Porozmawiajmy! 17. edycji OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Okiem eksperta
O profesorze Jerzym Bralczyku można powiedzieć, że komunikację obserwuje nałogowo. Niewielu jest specjalistów, którzy tak trafnie potrafią przekazać swoje spostrzeżenia na temat języka i tego, co o nas mówi. Dlatego zaproszenie profesora jako gościa specjalnego było naturalnym wyborem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczącej znaczenia słów związanych z domem.
Komunikacja a architektura
Nie od dziś wiadomo, że wnętrza, w których przebywamy, architektura i design, mają ogromny wpływ na to, jak się czujemy – a co za tym idzie – w jaki sposób się ze sobą komunikujemy. Jak architekci oraz inwestorzy wykorzystują swoje projekty, aby zbliżać ludzi, ułatwiać budowanie relacji i tworzyć przestrzenie, do których chce się wracać? O tym porozmawiają architekci w panelu poświęconym wnętrzom publicznym. Tematem dyskusji będzie to, dlaczego w komunikacji ważna jest szczerość w kontekście greenwashingu opowiedzą: Cezary Kowalczyk z firmy Grohe, architekt Dominika Zielińska Head of Architecture w Workplace, Mateusz Gaczkowski, CEO marki Acustio oraz architekt Magdalena Federowicz-Boule – prezes biura projektowego Tremend. Panel poprowadzi Grzegorz Goworek, współwłaściciel pracowni Studio. O.
Dyskusji ciąg dalszy…
Nie zabraknie także rozmów o roli komunikacji w pracy architekta – tego, jak istotną rolę odgrywa w procesie projektowania – tę część poprowadzi redaktor naczelna Elle Decoration Polska, Małgorzata Szczepańska. Kolejny blok tematyczny będzie dotyczyć przemian, które obserwujemy w mediach. O tym, co się czyta i „klika” porozmawiają Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna MAGAZIF, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna M jak mieszkanie oraz Zuzanna Dominów – Relationship Manager, Homebook. Panel poprowadzi Dominika Olszyna, współpracownik vogue.pl i Wysokich Obcasów, Head of Content Studio WP Brand Studio, WP Dom w Wirtualnej Polsce. Gościem specjalnym 17. edycji będzie także redaktor naczelna Czas na Wnętrze – Anna Grużewska. O tym, jak wykorzystać odważną komunikację do promocji architektury w sieci opowie natomiast Michał Bachowski – z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od Internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu, creative content manager i redaktor działu design portalu NOIZZ. Wśród gości specjalnych 17. edycji OKK! design znaleźli się również trzej architekci ze Stowarzyszenia Architektów Wnętrz: Paweł Sokół – Prezes SAW oraz członkowie założyciele: Jacek Tryc i Roland Stańczyk.
Akcja: negocjacja
Biznes nie istniałby bez negocjacji. O tym, w jaki sposób je skutecznie prowadzić, opowie dr hab. Robert Rządca, profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doświadczony negocjator i mediator. Zajmuje się konfliktami i sporami, których podstawą są cele i interesy, wartości lub odmienny sposób widzenia świata. Analizuje spory publiczne, których stronami są obywatele oraz administracja i władza publiczna.
Instagram w pigułce
Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w ostatnim czasie jest Instagram. To nie tylko forma internetowego pamiętnika, ale także świetne narzędzie biznesowe. O podstawach, które powinien wiedzieć każdy, kto chce zaistnieć w tym medium społecznościowym, opowiedzą Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz Jagoda Mówińska.
Partnerzy: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings Sucre, Vasco, Zamek Gniew, Fritz-kola, Alba 1913
OKK! design
OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z branżą. OKK! design tworzy idealną przestrzeń networkingową, pozwala uczestnikom na poszerzenie wiedzy i kompetencji, sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm. To swoista platforma łącząca środowisko branżowe. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.
Rejestracja dostępna na naszej stronie internetowej:
http://okkdesign.pl/rejestracja/
Więcej na: http://okkdesign.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.