Komunikaty PR

PREMIERA KOLEKCJI NESPRESSO ISPIRAZIONE ITALIANA, RELACJA Z WYDARZENIA

2020-01-31  |  18:00
Biuro prasowe

Przytulna atmosfera, włoskie przekąski i prawdziwie aromatyczna kawa – takie okoliczności towarzyszyły wczorajszemu spotkaniu, które zorganizowano w restauracji Boscaiola w Warszawie, z okazji premiery nowej kolekcji kaw Nespresso Ispirazione Italiana. Włochy są wpisane w DNA Nespresso, które podziwiając tradycyjne włoskie rzemiosło kawowe, pragnie umożliwić każdemu wypicie idealnej filiżanki espresso w swoim domu. Kolekcja Ispirazione Italiana ma na celu zabranie miłośników kawy w prawdziwą podróż do Włoch oraz odkrycie intensywnych aromatów kawowych, wywodzących się z różnych, włoskich regionów. Starannie dobrane mieszanki, zainspirowane są włoskimi miastami, m.in. Palermo, Rzymem, Florencją, Wenecją i Neapolem. Tym samym każda kawa w kolekcji ma swój wyjątkowy smak i aromat. Dziewięć starannie skomponowanych mieszanek to efekt poszukiwań unikalnych metod produkcji z wybranych włoskich zakątków.

Prowadzący spotkanie Jarosław Kuźniar rozpoczął rozmowę od przypomnienia, jak mocno kawa jest wpisana w kulturę Włoch. Rodowita Włoszka, pisarka i felietonistka, Tessa Capponi-Borawska opowiedziała m.in. o tym, że włoskie espresso może smakować na wiele sposobów i że wynika to z dużego zróżnicowania Włoch. Przybliżyła także temat zwyczajów picia kawy przez Włochów: rano do godz. 11.00 kawa z mlekiem – jako śniadanie, podawana ze słodką przekąską, po posiłku kawa jako digestivo, które wspomaga trawienie. Włosi piją także szybkie espresso przy barze w ramach przerwy w ciągu dnia. Zasad dotyczących picia kawy jest wiele i różnią się one od siebie w zależności od regionu. Oczywiście należy je znać, ponieważ to część kultury oraz dziedzictwa. Z taką wiedzą śmiało możemy przyjąć najważniejszą regułę, czyli to, że zasady można łamać i warto pić taką kawę, jaką się lubi i kiedy ma się ochotę! Aby był to przyjemny rytuał i pysznie spędzony czas – dodała Tessa Capponi-Borawska.

Podczas spotkania najwięcej uwagi poświęcono dwóm włoskim miastom, Neapolowi i Wenecji.
To właśnie te miasta stały się inspiracją dla Nespresso do stworzenia dwóch nowych kaw. Tessa Capponi-Borawska opowiedziała ciekawostki związane z tymi metropoliami, a Joanna Tusiewicz wyjaśniła powód wyróżnienia akurat tych miejsc w kampanii marki. Rozmowom o Neapolu i Wenecji towarzyszyły dwa momenty kawowe, podczas których goście mieli okazję spróbować nowych kaw –  ciemno palonej, intensywnej w smaku „Ispirazione Napoli” i zbalansowanej, z wyczuwalnymi kwiatowo-owocowymi aromatami „Ispirazione Venezia”.

Nowa kolekcja kaw Ispirazione Italiana jest już dostępna w butikach Nespresso. Kawy można zamówić także poprzez Centrum Obsługi Klienta, stronę www.nespresso.co oraz aplikację mobilną. Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Nespresso Ispirazione Italiana, w tym zapoznać się z przepisami na kawę, zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.nespresso.com/pl/pl/ispirazione-italiana-coffee-capsules.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów? Biuro prasowe
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Żywienie Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w
Żywienie Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
2024-06-25 | 10:15

Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.