Ponadczasowa elegancja marmuru

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Marmur, od wieków uznawany za kwintesencję elegancji, w stylowy sposób powraca do nowoczesnych mieszkań i domów. Między innymi za sprawą kolekcji płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch, dzięki której europejskie wnętrza nawiązują zarówno do weneckich pałaców, jak i do zaklętej w kamieniu różnorodności królestwa natury.
Płytki ceramiczne Marmochic Villeroy & Boch to przede wszystkim ponadczasowa elegancja, która wynika z oryginalnej interpretacji marmuru oraz nowoczesnego podejścia do jego możliwości. Projektanci pokazują, jak korzystać z naturalnego bogactwa oraz subtelnej kolorystyki błyszczących i matowych płytek. Uroczo i z umiarem.
Marmurowy salon kąpielowy
Tym, co z łazienki czyni salon kąpielowy jest odpowiednia przestrzeń – większy metraż, przemyślany dobór materiałów takich jak płytki podłogowe i ścienne oraz nieliczne, stylowe meble.
Luksusem naszych czasów są umiar i elegancja, które można uznać za główne cechy płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch. Kolekcja ta idealnie odwzorowuje struktury oraz kolory marmuru i pozwala zachować stylową ciągłość nowoczesnego, europejskiego stylu. Dzięki niej rozwiązania w stylu pałacowym nie kłócą się z minimalizmem.
Do wyboru połysk albo mat. A może jedno i drugie? Gładkie, spokojniejsze ściany oraz podłoga, w której można się przejrzeć. Lub na odwrót – ściany, na których tańczą promienie słoneczne i jednolita tafla podłogi. Klasa, elegancja oraz wytrzymałość.
Królestwo czerni i bieli
Kolekcja płytek ceramicznych Marmochic marki Villeroy & Boch oferuje szlachetną gamę stonowanych barw – wśród nich esencja bieli, w wersji błyszczącej i matowej; głęboka, perłowa szarość oraz ciemny grafit.
Kolory te pięknie współgrają z nowoczesnym metalem oraz szkłem – stojąc na straży klasycznych i eleganckich rozwiązań na lata. Wybierane zarówno przez mieszkańców nowoczesnych mieszkań i domów, jak i przez projektantów stylowych przestrzeni użytku publicznego.
Ponadczasowa elegancja
Jakość oraz dobry styl nie wychodzą z mody. I choć co sezon pojawiają się nowe trendy – zwolennicy kolekcji inspirowanych urokiem marmuru pozostają wierni europejskiej, pałacowej tradycji oraz swoim wyborom.
Piękno płytek Marmochic to gwarancja długotrwałej satysfakcji i codziennej wygody. Nie tylko w domu! Marmur wraca też do przestrzeni publicznej – witając nas w progach stylowych biurowców, galerii handlowych i butików. Piękna podłoga okazuje się tym, co scala i uszlachetnia projekt.
Zróżnicowane formaty, stonowane barwy (Essential white, Dark illusion oraz Deep pearl) wysokie listwy przypodłogowe i tradycyjne listwy wykończeniowe ścian Marmochic, rzadko spotykane w innych kolekcjach, spotykają się z dużym zainteresowaniem osób projektujących spójne przestrzenie eleganckich domów i budynków.
Kolekcja ta z powodzeniem podkreśli nowoczesność łazienki, stylowość garderoby i piękno pracowni, przestrzenność korytarzy oraz klatek schodowych, a nawet zmysłowość salonów spa i domowych sypialni.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.