Pomidorowe szaleństwo na talerzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Kto jest najbardziej wymagającym krytykiem kulinarnym? Oczywiście najmłodsi! „Nie chcę”, „nie lubię” i „wolę frytki” to najczęściej pojawiające się recenzje. Nie da się ukryć – do serca malucha trudno jest trafić przez żołądek. Ale nie jest to niemożliwe! Odpowiedni pomysł i sprytny dobór składników to klucz do sukcesu – przedstawiamy przepis na danie, którego nie odmówi nawet największy niejadek!
Ketchupik Kielecki wyróżnia się łagodnym, ale mocno pomidorowym smakiem, a przy tym nie zawiera żadnych barwników ani konserwantów. Wygodne, plastikowe opakowanie gwarantuje łatwość użytkowania. Dzięki temu dzieci mogą samodzielnie ozdabiać swoje kanapki – a przecież bułka z uśmiechniętą buźką lub ketchupowym samochodem smakuje dużo lepiej i sprawia, że jest to idealna propozycja dla najmłodszych i nie tylko!
Nie znamy dziecka, które odmówiłoby pójścia do ulubionej fastfoodowej restauracji. A co jeśli zamiast tego przygotujemy w domu pyszne burgery z dobrej jakości składników? Aby były delikatniejsze niż klasyczne kanapki z wołowiną, możemy użyć mięsa z indyka, które z pewnością przypadnie do gustu najmłodszym. Gwarantujemy, że Wasze pociechy będą zachwycone – pomoc w przyrządzeniu takiego obiadu dodatkowo może być dla nich świetną zabawą! Co będzie nam potrzebne do przygotowania czterech burgerów?
- 4 bułki
- pomidor
- zielony ogórek
- czerwona cebula
- 4 liście sałaty lodowej
- ogórek kiszony
- Ketchupik Kielecki
- 500g mięsa mielonego z indyka
- łyżka musztardy
- jajko
- bułka namoczona w wodzie lub mleku
- sól, pieprz
Zaczniemy od przygotowania kotletów. Mięso mielone przekładamy do miski, następnie dodajemy jajko, namoczoną bułkę, musztardę, sól oraz pieprz, po czym wszystko dokładnie mieszamy. Formujemy z masy cztery dość duże kotlety, obtaczamy w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju. Bułki przekrojone na pół wstępnie podpiekamy w piekarniku, a następnie kładziemy na nich kotlety oraz po plasterku sera i podpiekamy jeszcze do momentu, kiedy ser się rozpuści. Wyjmujemy bułki z piekarnika po czym smarujemy ser oraz górne połówki Ketchupikiem Kieleckim. Na dolnej połówce układamy kolejno: sałatę lodową, pomidora, cebulę i ogórki. Burgery składamy w całość i cieszymy się doskonałym, mocno pomidorowym smakiem.
Sugerowana cena Ketchupiku Kieleckiego – 4,10 zł brutto/ 500 g

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.