Pozytywne zmiany w Profim
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Początek roku 2021 przyniósł dobre informacje o znanej na rynku meblarskim marce Profim. Wraz z dniem 04.01.2021 roku zmianie uległa nazwa firmy Profim Sp. z o.o. na Flokk Sp. z o.o. Najważniejszą informacją jest fakt, że Profim pozostaje jako marka i dołącza do domu marek Flokk (Profim, Giroflex, Offecct, HAG, RBM, RH, BMA, 9to5). Jest to kolejny etap integracji z Flokk, której częścią Profim jest od 2018 roku. Zmiana ma charakter czysto formalny i nie ma wpływu na codzienną działalność firmy. Celem tego działania jest dalsze umacnianie marki Profim oraz rozpoczęcie produkcji innych marek oraz produktów z grupy Flokk w zakładzie w Turku jeszcze w 2021 roku.
Profim jako marka. Z 30-letnią historią, odważna i energiczna – z precyzyjnie zaprojektowanym portfolio produktów w przystępnej cenie. Z nową, starannie wypracowaną strategią marki oraz z nowym językiem wizualnym. Z Mają Ganszyniec jako dyrektorką artystyczną. Z nowym podejściem do języka designu odpowiadającym 30-stoletniej marce – ciągle młodej, ale już doświadczonej. Proponującej nowe rozwiązania. Z odświeżonym logo. Od stycznia zachwyca piękną, odpowiadającą na najnowsze trendy nową paletą kolorystyczną tkanin. Nowe oblicze Profim już teraz można obserwować na ich kanałach społecznościowych, zaś na marzec planowana jest odsłona nowej strony internetowej.
Flokk jako dom marek oraz jako producent. Zmiana nazwy producenta daje jeszcze większe możliwości rozwoju zakładu produkcyjnego w Turku, który wyrasta na jedną z najważniejszych fabryk w całej grupie Flokk. To wszystko możliwe jest dzięki pasji, zaangażowaniu oraz wysokim umiejętnościom ludzi, którzy tworzą markę Profim oraz strategicznemu położeniu Turku w Polsce i w Europie.
BIO
Profim to lokalna marka w globalnym świecie. Marka swoją pozycję na rynku europejskim buduje od 30 lat, a od blisko trzech lat jest członkiem grupy Flokk. Szukanie sprytnych rozwiązań połączone z praktycznym podejście do projektowania to tajemnica naszego sukcesu. Wierzymy, że piękne wnętrza można tworzyć w ramach każdego budżetu. Świetnie zaprojektowane meble mogą być przystępna cenowo i charakteryzować się wysoką jakością. Tak rozumiemy dobry design.
Flokk jest wiodącym w Europie producentem wysokiej jakości mebli do pracy. Flokk jest dumnym właścicielem marek produktów HÅG, Offecct, Giroflex, RH, Profim, 9to5, BMA, RBM i Malmstolen. Strukturalne skupienie się na środowisku przez kilka dziesięcioleci umożliwiło firmie Flokk bycie liderem w rozwoju zrównoważonych mebli. Siedziba firmy Flokk znajduje się w Oslo w Norwegii, a główne zakłady produkcyjne w Røros (Norwegia), Nässjö (Szwecja), Turku (Polska) i Hawthorne (USA). Ponadto Flokk posiada biura sprzedaży w Norwegii, Szwecji, Danii, Niemczech, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, w Chiny i w Australii. Produkty Flokk są sprzedawane w ponad 80 krajach na całym świecie. Około 2500 pracowników współpracuje przy realizacji wizji Flokk: Inspiruj wspaniałą pracę.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.