Komunikaty PR

Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie

2024-09-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Do pobrania Zdjęcie ( 0.26 MB )

Na koniec sezonu grillowego 2024 roku widać wyraźnie wzrost zainteresowania stekami premium, które stają się modnym „must have” na grillu.

Coraz więcej Polaków sięga po wysokiej jakości, często drogie mięsa, co można zaobserwować w trendach zakupowych, zwłaszcza w internetowym sklepie WWW.BBQ.PL. Sklep ten oferuje najszerszy wybór steków i burgerów z wołowiny premium w Polsce, a sprzedaż w tym sezonie pokazuje, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej luksusowe produkty.

Bestellerami w sklepie BBQ.PL są steki z antrykotu, rostbefu i polędwicy pochodzące z amerykańskiej wołowiny. To świadczy o rosnącym zainteresowaniu Polaków produktami bardzo wysokiej klasy. Zdobywają one uznanie ponieważ są w 100% powtarzalne i gwarantują sukces kulinarny bez wysiłku za każdym razem. Dzięki temu łatwo zaprezentować wybitne umiejętności kulinarne podczas spotkań z rodziną i znajomymi. Ten produkt po prostu bardzo trudno jest zepsuć. Zawsze będzie kruchy, delikatny i soczysty. Nawet w wyższych stopniach wysmażenia.

To zainteresowanie stekami premium widać także w sieci. Coraz częściej Polacy dzielą się swoimi kulinarnymi sukcesami w mediach społecznościowych, a trend ten jest wspierany przez popularnych influencerów. Od czerwca do września 2024 roku pojawiło się wiele publikacji kulinarnych liderów opinii na Instagramie i innych platformach, gdzie główną rolę odgrywają steki, burgery i inne wyroby z amerykańskiej wołowiny. Taka ilość przepisów i inspiracji z pewnością przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania wołowiną najwyższej jakości w nadchodzących miesiącach.

Tegoroczne trendy grillowe wyraźnie pokazują, że Polacy stawiają na jakość i chcą się wyróżniać, zarówno na grillu, jak i w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.