Poznaj jury konkursu Samsung Projektuj z Bespoke
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Marka Samsung zaprosiła studentów architektury, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke. Tegoroczny skład jury, które oceni prace konkursowe, tworzy aż jedenastu ekspertów i praktyków z branży architektury wnętrz. Od redaktorów naczelnych i dziennikarzy najlepszych magazynów oraz portali poświęconych tematyce aranżacji przestrzeni, przez znamienitych architektów, po wykładowców Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu i Gdańsku – gremium jurorskie konkursu Samsung Projektuj z Bespoke prezentuje się wyjątkowo barwnie. Zapraszamy do zapoznania się ze składem, który będzie oceniał zgłoszone projekty.
Zasady konkursu
Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie Projektuj z Bespoke mają za zadanie zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Kolejnym krokiem jest publikacja zgłoszonej pracy w mediach społecznościowych wraz z dwoma dedykowanymi hasztagami: #projektujzbespoke oraz #kuchniasamsung. Projekty należy zgłaszać wgrywając pracę za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego na stronie konkursowej projektujzbespoke.pl a termin składania prac kończy się 6 grudnia 2021 r.
"Jesteśmy świadkami wchodzenia do wnętrz nowego trendu: oto urządzenia elektroniczne zyskują miękki, plastyczny wygląd i wyraz. Jeśli dodamy do tego fakt, że lodówka Bespoke jest modułowa to okazuje się, że mamy produkt pozwalający na nową formę ekspresji we wnętrzu. Temu poświęcony jest ten konkurs - oczekujemy od uczestników by eksplorowali i wyznaczyli nowe trendy w postrzeganiu tego czym jest współczesna kuchnia." – mówi o konkursie Jan Sikora, przewodniczący Jury.
Eksperci z wieloletnim doświadczeniem w jury
Prace oceni tym razem bardzo wyjątkowa komisja, której przewodniczącym jest Jan Sikora – profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, który prowadzi na Wydziale Architektury i Wzornictwa swoją autorską Pracownię Przestrzeni Publicznych. Profesor Jan Sikora jest także właścicielem renomowanej pracowni Sikora Wnętrza. Za swe projekty otrzymał liczne krajowe i międzynarodowe nagrody m.in. Nagrodę Architektoniczną Polityki, nagrodę A’Design Award, Bryłę Roku czy Library Interior Design za projekt Stacji Kultura. Do jury dołączyli także arch. wnętrz Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki pracowni WZ Studio), Anna Grużewska, (red. naczelna ,,Czas na Wnętrze”, dziennikarka, wybitna znawczyni designu oraz malarstwa), Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (red. naczelna ,,Dobre Wnętrze”, Urządzamy.pl, ,,M jak mieszkanie”, związana z rynkiem mediów architektonicznych i wnętrzarskich od 2001 r.), Michał Bachowski (redaktor portalu NOIZZ, współpracujący także z festiwalem GdyniaDesign Days jako członek rady programowej i kurator wystaw), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, właściciel cenionej pracowni Jacek Tryc Wnętrza), arch. Wioleta Cieślik (Kierownik Działu Decoroom Kitchen w pracowni Decoroom), dr Szymon Hanczar (wykładowca ASP Wrocław i założyciel studia projektowego hanczar studio), Kamil Białas (wydawca i red. naczelny ,,WhiteMAD”) oraz Agnieszka Niedzielak-Kowalska (redaktor portalu elledeco.pl).
Komisja brać będzie pod uwagę: kreatywność pracy konkursowej, związek pracy konkursowej z tematem, funkcjonalność wnętrza, kreatywność i oryginalność projektu, estetykę zastosowanych rozwiązań, ewentualne indywidualne projekty elementów wyposażenia, ich oryginalność i jakość, jakość i poziom prezentacji projektu, zgodność projektu ze współczesną wiedzą, nauką i technologią, zgodność założeń i wytycznych z rezultatem oraz profesjonalizm realizacji pod względem procesowym, zakresowym i budżetowym.
Nagrody i kategorie
Łączna suma nagród w konkursie wynosi 20 000 PLN brutto. W kategorii ,,Projekt Koncepcyjny” zwycięzca otrzyma 5 000 PLN brutto. Za miejsce drugie przewidziano nagrodę w wysokości 3 000 PLN brutto, natomiast za trzecie miejsce, 2 000 PLN brutto. W kategorii ,,Projekt Zrealizowany”, przewidziano także trzy nagrody. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 5 000 PLN brutto. Za miejsce drugie przewidziano nagrodę w wysokości 3 000 PLN brutto, zaś za miejsce trzecie 2 000 PLN brutto.
Uczestnicy mogą aplikować w dwóch kategoriach: projekt koncepcyjny i zrealizowany. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać jeden dowolny produkt AGD marki Samsung i lodówkę Bespoke.
Szczegółowe zasady konkursu, dostępne w regulaminie na stronie: projektujzbespoke.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.