Komunikaty PR

Portal MMO jednoczy fanów gier online

2020-05-01  |  14:23
Biuro prasowe
Kontakt

Jarosław Jasiński
SuperNova Interactive

Plac Kościuszki 9/15
50-028 Wrocław
office|supernovainteractive.pl| |office|supernovainteractive.pl
+48 506 940 239
https://portalmmo.pl

Gry multiplayer to gałęź rozgrywki która jednoczy. Dokładnie taka misja przyświeca twórcom Portalu MMO, który ma za zadanie tworzyć społeczność graczy wszelkiej maści tytułów online, a także dostarczać im świeżej porcji newsów i recenzji ich ulubionych produkcji. Co znajduje się w ofercie Portalu MMO?

Portal MMO to witryna traktująca o grach wideo, z nastawienie na produkcje online i multiplayer. Poza dostarczaniem bieżących informacji na temat branży gier, a także recenzowania interesujących produkcji, ma także kilka ciekawych funkcji, które zdecydowanie wyróżniają ją spośród innych dostępnych na rynku.

Pierwszym takim elementem jest rozbudowany system rankingów, który w bardzo zręczny sposób systematyzuje produkcje przeróżnych kategorii. Znalazło się w nim miejsce zarówno dla wysokobudżetowych produkcji MMO, najciekawszych premier na PC i konsolach, ale także dla klasycznych tytułów czy darmowych gier online.

Ranking dzieli się na wspomniane wyżej kategorie, w ramach których gry rywalizują z podobnymi sobie. Każda gra posiada także rozbudowaną kartę informacji. Poza opisem jest także galeria, materiały wideo i podobne produkcje. Gracze mogą również oddawać głosy w pojedynkach między grami, dzięki czemu wyłaniane są najlepsze propozycje w danym gatunku czy kategorii.

To wszystko składa się na kreowanie największej encyklopedii gier. Nie zapomniano w niej ani o klasycznych produkcjach, nadchodzących hitach czy darmowych grach z sieci. To o tyle interesujące, że można w łatwy sposób znaleźć nawet i niszową grę, która jednak przyciągnie do siebie na wiele długich i fascynujących godzin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SuperNova Interactive
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.