Komunikaty PR

PREMIERA KOLEKCJI NESPRESSO ISPIRAZIONE ITALIANA, RELACJA Z WYDARZENIA

2020-01-31  |  18:00
Biuro prasowe

Przytulna atmosfera, włoskie przekąski i prawdziwie aromatyczna kawa – takie okoliczności towarzyszyły wczorajszemu spotkaniu, które zorganizowano w restauracji Boscaiola w Warszawie, z okazji premiery nowej kolekcji kaw Nespresso Ispirazione Italiana. Włochy są wpisane w DNA Nespresso, które podziwiając tradycyjne włoskie rzemiosło kawowe, pragnie umożliwić każdemu wypicie idealnej filiżanki espresso w swoim domu. Kolekcja Ispirazione Italiana ma na celu zabranie miłośników kawy w prawdziwą podróż do Włoch oraz odkrycie intensywnych aromatów kawowych, wywodzących się z różnych, włoskich regionów. Starannie dobrane mieszanki, zainspirowane są włoskimi miastami, m.in. Palermo, Rzymem, Florencją, Wenecją i Neapolem. Tym samym każda kawa w kolekcji ma swój wyjątkowy smak i aromat. Dziewięć starannie skomponowanych mieszanek to efekt poszukiwań unikalnych metod produkcji z wybranych włoskich zakątków.

Prowadzący spotkanie Jarosław Kuźniar rozpoczął rozmowę od przypomnienia, jak mocno kawa jest wpisana w kulturę Włoch. Rodowita Włoszka, pisarka i felietonistka, Tessa Capponi-Borawska opowiedziała m.in. o tym, że włoskie espresso może smakować na wiele sposobów i że wynika to z dużego zróżnicowania Włoch. Przybliżyła także temat zwyczajów picia kawy przez Włochów: rano do godz. 11.00 kawa z mlekiem – jako śniadanie, podawana ze słodką przekąską, po posiłku kawa jako digestivo, które wspomaga trawienie. Włosi piją także szybkie espresso przy barze w ramach przerwy w ciągu dnia. Zasad dotyczących picia kawy jest wiele i różnią się one od siebie w zależności od regionu. Oczywiście należy je znać, ponieważ to część kultury oraz dziedzictwa. Z taką wiedzą śmiało możemy przyjąć najważniejszą regułę, czyli to, że zasady można łamać i warto pić taką kawę, jaką się lubi i kiedy ma się ochotę! Aby był to przyjemny rytuał i pysznie spędzony czas – dodała Tessa Capponi-Borawska.

Podczas spotkania najwięcej uwagi poświęcono dwóm włoskim miastom, Neapolowi i Wenecji.
To właśnie te miasta stały się inspiracją dla Nespresso do stworzenia dwóch nowych kaw. Tessa Capponi-Borawska opowiedziała ciekawostki związane z tymi metropoliami, a Joanna Tusiewicz wyjaśniła powód wyróżnienia akurat tych miejsc w kampanii marki. Rozmowom o Neapolu i Wenecji towarzyszyły dwa momenty kawowe, podczas których goście mieli okazję spróbować nowych kaw –  ciemno palonej, intensywnej w smaku „Ispirazione Napoli” i zbalansowanej, z wyczuwalnymi kwiatowo-owocowymi aromatami „Ispirazione Venezia”.

Nowa kolekcja kaw Ispirazione Italiana jest już dostępna w butikach Nespresso. Kawy można zamówić także poprzez Centrum Obsługi Klienta, stronę www.nespresso.co oraz aplikację mobilną. Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Nespresso Ispirazione Italiana, w tym zapoznać się z przepisami na kawę, zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.nespresso.com/pl/pl/ispirazione-italiana-coffee-capsules.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.