Komunikaty PR

Ponadczasowa elegancja marmuru

2020-04-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Marmur, od wieków uznawany za kwintesencję elegancji, w stylowy sposób powraca do nowoczesnych mieszkań i domów. Między innymi za sprawą kolekcji płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch, dzięki której europejskie wnętrza nawiązują zarówno do weneckich pałaców, jak i do zaklętej w kamieniu różnorodności królestwa natury.  

Płytki ceramiczne Marmochic Villeroy & Boch to przede wszystkim ponadczasowa elegancja, która wynika z oryginalnej interpretacji marmuru oraz nowoczesnego podejścia do jego możliwości. Projektanci pokazują, jak korzystać z naturalnego bogactwa oraz subtelnej kolorystyki błyszczących i matowych płytek. Uroczo i z umiarem.

Marmurowy salon kąpielowy

Tym, co z łazienki czyni salon kąpielowy jest odpowiednia przestrzeń – większy metraż, przemyślany dobór materiałów takich jak płytki podłogowe i ścienne oraz nieliczne, stylowe meble.

Luksusem naszych czasów są umiar i elegancja, które można uznać za główne cechy płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch. Kolekcja ta idealnie odwzorowuje struktury oraz kolory marmuru i pozwala zachować stylową ciągłość nowoczesnego, europejskiego stylu. Dzięki niej rozwiązania w stylu pałacowym nie kłócą się z minimalizmem.

Do wyboru połysk albo mat. A może jedno i drugie? Gładkie, spokojniejsze ściany oraz podłoga, w której można się przejrzeć. Lub na odwrót – ściany, na których tańczą promienie słoneczne i jednolita tafla podłogi. Klasa, elegancja oraz wytrzymałość.

Królestwo czerni i bieli

Kolekcja płytek ceramicznych Marmochic marki Villeroy & Boch oferuje szlachetną gamę stonowanych barw – wśród nich esencja bieli, w wersji błyszczącej i matowej; głęboka, perłowa szarość oraz ciemny grafit.

Kolory te pięknie współgrają z nowoczesnym metalem oraz szkłem – stojąc na straży klasycznych i eleganckich rozwiązań na lata. Wybierane zarówno przez mieszkańców nowoczesnych mieszkań i domów, jak i przez projektantów stylowych przestrzeni użytku publicznego.

Ponadczasowa elegancja 

Jakość oraz dobry styl nie wychodzą z mody. I choć co sezon pojawiają się nowe trendy – zwolennicy kolekcji inspirowanych urokiem marmuru pozostają wierni europejskiej, pałacowej tradycji oraz swoim wyborom.

Piękno płytek Marmochic to gwarancja długotrwałej satysfakcji i codziennej wygody. Nie tylko w domu! Marmur wraca też do przestrzeni publicznej – witając nas w progach stylowych biurowców, galerii handlowych i butików. Piękna podłoga okazuje się tym, co scala i uszlachetnia projekt.

Zróżnicowane formaty, stonowane barwy (Essential white, Dark illusion oraz Deep pearl) wysokie listwy przypodłogowe i tradycyjne listwy wykończeniowe ścian Marmochic, rzadko spotykane w innych kolekcjach, spotykają się z dużym zainteresowaniem osób projektujących spójne przestrzenie eleganckich domów i budynków.

Kolekcja ta z powodzeniem podkreśli nowoczesność łazienki, stylowość garderoby i piękno pracowni, przestrzenność korytarzy oraz klatek schodowych, a nawet zmysłowość salonów spa i domowych sypialni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.