzyszy uczestnikom w wyścigu przez azjatycki kontynent, wyznaczając im kolejne trudne zadania do wykonania. Jak zauważa, osoby, które biorą udział w tej edycji formatu, są niezwykle zdeterminowane, bo od jakiegoś czasu starały się o angaż do tej produkcji i teraz bardzo zależy im na tym, by udowodnić, co potrafią. Daria Ładocha nie ukrywa, że już po zakończeniu nagrań i emisji danej serii wciąż utrzymuje kontakt z wieloma uczestnikami, również z poprzednich edycji.

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.