PONAD 50 TWARZY...DĘBOWYCH PODŁÓG
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Każde z nich można jeszcze dodatkowo zaakcentować odpowiednimi metodami obróbki drewna, takimi jak postarzanie, szczotkowanie, czy nacinanie. Ograniczenia? Wyłączenie wyobraźnia!
Wszystkie podłogi sygnowane marką Chapel Parket powstają z drewna dębowego. W tym kontekście liczba dostępnych opcji robi jeszcze większe wrażenie: jeden gatunek drewna może przybrać ponad 50 barw! - Paleta obejmuje deski i klepki w różnych odcieniach, jak również elementy z materiału inżynieryjnego (warstwowego, odpowiedniego do montażu na ogrzewaniu podłogowym), zatem każdy zainteresowany znajdzie odpowiednie dla siebie rozwiązanie – mówi ekspert marki Chapel Parket, Paweł Bekas.
Nie sposób wymienić wszystkich ponad pięćdziesięciu podstawowych barw podłóg Chapel Parket jednym tchem, jednak tak szerokie możliwości wyboru dają naprawdę ogromne pole do popisu inwestorom. Trendy wnętrzarskie wskazują coraz śmielsze korzystanie z barw w przestrzeniach mieszkalnych, jak i tych użytkowych. Taka rozpiętość kolorystyczna pozwoli działać praktycznie we wszystkich stylach.
Trwałość koloru ponad wszystko...
Wrażenia wizualne to jedno. Ważnym aspektem jest natomiast odporność koloru na uszkodzenia. W tym kontekście mamy do wyboru nieprzeciętne i skuteczne rozwiązania. - Drewno jest heblowane, a następnie barwione w masie, przy użyciu odpowiednio dobranych substancji i czynników chemicznych, takich jak np. amoniak. W procesie produkcji nie stosujemy bejcy, czy papieru ściernego, ale stawiamy na rozwiązania trwale zmieniające kolor materiału – podkreśla Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket i dodaje, że gotowy produkt jest zabezpieczony olejem woskowym wzbogaconym o związki krzemu. - Stosowanie tej substancji podnosi odporność drewna na uszkodzenia związane z codziennym użytkowaniem. Kolejną zaletą takich podłóg jest sposób ich konserwacji: zaolejowane drewno nie wymaga cyklinowania, wystarczy tylko je okresowo pielęgnować olejem konserwacyjnym - mówi P. Bekas.
...w kilku seriach do wyboru...
Chapel Parket to pierwsza seria z rodziny podłóg, które potocznie są określane mianem „Chapel”. Stała się ona fundamentem do tworzenia kolejnych kolekcji. W ten sposób poszerzono i tak bogaty wybór rozwiązań. - Dla przykładu: seria Chapel Hermitage wyróżnia się nacięciami dodającymi podłodze surowego charakteru, zaś Chapel Cathedral to deski i klepki poddane procesowi postarzania. Miłośnicy stylizowanych podłóg szczególną uwagę powinni zwrócić na elementy z serii Chapel Convent, która łączy cechy obu kolekcji.
Ostateczny wygląd podłogi należy wyłącznie do inwestora: to on - wybierając szerokość, rodzaj elementów, a także selekcję drewna i sposób jego wykończenia, a wreszcie kolor - sam tworzy własny ideał podłogi – wylicza ekspert marki Chapel Parket.
...z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Unikalny proces obróbki podłóg Chapel Parket pozwala uwydatnić najlepsze cechy drewna. Te naturalne produkty są tworzone z poszanowaniem natury, z możliwie najmniejszym wpływem na środowisko naturalne. - Stosujemy wyłącznie drewno pozyskiwane w lasach, które są zarządzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz z wymogami certyfikacji FSC i PEFC. Aktywnie przyglądając się działalności tartaków, nadzorujemy proces produkcji od samego początku. Od tego momentu, aż po końcową kontrolę gotowego produktu każdy etap produkcji spoczywa w naszych rękach – podsumowuje Paweł Bekas.
Możliwości marki to ponad 50 odcieni do wyboru, 4 selekcje drewna, deski w szerokości od 85 mm nawet aż do 385 mm, 3 rodzaje klepek, 10 wzorów kasetonów, 6 sposobów wykończenia drewna. Łącznie pozwala to stworzyć ponad 60 tys. różnorodnych produktów.
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Instagram: chapel_parket_polska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
Kontakt dla mediów:
Magdalena Matusik
specjalista ds. public relations
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 690 449 064

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.