Pomaganie w pięknym stylu! Akcja „Daj włos!” w Atrium Targówek
Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet, warszawskie centrum handlowe Atrium Targówek przeprowadzi akcję „Daj włos!” na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Już 8 i 9 marca, odwiedzające galerię kobiety będą mogły poddać się darmowej metamorfozie i ściąć włosy dla osób dotkniętych chorobami nowotworowymi!
Początkiem marca odwiedzające centrum handlowe Atrium Targówek kobiety będą mogły wziąć udział w akcji charytatywnej, której beneficjentkami są pacjentki zmagające się z chorobami onkologicznymi. Klientki warszawskiej galerii w tych dniach będą mogły wziąć udział w bezpłatnej metamorfozie i ściąć włosy, które następnie w formie peruk podarowane zostaną potrzebującym.
Do udziału zapraszamy kobiety, które mogą ściąć co najmniej 35 cm niefarbowanych włosów, mają wielkie serca i chcą zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka. W trakcie akcji będzie również możliwość wpłaty datku na zakup peruk z włosów syntetycznych.
Strefa metamorfoz zlokalizowana będzie w pobliżu kawiarni Starbucks oraz drogerii Douglas i dostępna 8 i 9 marca, w godzinach 12.00 – 18.00. Nie bądź obojętna i wesprzyj akcję, a przy okazji spraw sobie nowy look!
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.