Komunikaty PR

Pomagamy – to naturalne! Barlinek przekazał kolejne 57 tysięcy masek szpitalom

2020-05-22  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Pandemia COVID-19  wciąż trwa i nie odpuszcza, a firma Barlinek zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami nie ustaje w pomocy dla szpitali.

W ostatnich dniach firma Barlinek przekazała pracownikom szpitali kolejną partię maseczek ochronnych. Do personelu trafiło aż 57 tysięcy sztuk, zarówno jednorazowych jak i specjalistycznych typu FFP3. Maseczki chronią lekarzy i pielęgniarki, którzy walczą z niewidzialnym wrogiem o zdrowie i życie nas wszystkich. Barlinek wspiera lokalne placówki medyczne w Kielcach i Barlinku, tam, gdzie koncentruje swoją działalność i produkcję.

W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu firma Barlinek zawsze jest blisko tych, którzy wymagają wsparcia. Oprócz działalności ekologicznej i troski o naturę, największy producent podłóg drewnianych w Europie zawsze odpowiada na sytuacje kryzysowe i wymagające wsparcia.

Do tej pory do poniższych szpitali trafiło ponad 80 tysięcy sztuk sprzętu medycznego.

Lista szpitali, które otrzymają pomoc w postaci maseczek oraz płynu dezynfekującego:

Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach

Wojewódzki Szpital Zespolony w Kielcach

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Czerwonej Górze

Szpital Kielecki św. Aleksandra w Kielcach

Szpital w Barlinku.

Więcej na: https://www.barlinek.com.pl

Facebook: https://www.facebook.com/drewnoforever/

Instagram: https://www.instagram.com/barlinekwoodenfloors/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.