Komunikaty PR

Pomidorowe szaleństwo na talerzu

2020-09-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Kto jest najbardziej wymagającym krytykiem kulinarnym? Oczywiście najmłodsi! „Nie chcę”, „nie lubię” i „wolę frytki” to najczęściej pojawiające się recenzje. Nie da się ukryć – do serca malucha trudno jest trafić przez żołądek. Ale nie jest to niemożliwe! Odpowiedni pomysł i sprytny dobór składników to klucz do sukcesu – przedstawiamy przepis na danie, którego nie odmówi nawet największy niejadek!

Ketchupik Kielecki wyróżnia się łagodnym, ale mocno pomidorowym smakiem, a przy tym nie zawiera żadnych barwników ani konserwantów. Wygodne, plastikowe opakowanie gwarantuje łatwość użytkowania. Dzięki temu dzieci  mogą samodzielnie ozdabiać swoje kanapki – a przecież bułka z uśmiechniętą buźką lub ketchupowym samochodem smakuje dużo lepiej i sprawia, że jest to idealna propozycja dla najmłodszych i nie tylko!

Nie znamy dziecka, które odmówiłoby pójścia do ulubionej fastfoodowej restauracji. A co jeśli zamiast tego przygotujemy w domu pyszne burgery z dobrej jakości składników? Aby były delikatniejsze niż klasyczne kanapki z wołowiną, możemy użyć mięsa z indyka, które z pewnością przypadnie do gustu najmłodszym. Gwarantujemy, że Wasze pociechy będą zachwycone – pomoc w przyrządzeniu takiego obiadu dodatkowo może być dla nich świetną zabawą! Co będzie nam potrzebne do przygotowania czterech burgerów?

  • 4 bułki
  • pomidor
  • zielony ogórek
  • czerwona cebula
  • 4 liście sałaty lodowej
  • ogórek kiszony
  • Ketchupik Kielecki
  • 500g mięsa mielonego z indyka
  • łyżka musztardy
  • jajko
  • bułka namoczona w wodzie lub mleku
  • sól, pieprz

Zaczniemy od przygotowania kotletów. Mięso mielone przekładamy do miski, następnie dodajemy jajko, namoczoną bułkę, musztardę, sól oraz pieprz, po czym wszystko dokładnie mieszamy. Formujemy z masy cztery dość duże kotlety, obtaczamy w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju. Bułki przekrojone na pół wstępnie podpiekamy w piekarniku, a następnie kładziemy na nich kotlety oraz po plasterku sera i podpiekamy jeszcze do momentu, kiedy ser się rozpuści. Wyjmujemy bułki z piekarnika po czym smarujemy ser oraz górne połówki Ketchupikiem Kieleckim. Na dolnej połówce układamy kolejno: sałatę lodową, pomidora, cebulę i ogórki. Burgery składamy w całość i cieszymy się doskonałym, mocno pomidorowym smakiem.

Sugerowana cena Ketchupiku Kieleckiego – 4,10 zł brutto/ 500 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.