Komunikaty PR

Posezonowa konserwacja drewna

2024-09-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Przełom lata i jesieni to czas intensywnych prac w ogrodzie, który przed zimą wymaga odpowiedniego zaopiekowania. Lista zadań do wykonania w tym okresie powinna obejmować także konserwację drewna, aby skutecznie przygotować je przed nadchodzącymi trudnymi warunkami pogodowymi. Marka Drewnochron podpowiada, jak odpowiednio zabezpieczyć drewno, by zachować jego funkcjonalność oraz walory estetyczne.

O mobilną architekturę ogrodową, jak np. meble łatwiej jest zimą zadbać, bo można je przechować pod zadaszeniem. Nie sposób jednak w ten sam sposób postąpić po sezonie z altaną czy ogrodzeniem, więc są one przez cały jesienno-zimowy okres wystawione na działanie niskich temperatur czy wilgoci. Aby zapewnić im skuteczną ochronę w tych wymagających warunkach, warto zaimpregnować je stosownym preparatem, jak np. Drewnochron Impregnat Eco&Protection. Dzięki technologii Extreme Aqua Stop, opierającej się na zastosowaniu specjalnych wosków, tworzy on hydrofobową powłokę, przez co woda nie wnika do środka, lecz spływa z powierzchni drewna. W rezultacie elementy ogrodowej architektury zyskują odporność na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych, dodatkowo są też zabezpieczone przed działaniem grzybów pleśniowych. Wszechstronne właściwości impregnatu sprawiają, że za jednym razem można nim pomalować zarówno altany, jak i płoty czy meble, by po sezonie znów były efektowną ozdobą ogrodu. 

Narażone na działanie zmiennej pogody są też deski tarasowe, które pozostawione pod chmurką w jesienno-zimowym okresie także muszą się mierzyć bezpośrednio z kapryśną w tym czasie aurą. W walce z wilgocią i innymi czynnikami atmosferycznymi, które mają negatywny wpływ na drewno, na powierzchniach płaskich świetnie sprawdzi się olejowanie. Olej marki Drewnochron dogłębnie penetruje surowiec i wzmacnia jego strukturę, zapobiegając rozsychaniu. W efekcie deski zyskują zabezpieczenie przed niszczącym działaniem zmiennych warunków pogodowych, a także przed promieniowaniem UV, plamami i zabrudzeniami. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Czas na odpływ, czyli trendy w urządzaniu strefy prysznicowej Biuro prasowe
2024-11-06 | 15:36

Czas na odpływ, czyli trendy w urządzaniu strefy prysznicowej

Odwodnienie liniowe to nieodłączny element aranżacji nowoczesnej łazienki. I tak, jak ewoluowały same kabiny, stając się przestronnymi strefami relaksu, tak możemy zaobserwować pewne
Dom Innowacje PEKA na tegorocznej ekspozycji podczas WARSAW HOME
2024-11-06 | 11:00

Innowacje PEKA na tegorocznej ekspozycji podczas WARSAW HOME

Tegoroczna ekspozycja PEKA na targach WARSAW HOME  stała się prawdziwym świętem innowacji w aranżacji wnętrz. Firma, znana z dostarczania eleganckich, a zarazem funkcjonalnych
Dom Szalone promocje Dreame
2024-11-05 | 17:00

Szalone promocje Dreame

Dreame jest producentem wysokiej klasy produktów z kategorii AGD. W bogatej ofercie marki znajdują się innowacyjne roboty sprzątające, odkurzacze pionowe, urządzenia Wet&Dry,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku

Nowe studio „Pytania na śniadanie” daje dużo możliwości i pozwala realizować program na najwyższym poziomie. A to teraz kwestia priorytetowa, nie tylko dla ekipy tego porannego formatu, ale również innych projektów Telewizji Polskiej. Robert Stockinger ma świadomość, że przed twórcami związanymi z publicznym nadawcą duże wyzwanie, bo trzeba przyciągnąć widza zarówno atrakcyjnym obrazem, jak i wysoką wartością merytoryczną. Nie kryje jednak satysfakcji z tego, że może mieć realny wpływ na nowy kształt TVP.

Przemysł spożywczy

Coraz więcej Polaków deklaruje, że nie marnuje żywności. Wciąż jednak do kosza trafia 5 mln t jedzenia rocznie

45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem” prowadzony przez Bank Żywności SOS w Warszawie, który przekazuje i dostarcza żywność potrzebującym. W ubóstwie żyje 2,5 mln Polaków, a mniej więcej 1,5 mln korzysta z pomocy przekazywanej przez banki żywności.