Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie
Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Na koniec sezonu grillowego 2024 roku widać wyraźnie wzrost zainteresowania stekami premium, które stają się modnym „must have” na grillu.
Coraz więcej Polaków sięga po wysokiej jakości, często drogie mięsa, co można zaobserwować w trendach zakupowych, zwłaszcza w internetowym sklepie WWW.BBQ.PL. Sklep ten oferuje najszerszy wybór steków i burgerów z wołowiny premium w Polsce, a sprzedaż w tym sezonie pokazuje, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej luksusowe produkty.
Bestellerami w sklepie BBQ.PL są steki z antrykotu, rostbefu i polędwicy pochodzące z amerykańskiej wołowiny. To świadczy o rosnącym zainteresowaniu Polaków produktami bardzo wysokiej klasy. Zdobywają one uznanie ponieważ są w 100% powtarzalne i gwarantują sukces kulinarny bez wysiłku za każdym razem. Dzięki temu łatwo zaprezentować wybitne umiejętności kulinarne podczas spotkań z rodziną i znajomymi. Ten produkt po prostu bardzo trudno jest zepsuć. Zawsze będzie kruchy, delikatny i soczysty. Nawet w wyższych stopniach wysmażenia.
To zainteresowanie stekami premium widać także w sieci. Coraz częściej Polacy dzielą się swoimi kulinarnymi sukcesami w mediach społecznościowych, a trend ten jest wspierany przez popularnych influencerów. Od czerwca do września 2024 roku pojawiło się wiele publikacji kulinarnych liderów opinii na Instagramie i innych platformach, gdzie główną rolę odgrywają steki, burgery i inne wyroby z amerykańskiej wołowiny. Taka ilość przepisów i inspiracji z pewnością przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania wołowiną najwyższej jakości w nadchodzących miesiącach.
Tegoroczne trendy grillowe wyraźnie pokazują, że Polacy stawiają na jakość i chcą się wyróżniać, zarówno na grillu, jak i w mediach społecznościowych.
Światowy Dzień Żywności. Sprawdź, jak przeciwdziałać marnowaniu jedzenia
Makaron – szybki sposób na pyszny obiad z Czosnkiem białym konserwowym OLE!
Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.