Komunikaty PR

Premiera kolekcji Classics. Carpets & More na PTAK EXPO Warsaw Home

2024-10-30  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Inspirowana dawnymi posadzkami kolekcja dywanów Classics to wspólne dzieło Carpets & More oraz Magdy Fornal. Na nowo reinterpretując tradycyjne wzory i nadając im nowoczesną formę, doskonale wpisuje się we współczesne wnętrza. O tym, jaką wartość wprowadza ona w aktualne trendy wzornicze mogli się przekonać wszyscy odwiedzający tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, na których to miała miejsce oficjalna premiera nowej linii dywanów premium Carpets & More.

Za nami kolejna już edycja targów wyposażenia wnętrz PTAK EXPO Warsaw Home. Jak co roku, wydarzenie przyciągnęło tłumy zwiedzających, wśród których nie zabrakło profesjonalistów – projektantów, architektów, designerów oraz przedstawicieli mediów branżowych. To dla nich były dedykowane dwa pierwsze dni eventu – 23 i 24 października. Wystawcy, wśród których nie mogło zabraknąć Carpets & More – dystrybutora i producenta ekskluzywnych dywanów premium, postarali się więc, by i w tym roku były one wyjątkowe.

Tak prestiżowe wydarzenia, jak tragi PTAK EXPO to doskonała okazja dla każdej firmy, by pokazać się z jak najlepszej strony. My postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i mimo, że mamy w naszej ofercie naprawdę zachwycające wzorem i fakturą dywany, pokazać coś zupełnie nowego. Dlatego właśnie na te dni zaplanowaliśmy premierę naszej najnowszej kolekcji Classics, powstałej przy współpracy z Magdą Fornal – mówi Magdalena Świerlikowska, właścicielka Carpets & More.

W ten sposób wyjątkowa okazja stała się tłem dla prezentacji wyjątkowej kolekcji. Classics to bowiem zupełnie nowa reinterpretacja tradycji wzorniczych i historii sztuki dekoratorskiej. Inspirowana wzorami dawnych posadzek, zarówno tych, które zdobiły miejskie kamienice, jak i tych bardziej rustykalnych, przenosi ich motywy zdobnicze na miękkie, przytulne i ciepłe w odbiorze dywany. Tym samym wyznacza one nowe trendy w aranżacji współczesnych wnętrz, gdzie klasyczne wzorce ubrane zostają we współczesne, wykonane przy pomocy zaawansowanych technologii, formy.

W swoich projektach często sięgam do przeszłości. Tradycyjna sztuka dekoratorska to bowiem skarbnica pomysłów i inspiracji do tworzenia współczesnych, wpisujących się w aktualny styl życia wnętrz. Tak było i w przypadku tej kolekcji. Stare posadzki, z charakterystycznymi motywami zdobniczymi, z jednej strony niezwykle finezyjnymi, z drugiej – prostymi, symetrycznymi i często zgeometryzowanymi stały się punktem wyjścia do jej powstania. Współpraca z Carpets & More pozwoliła przenieść je na zupełnie inny materiał - tkaniny. I choć proces ten był technologicznie bardzo zaawansowany i do najprostszych nie należał, dziś śmiało mogę powiedzieć, że wspólnie z Magdaleną Świerlikowską „utkałyśmy” marzenia – wyznaje Magda Fornal.

Cookie, Cottage, Delta, Flicker, Glam, Layla, Luna, Noble i Scallop to modele wchodzące w skład nowej kolekcji Classics, które światło dzienne ujrzały właśnie podczas tegorocznej edycji PTAK EXPO Warsaw Home. Efektownie wyeksponowane na stoisku Carpets & More zachwyciły one zwiedzających targi swą stylistyczną prostotą i precyzją wykonania. Niezwykle misternie utkane, miękkie w dotyku i ciepłe w odbiorze przykuwały uwagę swym wyjątkowym wzornictwem.

Ta unikatowa linia przywołuje motywy dawnych, kamienicznych posadzek oraz wiejskich podłóg, łącząc klasyczną elegancję z nowoczesnym podejściem do designu.Każdy dywan z kolekcji stanowi wyrafinowaną fuzję tradycji i współczesności– od finezyjnych mozaik inspirowanych starożytnymi ornamentami, poprzez minimalistyczne wzory z początków XX. wieku, do rustykalnych form – mówi Magdalena Świerlikowska. – Nie ukrywam, że już na etapie projektu spodziewaliśmy się, że będzie to kolekcja, która spotka się z dobrym odbiorem i odniesie komercyjny sukces. Jednak obserwując, z jakim zainteresowaniem spotkała się w dniu premiery zarówno wśród profesjonalistów, jak i osób niezwiązanych z branżą wyposażenia wnętrz, jestem pewna, że sukces ten przerośnie nasze oczekiwania – dodaje właścicielka Carpets & More.

Premierową kolekcję Carpets & More można było odkrywać nie tylko wszystkimi zmysłami, ale też szczegółowo poznać historię jej powstania, inspiracje projektantki i proces produkcji. Właścicielka marki – Magdalena Świerlikowska wraz z projektantką kolekcji Magdą Fornal spotykały się bowiem osobiście z dziennikarzami i architektami. W trakcie drugiego dnia targów, na stoisku Carpets & More, odbyły się aż dwa oficjalne mini eventy, podczas których obie Panie wraz z prowadzącą dyskusję Olgą Kisiel-Konopką, opowiadały o tajnikach kolekcji. Zaproszeni goście, przy poczęstunku oraz lampce Prosseco, dowiedzieli się m.in. jakie są korzenie marki Carpets & More, co było inspiracją do założenia firmy, oferującej tak fantastyczne dywany z całego świata i jak Carpets & More rozwijało się na przestrzeni lat. Przede wszystkim poznali jednak główne cechy wyróżniające kolekcję Classics i jak odpowiada ona na aktualne potrzeby rynku oraz jak przebiegał proces projektowania kolekcji we współpracy z Magdą Fornal.

Zdjęcia: Bartek Barczyk

Więcej na: https://carpetsandmore.pl/ https://www.instagram.com/carpetsandmore_pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.