Komunikaty PR

Polówka, potańcówka oraz imieniny Anny – czyli kolejne letnie atrakcje w Fuzji!

2023-07-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Na najbliższy weekend w dawnych zakładach Karola Schieblera szykuje się potężna dawka rozrywki, zabawy i pozytywnej energii. Tym razem kinomani będą mogli obejrzeć na Polówkowym ekranie „Bękarty wojny”. Niedziela natomiast upłynie pod hasłem „Imieniny Anny”. Oprócz tradycyjnej porannej jogi, na wszystkie Anny i nie tylko, czekać będzie mnóstwo niespodzianek. Do historycznych przestrzeni Fuzji wraca również międzypokoleniowa potańcówka. Ze wszystkich przygotowanych atrakcji korzystać można bezpłatnie.

W sobotę, 22 lipca, Fuzja wytoczy „ciężkie działa”. W ramach Letniego Kina TME Polówka widzowie będą mieli okazję zmierzyć się z kultowym filmem magika kina, Quentina Tarantino, „Bękarty wojny”. Nie wszyscy wiedzą, że inspiracją do stworzenia tego obrazu była prawdziwa historia, z pewnością jednak film nie jest kolejną, nieciekawą lekcją historii, a prawdziwie nietuzinkowa rozrywką. Produkcja zdobyła aż 26 nagród, a kluczem do sukcesu była gwiazdorska obsada z Bradem Pittem i zdobywcą Oscara za rolę drugoplanową, Christophem Waltzem. Pokaz rozpocznie się o godzinie 21:00, a przed nim organizatorzy zaplanowali konkursy z nagrodami.

Emocje po wieczornym seansie uspokoić pomogą zajęcia z jogi, które tradycyjnie rozpoczną się w Ogrodach Anny o godzinie 10:00. O poranny relaks i zdrową dawkę ruchu zadbają instruktorki jogi z łódzkiej szkoły Lido Movement. Warto mieć ze sobą własną matę do ćwiczeń. To jednak dopiero początek niedzielnych rozrywek. Od godziny 11:00 trwać będą bowiem „Imieniny Anny”, podczas których ogrody Fuzji zamienią się w ogromne „garden party” z licznymi atrakcjami.

Pomysł na celebrację imienin Anny to nasz ukłon w stronę Anny Scheibler, żony Karola Scheiblera, która wspólnie z mężem zarządzała fabryką, a po jego śmierci sama opiekowała się zakładami oraz ich pracownikami. To jedna z najznamienitszych łodzianek, której imieniem nazwaliśmy strefę zieloną w naszym projekcie, a teraz zapraszamy całe rodziny do wspólnej zabawy imieninowej – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food and Beverage w firmie Echo Investment S.A, będącej właścicielem łódzkiej Fuzji.

W niedzielę, 23 lipca, będzie można skorzystać m.in. z darmowych konsultacji pielęgnacyjno - wizażowych i wziąć udział w konkursie z nagrodami od Studia LOOKSUS. Dodatkowo pierwsze 30 uczestniczek i wszystkie panie o imieniu Anna będą mogły zafundować sobie darmowe spa dla ust i dłoni. Podczas wydarzenia chętni będą mogli odbyć konsultacje i pomiary składu ciała z Well Fitness oraz otrzymać darmowe karnety na treningi personalne.

W Ogrodach Anny pojawi się również stanowisko łódzkich Amazonek, na którym zainteresowane panie będą mogły skorzystać z porad na temat profilaktyki raka piersi. Miłośnicy wyjątkowych przedmiotów „z duszą” z pewnością spędzą mnóstwo czasu w osiedlowym antykwariacie i przy stoiskach rękodzielniczych z biżuterią, ręcznie malowaną odzieżą, obrazami i galanterią z żywicy. Zaś ku pokrzepieniu ciała pojawi się punkt z domowymi wypiekami oraz lemoniadą. Nuda nie grozi również dzieciom. Na najmłodszych czekać będą warsztaty plastyczne i ogromna kolorowanka przedstawiająca sceny z Fuzji, na której najmłodsi będą mogli zaprezentować swoje artystyczne umiejętności.

Dzień zwieńczy jeszcze jedna niespodzianka. Do klimatycznego wnętrza historycznej Kotłowni powróci Międzypokoleniowa Potańcówka. Do zabawy zaprosi, trzeci już rok z rzędu, legendarny Garnizonowy Klub Oficerski. Miłośników dancingu bawił będzie zespół MegStar. Taneczna impreza łącząca pokolenia potrwa od 16:00 do 20:00, a seniorzy, ich dzieci i wnuki bawić się będą w rytm największych hitów ostatnich dziesięcioleci, jak Jambalaya w wykonaniu Anny Jantar, You're My Heart grupy Modern Talking, czy Konik na biegunach Urszuli. Po szaleństwie na parkiecie na uczestników będą czekały napoje chłodzące. Niezapomniane wspólne chwile, radosne przeżycia i mnóstwo śmiechu – gwarantowane!

Aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami odbywającymi się w ramach Fuzji z Latem zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych:

Facebook Fuzji: https://www.facebook.com/FuzjaLodz

Instagram Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Wakacyjnych atrakcji w Fuzji ciąg dalszy! Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:15

Wakacyjnych atrakcji w Fuzji ciąg dalszy!

Najbliższe dni w Fuzji pełne będą kolejnych bezpłatnych wakacyjnych aktywności, które z przytupem rozpoczną drugi letni miesiąc. Artystyczny pokaz, filmowe spotkania
Hobby Lato Konesera trwa. Sprawdź, co będzie się działo w sierpniu!
2024-07-31 | 10:05

Lato Konesera trwa. Sprawdź, co będzie się działo w sierpniu!

Lato Konesera wkracza w kolejny miesiąc różnorodnych atrakcji. W sierpniu na odwiedzających Centrum Praskie Koneser czekają spacery PoWarszawsku, Polski Festiwal Komedii, spektakle
Hobby Sobota w Fuzji pełna wrażeń. Teatr w Ogrodach Anny i warsztaty z Tartarugą
2024-07-24 | 11:45

Sobota w Fuzji pełna wrażeń. Teatr w Ogrodach Anny i warsztaty z Tartarugą

Każda wakacyjna sobota w Fuzji to inne tematyczne atrakcje, dzięki którym zawsze - niezależnie od wieku i hobby - jesteśmy w stanie znaleźć coś interesującego dla siebie. Była

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.