Pomysł na udane przyjęcie w ogrodzie z Netto
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Coraz dłuższe i cieplejsze wieczory, które zwiastują zbliżające się lato, zachęcają do spędzania czasu na zewnątrz. Rodzinne spotkania i przyjęcia ze znajomymi warto zatem przenieść do ogrodu lub na taras. Przydatne dodatki i akcesoria, które pomogą stworzyć niepowtarzalną atmosferę i zainspirują do świetnej zabawy, są dostępne w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.
Kto nie lubi spędzać przyjemnych, ciepłych wieczorów na zewnątrz? Spokojny relaks z rodziną lub wesołe przyjęcie z przyjaciółmi warto przenieść z domu na taras lub do ogrodu. Aby wspólnie spędzany czas był jeszcze przyjemniejszy, warto zadbać o odpowiednią aranżację i klimatyczne oświetlenie przestrzeni, a także przygotować ulubione, imprezowe przekąski. Skutecznie pomogą w tym akcesoria, które znajdziesz w nowej ofercie Netto.
Imprezowe przekąski
Udane przyjęcie nie może odbyć się bez odpowiedniego menu i słodkich przekąsek. Idealną opcją, która zadowoli zarówno dzieci, jak i dorosłych będzie maszynka do lodów marki Giles&Posner (79 zł) z pojemnikiem o pojemności 0,6 l do szybkiego zamrażania, która w łatwy, przyjemny i szybki sposób pozwala na wyrabianie pysznych lodów w ulubionych smakach. Z kolei dzięki gofrownicy do gofrów bąbelkowych marki Giles&Posner (79 zł), w 4 minuty przygotujesz doskonały przysmak na każdą okazję. Dzięki dołączonym do zestawu 20 rożkom do gofrów stworzysz idealny deser z dodatkiem ulubionych lodów i owoców, którym zachwycisz niejednego smakosza. Zachwyt na dziecięcym przyjęciu z pewnością wywoła maszynka do waty cukrowej (79 zł), która w kilka minut pozwoli stworzyć tak lubiany przez maluchów deser. W zestawie znajduje się miarka i drewniane patyczki na watę, a użytkowanie maszynki ułatwią antypoślizgowe nóżki. Wielbicielom zarówno słodkich, jak i słonych przekąsek do gustu przypadnie trwała i łatwa w użytkowaniu maszynka do popcornu marki Giles&Posner (79 zł) z miarką w zestawie.
Klimatyczna aranżacja
Aby zbudować niezwykłą atmosferę, która pozwoli spędzić przyjemne chwile na tarasie lub w ogrodzie, a także sprawdzi się podczas przyjęć pod chmurką, niezbędne jest odpowiednie oświetlenie. Dekoracyjny łańcuch solarny z 20 żarówkami (45 zł), łańcuch solarny z 10 żarówkami LED (29 zł) oraz solarna kurtyna świetlna ze 192 żarówkami LED (39 zł) to niebanalne ozdoby, które stworzą przytulny klimat. Oświetlenie oraz oryginalny akcent zapewnią również żarówka solarna (15 zł), solarna lampa (17 zł) przywodząca na myśl kryształ, ozdoba solarna (14 zł) w formie wiatraka czy lampa solarna (17 zł) zmieniająca kolor. Ciekawym i funkcjonalnym elementem będzie również płotek ogrodowy z solarem (42 zł). Urok w ogrodzie zapewnią także dekoracje – pies z latarnią solarną (37 zł), doniczka dekoracyjna z solarem 3 LED (89 zł) oraz poidełko dla ptaków z latarnią solarną (79 zł) – wszystkie akcesoria z bateriami w zestawie. Pośród wyjątkowych ozdób sprawdzą się i pozwolą na relaks: rozkładany leżak ogrodowy (129 zł) i fotel ogrodowy (129 zł) z czterema poziomami regulacji wysokiego oparcia. Dodatkową wygodę zapewnią poduszki ogrodowe: na fotel Patio (46 zł), na krzesło (24 zł), poduszka ogrodowa (46 zł), pełniąca funkcję siedziska, poduszka dekoracyjna (24 zł) oraz poduszka (46 zł) na ławkę. Wszystkie wykonane są z wodoszczelnego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne i łatwego w czyszczeniu.
Oferta ważna od 25 i 28 maja do wyczerpania zapasów.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.