Ponadczasowa elegancja marmuru

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Marmur, od wieków uznawany za kwintesencję elegancji, w stylowy sposób powraca do nowoczesnych mieszkań i domów. Między innymi za sprawą kolekcji płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch, dzięki której europejskie wnętrza nawiązują zarówno do weneckich pałaców, jak i do zaklętej w kamieniu różnorodności królestwa natury.
Płytki ceramiczne Marmochic Villeroy & Boch to przede wszystkim ponadczasowa elegancja, która wynika z oryginalnej interpretacji marmuru oraz nowoczesnego podejścia do jego możliwości. Projektanci pokazują, jak korzystać z naturalnego bogactwa oraz subtelnej kolorystyki błyszczących i matowych płytek. Uroczo i z umiarem.
Marmurowy salon kąpielowy
Tym, co z łazienki czyni salon kąpielowy jest odpowiednia przestrzeń – większy metraż, przemyślany dobór materiałów takich jak płytki podłogowe i ścienne oraz nieliczne, stylowe meble.
Luksusem naszych czasów są umiar i elegancja, które można uznać za główne cechy płytek ceramicznych Marmochic Villeroy & Boch. Kolekcja ta idealnie odwzorowuje struktury oraz kolory marmuru i pozwala zachować stylową ciągłość nowoczesnego, europejskiego stylu. Dzięki niej rozwiązania w stylu pałacowym nie kłócą się z minimalizmem.
Do wyboru połysk albo mat. A może jedno i drugie? Gładkie, spokojniejsze ściany oraz podłoga, w której można się przejrzeć. Lub na odwrót – ściany, na których tańczą promienie słoneczne i jednolita tafla podłogi. Klasa, elegancja oraz wytrzymałość.
Królestwo czerni i bieli
Kolekcja płytek ceramicznych Marmochic marki Villeroy & Boch oferuje szlachetną gamę stonowanych barw – wśród nich esencja bieli, w wersji błyszczącej i matowej; głęboka, perłowa szarość oraz ciemny grafit.
Kolory te pięknie współgrają z nowoczesnym metalem oraz szkłem – stojąc na straży klasycznych i eleganckich rozwiązań na lata. Wybierane zarówno przez mieszkańców nowoczesnych mieszkań i domów, jak i przez projektantów stylowych przestrzeni użytku publicznego.
Ponadczasowa elegancja
Jakość oraz dobry styl nie wychodzą z mody. I choć co sezon pojawiają się nowe trendy – zwolennicy kolekcji inspirowanych urokiem marmuru pozostają wierni europejskiej, pałacowej tradycji oraz swoim wyborom.
Piękno płytek Marmochic to gwarancja długotrwałej satysfakcji i codziennej wygody. Nie tylko w domu! Marmur wraca też do przestrzeni publicznej – witając nas w progach stylowych biurowców, galerii handlowych i butików. Piękna podłoga okazuje się tym, co scala i uszlachetnia projekt.
Zróżnicowane formaty, stonowane barwy (Essential white, Dark illusion oraz Deep pearl) wysokie listwy przypodłogowe i tradycyjne listwy wykończeniowe ścian Marmochic, rzadko spotykane w innych kolekcjach, spotykają się z dużym zainteresowaniem osób projektujących spójne przestrzenie eleganckich domów i budynków.
Kolekcja ta z powodzeniem podkreśli nowoczesność łazienki, stylowość garderoby i piękno pracowni, przestrzenność korytarzy oraz klatek schodowych, a nawet zmysłowość salonów spa i domowych sypialni.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.