Porozmawiajmy! 17. edycji OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Okiem eksperta
O profesorze Jerzym Bralczyku można powiedzieć, że komunikację obserwuje nałogowo. Niewielu jest specjalistów, którzy tak trafnie potrafią przekazać swoje spostrzeżenia na temat języka i tego, co o nas mówi. Dlatego zaproszenie profesora jako gościa specjalnego było naturalnym wyborem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczącej znaczenia słów związanych z domem.
Komunikacja a architektura
Nie od dziś wiadomo, że wnętrza, w których przebywamy, architektura i design, mają ogromny wpływ na to, jak się czujemy – a co za tym idzie – w jaki sposób się ze sobą komunikujemy. Jak architekci oraz inwestorzy wykorzystują swoje projekty, aby zbliżać ludzi, ułatwiać budowanie relacji i tworzyć przestrzenie, do których chce się wracać? O tym porozmawiają architekci w panelu poświęconym wnętrzom publicznym. Tematem dyskusji będzie to, dlaczego w komunikacji ważna jest szczerość w kontekście greenwashingu opowiedzą: Cezary Kowalczyk z firmy Grohe, architekt Dominika Zielińska Head of Architecture w Workplace, Mateusz Gaczkowski, CEO marki Acustio oraz architekt Magdalena Federowicz-Boule – prezes biura projektowego Tremend. Panel poprowadzi Grzegorz Goworek, współwłaściciel pracowni Studio. O.
Dyskusji ciąg dalszy…
Nie zabraknie także rozmów o roli komunikacji w pracy architekta – tego, jak istotną rolę odgrywa w procesie projektowania – tę część poprowadzi redaktor naczelna Elle Decoration Polska, Małgorzata Szczepańska. Kolejny blok tematyczny będzie dotyczyć przemian, które obserwujemy w mediach. O tym, co się czyta i „klika” porozmawiają Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna MAGAZIF, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna M jak mieszkanie oraz Zuzanna Dominów – Relationship Manager, Homebook. Panel poprowadzi Dominika Olszyna, współpracownik vogue.pl i Wysokich Obcasów, Head of Content Studio WP Brand Studio, WP Dom w Wirtualnej Polsce. Gościem specjalnym 17. edycji będzie także redaktor naczelna Czas na Wnętrze – Anna Grużewska. O tym, jak wykorzystać odważną komunikację do promocji architektury w sieci opowie natomiast Michał Bachowski – z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od Internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu, creative content manager i redaktor działu design portalu NOIZZ. Wśród gości specjalnych 17. edycji OKK! design znaleźli się również trzej architekci ze Stowarzyszenia Architektów Wnętrz: Paweł Sokół – Prezes SAW oraz członkowie założyciele: Jacek Tryc i Roland Stańczyk.
Akcja: negocjacja
Biznes nie istniałby bez negocjacji. O tym, w jaki sposób je skutecznie prowadzić, opowie dr hab. Robert Rządca, profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doświadczony negocjator i mediator. Zajmuje się konfliktami i sporami, których podstawą są cele i interesy, wartości lub odmienny sposób widzenia świata. Analizuje spory publiczne, których stronami są obywatele oraz administracja i władza publiczna.
Instagram w pigułce
Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w ostatnim czasie jest Instagram. To nie tylko forma internetowego pamiętnika, ale także świetne narzędzie biznesowe. O podstawach, które powinien wiedzieć każdy, kto chce zaistnieć w tym medium społecznościowym, opowiedzą Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz Jagoda Mówińska.
Partnerzy: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings Sucre, Vasco, Zamek Gniew, Fritz-kola, Alba 1913
OKK! design
OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z branżą. OKK! design tworzy idealną przestrzeń networkingową, pozwala uczestnikom na poszerzenie wiedzy i kompetencji, sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm. To swoista platforma łącząca środowisko branżowe. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.
Rejestracja dostępna na naszej stronie internetowej:
http://okkdesign.pl/rejestracja/
Więcej na: http://okkdesign.pl
"Dizajn na fali". Cykl spotkań w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni
Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.