Poznaj historię jednego wnętrza. Bezpłatny webinar OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dom o powierzchni 340 m2 charakteryzuje bryła z jedną ścianą w formie łuku. Piętro zaprojektowane w postaci antresoli sprawia, że wnętrze domu jest przestronne i otwarte – wrażenie to potęgują duże okna, dzięki którym przestrzeń jest widna, pełna naturalnego światła. To właśnie podczas webinaru OKK! design zostanie zaprezentowany wspomniany projekt autorstwa pracowni MMOA, który otrzymał pierwszą nagrodę w 12. edycji konkursu VASCO Integracja w kategorii projekt zrealizowany. Najlepszą realizację wyłoniono spośród przeszło 200 zgłoszeń.
Bezpłatny webinar z cyklu OKK! design odbędzie się w poniedziałek 28 czerwca o godzinie 12:00. Gośćmi specjalnymi spotkania będą architekci z MMOA: Maciej Dyląg, Marta Hausman-Dyląg oraz Katarzyna Wichary. Partnerami spotkania są marki Barlinek oraz VASCO.
Gośćmi specjalnymi webinaru będą architekci z MMOA: Maciej Dyląg, Marta Hausman-Dyląg oraz Katarzyna Wichary. Projektanci architektury, miłośnicy prostoty i nowoczesności, przyjaciele, dla których praca jest przyjemnością i ogromną pasją. Na co dzień projektują nowoczesne wnętrza i budynki. Cenią dbałość o detal i autentyczność materiałów, które stosują z poszanowaniem i w kontekście danego miejsca. Pracownia powstała w 2009 roku. Od tego czasu otrzymała wiele nagród m.in.: Brick Award, remont roku wg miesięcznika Murator, wyróżnienie w kategorii Młody Twórca w 24. Edycji konkursu Architektura Roku Województwa Śląskiego. MMOA to także siedmiokrotni laureaci konkursu VASCO Integracja – jak dotąd!
W trakcie spotkania architekci z MMOA opowiedzą o projekcie, który zajął pierwsze miejsce w 12. edycji konkursu VASCO Integracja w kategorii projektów zrealizowanych. Architekci z pracowni MMOA zamiast ingerować w założenia projektowe domu wybudowanego trzydzieści lat temu, postanowili podkreślić otwartą przestrzeń wewnątrz za pomocą odpowiednich materiałów, barw i wyposażenia.
Partnerami webinaru są marki Barlinek oraz VASCO. Robert Kupczewski, Product Manager marki Barlinek opowie o rewolucyjnych nowościach produktowych, natomiast ofertę, rozwiązania i możliwości produktów VASCO przedstawi Ewa Barej, Kierownik Regionu VASCO.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarze, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/9hm4c
Wydarzenie online jest dostępne również na fanpage’u OKK! design.
Partnerzy spotkania: Barlinek oraz VASCO
Patroni webinarów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, Ambiente.info.pl, Arch_App
Organizator: OKK! PR
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – prezentacja Barlinek
12.25 – prezentacja VASCO
12.45 – wystąpienie architektów z MMOA
13.25 – pytania widzów do architektów z MMOA

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.