Prawdziwe greckie wakacje z Join UP! na Krecie.
24/7Communication Sp. z o.o.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl
Międzynarodowy tour operator wprowadził do swojego polskiego portfolio kolejną popularną
i uwielbianą przez Polaków destynację – Kretę, z lotami z czterech miast: Warszawy, Katowic, Gdańska i Rzeszowa.
Grecja ze swoją niezrównaną kombinacją pięknych plaż, bogatej historii i pysznej kuchni jest miejscem wypoczynku i fascynującym kierunkiem turystycznym.
- Zróżnicowana propozycja wakacyjna Join UP! gwarantuje atrakcje dla każdego podróżnika.
Od aktywnego wypoczynku, jak wspinaczka górska czy nurkowanie, przez relaks na plaży z rodziną, po zwiedzanie zabytków – każdy znajdzie coś dla siebie. A dzięki licznej ofercie połączeń lotniczych, kraj ten jest łatwo dostępny dla polskich turystów – mówi Anna Staszewska, Dyrektor Zarządzająca Join UP! Polska.
Bezproblemowe podróżowanie oraz gościnność mieszkańców sprawiają, że Grecja od lat należy do
ulubionych destynacji wakacyjnych Polaków. Słynące z błękitnych wód i piaszczystych plaż, greckie wybrzeża zapewniają idealne warunki do wypoczynku nad morzem. Grecja to nie tylko raj dla plażowiczów, ale także kolebka europejskiej historii, kultury i sztuki, miejsce, w którym można przenieść się w czasie do starożytnej Hellady. A grecka kuchnia, która uznawana jest za jedną z najpopularniejszych, najzdrowszych i najsmaczniejszych na świecie, to prawdziwy festiwal smaków i aromatów. Od tradycyjnych dań z owoców morza poprzez świeże oliwki, oliwę i ser feta, po ociekające słodyczą chałwę czy loukoumi, turyści mają okazję delektować się autentycznymi greckimi potrawami w lokalnych tawernach i restauracjach.
Kreta - klejnot Grecji
Kreta to największa wyspa Grecji, która zachwyca unikalnym urokiem i niezapomnianymi atrakcjami, oferując niezrównane doznania kulturowo-przyrodnicze. Ze swoim malowniczym wybrzeżem, górzystymi krajobrazami i bujną roślinnością, stanowi raj dla miłośników natury. Od błękitów Morza Egejskiego po góry Psiloritis, wyspa oferuje niekończącą się gamę możliwości do odpoczynku, odkrywania i eksploracji. Podczas wakacji warto wybrać się na plażę Elafonisi uważaną za najpiękniejszą na wyspie, hipnotyzującą różowym piaskiem i turkusową wodą.
Wyspa to też miejsce narodzin minojskiej cywilizacji i miejsce, gdzie historia przeplata się z teraźniejszością. Starożytne ruiny, takie jak Pałac Knossos czy antyczny Festos, przenoszą podróżnych w świat mitów i legend. Te wszystkie miejsca można zwiedzić samodzielnie lub podczas wycieczek fakultatywnych oferowanych przez tour operatora.
Kreteńczycy słyną z swojej serdeczności i gościnności. Spotkania z lokalną społecznością, uczestnictwo w tradycyjnych świętach i festiwalach, pozwalają podróżującym poznać prawdziwą duszę wyspy.
Którą miejscowość wybrać, żeby spełniła nasze oczekiwania?
- Dla młodzieży i aktywnego wypoczynku: Hersonissos
- Dla miłośników historii i zabytków: Heraklion
- Na romantyczny wypad: Rethymno
- Dla tych, którzy szukają kombinacji antycznego miasta z nowoczesnymi hotelami: Chania
- Na relaksujące wakacje dla par i rodzin z dziećmi: Agios Nikolaos
- Dla miłośników imprez: Malia
- Join UP! lata do Grecji już od ponad 12 lat. Mamy bardzo szeroką gamę produktów w różnych segmentach cenowych we wszystkich popularnych regionach wyspy. W naszym portfolio znajduje się około 200 hoteli we wszystkich regionach Krety, oferujemy przystępne ceny w popularnych hotelach bardzo dobrze znanych na rynku takich jak np. Stella Hotels, Creta Marine, Ikaros, Iberostar Hotels, Star Beach, Avra, Apollonia, Vantaris Hotels, Dimitrios Beach, Jo An Beach, Semiramis Village czy Anissa. Ponadto współpracujemy ze sprawdzonym przez lata DMC, jakim jest nasz niezawodny partner DANAOS – dodaje Anna Staszewska.
Ze swoim niezwykłym pięknem, bogatą historią i serdecznymi mieszkańcami, Kreta czeka polskich turystów zapraszając do odkrycia magicznych zakątków wyspy i przeżycia niezapomnianej przygody.
Do Heraklionu (HER) z Join UP! Można polecieć z czterech miast:
- Gdańsk - od 19 czerwca do 11 października (dwa razy w tygodniu, środa i piątek)
- Katowice - od 28 kwietnia do 23 października (dwa razy w tygodniu, środa i niedziela)
- Warszawa - od 28 kwietnia do 20 października (jeden raz w tygodniu, w każdą niedzielę)
- Rzeszów - od 26 kwietnia do 22 października (dwa razy w tygodniu, w każdy wtorek i piątek)

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.