Ponad 1500 nowych sposobów na zbieranie mil lotniczych z Emirates Skywards
Emirates Skywards oferuje swoim członkom na całym świecie ponad tysiąc sposobów gromadzenia mil Skywards podczas zakupów online popularnych brytyjskich i amerykańskich marek
Na stronie skywardsmilesmall.com członkowie programu mogą obserwować jak gromadzą się ich mile przy każdym zakupie online
Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, wprowadził tysiące nowych sposobów gromadzenia mil podczas zakupów online popularnych brytyjskich i amerykańskich marek. Członkowie mogą teraz odwiedzać stronę skywardsmilesmall.com, wybierać spośród ponad 1500 marek i oddać się szaleństwu zakupów, jednocześnie zbierając mile, które można wykorzystać na zniżki na bilety lotnicze i inne nagrody.
Zbieraj mile o każdej porze dnia – codziennie!
Zakupy online: aby zacząć gromadzić mile, należy wejść na stronę skywardsmilesmall.com – dostęp do niej można uzyskać w aplikacji Emirates lub na emirates.com. Członkowie mogą następnie przeglądać listę niepowtarzalnych ofert w sklepach, m.in. modowych czy lifestyle'owych. Aby robić zakupy i wybierać spośród wielu ofert, wystarczy zalogować się przy użyciu danych konta Emirates Skywards i przejść do witryny marki partnerskiej, by dokończyć zakup. Za każdego wydanego funta (GBP) członkowie mogą zdobyć do 15 mil, a za każdego dolara (USD) - do 12 mil.
Posiadacze kart Emirates Skywards mogą zdobyć jeszcze więcej mil kupując na skywardsmilesmall.com. Przed uiszczeniem płatności klienci mają możliwość obliczenia kwalifikujących się mil na portalu na podstawie dokonanych transakcji. Pełna lista dostępnych marek znajduje się tutaj.
Członkowie mogą wybierać spośród ponad 1500 marek partnerskich w Wielkiej Brytanii i USA w kilku kategoriach, takich jak uroda, fitness, zdrowie, elektronika i wiele innych*. Członkowie mogą oddać się zakupowemu szaleństwu online i wybierać spośród ofert najmodniejszych i popularnych marek modowych, w tym Harvey Nichols i Macy's.
27 milionów członków Emirates Skywards na całym świecie może gromadzić i wydawać mile wybierając spośród szerokiego wyboru nagród. To m.in. bilety lotnicze u partnerskich przewoźników, możliwość podwyższenie klasy podróży, pobyt w hotelach, bilety, uczestnictwo w imprezach sportowych i kulturalnych, wycieczki, a także niezapomniane doświadczenia, których nie można kupić.
Więcej informacji na temat Emirates Skywards można znaleźć na stronie www.emirates.com/skywards.
* Z zastrzeżeniem warunków dostawy marki partnera
Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai
Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych
Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.