Ponadczasowa elegancja marmuru

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Marmur, od wieków uznawany za kwintesencję elegancji, w stylowy sposób powraca do nowoczesnych mieszkań i domów. Między innymi za sprawą kolekcji płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch, dzięki której europejskie wnętrza nawiązują zarówno do weneckich pałaców, jak i do zaklętej w kamieniu różnorodności królestwa natury.
Płytki ceramiczne Marmochic Villeroy & Boch to przede wszystkim ponadczasowa elegancja, która wynika z oryginalnej interpretacji marmuru oraz nowoczesnego podejścia do jego możliwości. Projektanci pokazują, jak korzystać z naturalnego bogactwa oraz subtelnej kolorystyki błyszczących i matowych płytek. Uroczo i z umiarem.
Marmurowy salon kąpielowy
Tym, co z łazienki czyni salon kąpielowy jest odpowiednia przestrzeń – większy metraż, przemyślany dobór materiałów takich jak płytki podłogowe i ścienne oraz nieliczne, stylowe meble.
Luksusem naszych czasów są umiar i elegancja, które można uznać za główne cechy płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch. Kolekcja ta idealnie odwzorowuje struktury oraz kolory marmuru i pozwala zachować stylową ciągłość nowoczesnego, europejskiego stylu. Dzięki niej rozwiązania w stylu pałacowym nie kłócą się z minimalizmem.
Do wyboru połysk albo mat. A może jedno i drugie? Gładkie, spokojniejsze ściany oraz podłoga, w której można się przejrzeć. Lub na odwrót – ściany, na których tańczą promienie słoneczne i jednolita tafla podłogi. Klasa, elegancja oraz wytrzymałość.
Królestwo czerni i bieli
Kolekcja płytek ceramicznych Marmochic marki Villeroy & Boch oferuje szlachetną gamę stonowanych barw – wśród nich esencja bieli, w wersji błyszczącej i matowej; głęboka, perłowa szarość oraz ciemny grafit.
Kolory te pięknie współgrają z nowoczesnym metalem oraz szkłem – stojąc na straży klasycznych i eleganckich rozwiązań na lata. Wybierane zarówno przez mieszkańców nowoczesnych mieszkań i domów, jak i przez projektantów stylowych przestrzeni użytku publicznego.
Ponadczasowa elegancja
Jakość oraz dobry styl nie wychodzą z mody. I choć co sezon pojawiają się nowe trendy – zwolennicy kolekcji inspirowanych urokiem marmuru pozostają wierni europejskiej, pałacowej tradycji oraz swoim wyborom.
Piękno płytek Marmochic to gwarancja długotrwałej satysfakcji i codziennej wygody. Nie tylko w domu! Marmur wraca też do przestrzeni publicznej – witając nas w progach stylowych biurowców, galerii handlowych i butików. Piękna podłoga okazuje się tym, co scala i uszlachetnia projekt.
Zróżnicowane formaty, stonowane barwy (Essential white, Dark illusion oraz Deep pearl) wysokie listwy przypodłogowe i tradycyjne listwy wykończeniowe ścian Marmochic, rzadko spotykane w innych kolekcjach, spotykają się z dużym zainteresowaniem osób projektujących spójne przestrzenie eleganckich domów i budynków.
Kolekcja ta z powodzeniem podkreśli nowoczesność łazienki, stylowość garderoby i piękno pracowni, przestrzenność korytarzy oraz klatek schodowych, a nawet zmysłowość salonów spa i domowych sypialni.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.