PREMIERA KOLEKCJI NESPRESSO ISPIRAZIONE ITALIANA, RELACJA Z WYDARZENIA
Przytulna atmosfera, włoskie przekąski i prawdziwie aromatyczna kawa – takie okoliczności towarzyszyły wczorajszemu spotkaniu, które zorganizowano w restauracji Boscaiola w Warszawie, z okazji premiery nowej kolekcji kaw Nespresso Ispirazione Italiana. Włochy są wpisane w DNA Nespresso, które podziwiając tradycyjne włoskie rzemiosło kawowe, pragnie umożliwić każdemu wypicie idealnej filiżanki espresso w swoim domu. Kolekcja Ispirazione Italiana ma na celu zabranie miłośników kawy w prawdziwą podróż do Włoch oraz odkrycie intensywnych aromatów kawowych, wywodzących się z różnych, włoskich regionów. Starannie dobrane mieszanki, zainspirowane są włoskimi miastami, m.in. Palermo, Rzymem, Florencją, Wenecją i Neapolem. Tym samym każda kawa w kolekcji ma swój wyjątkowy smak i aromat. Dziewięć starannie skomponowanych mieszanek to efekt poszukiwań unikalnych metod produkcji z wybranych włoskich zakątków.
Prowadzący spotkanie Jarosław Kuźniar rozpoczął rozmowę od przypomnienia, jak mocno kawa jest wpisana w kulturę Włoch. Rodowita Włoszka, pisarka i felietonistka, Tessa Capponi-Borawska opowiedziała m.in. o tym, że włoskie espresso może smakować na wiele sposobów i że wynika to z dużego zróżnicowania Włoch. Przybliżyła także temat zwyczajów picia kawy przez Włochów: rano do godz. 11.00 kawa z mlekiem – jako śniadanie, podawana ze słodką przekąską, po posiłku kawa jako digestivo, które wspomaga trawienie. Włosi piją także szybkie espresso przy barze w ramach przerwy w ciągu dnia. Zasad dotyczących picia kawy jest wiele i różnią się one od siebie w zależności od regionu. Oczywiście należy je znać, ponieważ to część kultury oraz dziedzictwa. Z taką wiedzą śmiało możemy przyjąć najważniejszą regułę, czyli to, że zasady można łamać i warto pić taką kawę, jaką się lubi i kiedy ma się ochotę! Aby był to przyjemny rytuał i pysznie spędzony czas – dodała Tessa Capponi-Borawska.
Podczas spotkania najwięcej uwagi poświęcono dwóm włoskim miastom, Neapolowi i Wenecji.
To właśnie te miasta stały się inspiracją dla Nespresso do stworzenia dwóch nowych kaw. Tessa Capponi-Borawska opowiedziała ciekawostki związane z tymi metropoliami, a Joanna Tusiewicz wyjaśniła powód wyróżnienia akurat tych miejsc w kampanii marki. Rozmowom o Neapolu i Wenecji towarzyszyły dwa momenty kawowe, podczas których goście mieli okazję spróbować nowych kaw – ciemno palonej, intensywnej w smaku „Ispirazione Napoli” i zbalansowanej, z wyczuwalnymi kwiatowo-owocowymi aromatami „Ispirazione Venezia”.
Nowa kolekcja kaw Ispirazione Italiana jest już dostępna w butikach Nespresso. Kawy można zamówić także poprzez Centrum Obsługi Klienta, stronę www.nespresso.co oraz aplikację mobilną. Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Nespresso Ispirazione Italiana, w tym zapoznać się z przepisami na kawę, zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.nespresso.com/pl/pl/ispirazione-italiana-coffee-capsules.
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Świąteczne smaki Syberii. Jak kulinaria łączyły różne kultury.
Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.