Komunikaty PR

Pomysł na udane przyjęcie w ogrodzie z Netto

2020-05-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Coraz dłuższe i cieplejsze wieczory, które zwiastują zbliżające się lato, zachęcają do spędzania czasu na zewnątrz. Rodzinne spotkania i przyjęcia ze znajomymi warto zatem przenieść do ogrodu lub na taras. Przydatne dodatki i akcesoria, które pomogą stworzyć niepowtarzalną atmosferę i zainspirują do świetnej zabawy, są dostępne w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.

Kto nie lubi spędzać przyjemnych, ciepłych wieczorów na zewnątrz? Spokojny relaks z rodziną lub wesołe przyjęcie z przyjaciółmi warto przenieść z domu na taras lub do ogrodu. Aby wspólnie spędzany czas był jeszcze przyjemniejszy, warto zadbać o odpowiednią aranżację i klimatyczne oświetlenie przestrzeni, a także przygotować ulubione, imprezowe przekąski. Skutecznie pomogą w tym akcesoria, które znajdziesz w nowej ofercie Netto.

Imprezowe przekąski

Udane przyjęcie nie może odbyć się bez odpowiedniego menu i słodkich przekąsek. Idealną opcją, która zadowoli zarówno dzieci, jak i dorosłych będzie maszynka do lodów marki Giles&Posner (79 zł) z pojemnikiem o pojemności 0,6 l do szybkiego zamrażania, która w łatwy, przyjemny i szybki sposób pozwala na wyrabianie pysznych lodów w ulubionych smakach. Z kolei dzięki gofrownicy do gofrów bąbelkowych marki Giles&Posner (79 zł), w 4 minuty przygotujesz doskonały przysmak na każdą okazję. Dzięki dołączonym do zestawu 20 rożkom do gofrów stworzysz idealny deser z dodatkiem ulubionych lodów i owoców, którym zachwycisz niejednego smakosza. Zachwyt na dziecięcym przyjęciu z pewnością wywoła maszynka do waty cukrowej (79 zł), która w kilka minut pozwoli stworzyć tak lubiany przez maluchów deser. W zestawie znajduje się miarka i drewniane patyczki na watę, a użytkowanie maszynki ułatwią antypoślizgowe nóżki. Wielbicielom zarówno słodkich, jak i słonych przekąsek do gustu przypadnie trwała i łatwa w użytkowaniu maszynka do popcornu marki Giles&Posner (79 zł) z miarką w zestawie.

Klimatyczna aranżacja

Aby zbudować niezwykłą atmosferę, która pozwoli spędzić przyjemne chwile na tarasie lub w ogrodzie, a także sprawdzi się podczas przyjęć pod chmurką, niezbędne jest odpowiednie oświetlenie. Dekoracyjny łańcuch solarny z 20 żarówkami (45 zł), łańcuch solarny z 10 żarówkami LED (29 zł) oraz solarna kurtyna świetlna ze 192 żarówkami LED (39 zł) to niebanalne ozdoby, które stworzą przytulny klimat. Oświetlenie oraz oryginalny akcent zapewnią również żarówka solarna (15 zł), solarna lampa (17 zł) przywodząca na myśl kryształ, ozdoba solarna (14 zł) w formie wiatraka czy lampa solarna (17 zł) zmieniająca kolor. Ciekawym i funkcjonalnym elementem będzie również płotek ogrodowy z solarem (42 zł). Urok w ogrodzie zapewnią także dekoracje – pies z latarnią solarną (37 zł), doniczka dekoracyjna z solarem 3 LED (89 zł) oraz poidełko dla ptaków z latarnią solarną (79 zł) – wszystkie akcesoria z bateriami w zestawie. Pośród wyjątkowych ozdób sprawdzą się i pozwolą na relaks: rozkładany leżak ogrodowy (129 zł) i fotel ogrodowy (129 zł) z czterema poziomami regulacji wysokiego oparcia. Dodatkową wygodę zapewnią poduszki ogrodowe: na fotel Patio (46 zł), na krzesło (24 zł), poduszka ogrodowa (46 zł), pełniąca funkcję siedziska, poduszka dekoracyjna (24 zł) oraz poduszka (46 zł) na ławkę. Wszystkie wykonane są z wodoszczelnego materiału, odpornego na warunki atmosferyczne i łatwego w czyszczeniu.

Oferta ważna od 25 i 28 maja do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.