Komunikaty PR

„Praska Ślizgawka” coraz bliżej. Centrum Praskie Koneser zaprasza do zabawy

2022-11-29  |  01:00
Biuro prasowe

Zima coraz śmielej wkracza w krajobraz Warszawy, a na placu Konesera trwają ostatnie prace związane z montażem „Praskiej Ślizgawki”. To nieodłączny element scenerii zrewitalizowanej przestrzeni Centrum Praskiego Koneser podczas tej najchłodniejszej pory roku. Na szczęście piruety skutecznie rozgrzeją każdego – zwłaszcza że do dyspozycji małych i dużych łyżwiarzy będzie tafla o powierzchni niemal 350 m2. Lodowisko będzie otwarte codziennie w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

„Praska Ślizgawka” już od lat wpisuje się w zimowy obraz Centrum Praskiego Koneser. Cieszymy się, że podobnie jak latem, pomimo znacznie niższych temperatur, plac Konesera tętni życiem. Zwłaszcza że nadchodzące Mikołajki, Boże Narodzenie i ferie szkolne to doskonały moment, by spędzić aktywnie czas, wspólnie bawiąc się z najbliższymi – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor komercyjna Centrum Praskiego Koneser.

Wstęp na lodowisko to koszt 7 zł (za 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Specjalna oferta czeka jednak na klientów Centrum Praskiego Koneser – ci, po okazaniu paragonu na minimum 20 złotych z bieżącego dnia – będą mogli skorzystać zarówno z lodowiska, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Oprócz tego, w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30) dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej, również wejdą na „Praską Ślizgawkę” za darmo. Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (10 zł), a także możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min). Dodatkowe atrakcje na lodowisku przygotował też partner „Praskiej Ślizgawki” – PepsiCo Polska.

– Święta, to czas kojarzący się nie tylko z rodzinną atmosferą, ale też z nerwowym przygotowaniem i stresem czy wszystko uda się zrobić na czas. Jako zespół Pepsi chcielibyśmy pokazać, że świętować można po swojemu. 3 i 4 grudnia zapraszamy więc odwiedzających Konesera do strefy „Świątecznej Pocztówki Pepsi”, gdzie każdy będzie mógł przesłać swoim bliskim świąteczne życzenia. Od 16 grudnia do „Praskiej Ślizgawki” dołączy „Świąteczna Miejscówka Pepsi”, która w Koneserze otwarta będzie z przerwą świąteczną do 31 grudnia. „Miejscówka” w Koneserze to jedna z trzech – obok Katowic i Łodzi – lokalizacji, w których Pepsi zapraszać będzie konsumentów do wspólnego świętowania. Czekać na nich będą interaktywne konkursy z unikatowymi upominkami oraz specjalne, brandowane aranżacje zachęcające do wspólnych zdjęć – mówi Aleksandra Smolarczyk, Junior Brand Manager z PepsiCo Polska. 

Ponieważ warszawskie Biuro Główne PepsiCo Polska znajduje się właśnie przy placu Konesera naturalnym dla nas było zaproszenie do wspólnego świętowania właśnie tutaj. Od ponad 30 lat związani jesteśmy z Pragą – przez 25 lat Południe, a od maja tego roku Północ. Mamy nadzieję, że przygotowane przez zespół Pepsi atrakcje przypadną wszystkim odwiedzającym do gustu, a nasza pierwsza zima w Koneserze zostanie jak najlepiej zapamiętana – dodaje Aleksandra Wierzba, Specjalistka ds. Komunikacji i CSR z PepsiCo Polska. 

Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Boska Woda i Zagroda, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill czy Setki Powodów, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Centrum Twórcze Przerób-My. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum Sztuki Fantastycznej, Fundacja Nova Ars Poloniae i nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery oraz Zwierz.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

 

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi

Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.