Premiera maszyny do popcornu marki Cecotec
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Premierowo na polskim rynku ukazała się maszyna do popcornu hiszpańskiej marki Cecotec. Model Fun&Taste P'Corn Classic posiada półlitrową misę ze stali nierdzewnej, wbudowany system mieszania oraz wyjmowaną tacę. Urządzenie wykonuje popcorn w czasie ok. 3 minut, a jego moc to 300 W. Wyróżnia je oryginalny retro design, w świątecznej czerwonej kolorystyce. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest 4cv Mobile. Może być to oryginalny pomysł na świąteczny prezent – blisko ⅔ z nas ma problemy z wyborem prezentu dla bliskich, a 29 proc. badanych decyduje się na sprzęt elektroniczny. Co czwarty Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 600 zł.
Wbudowany system mieszania i duża moc
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic posiada w misę wykonaną ze stali nierdzewnej o pojemności 500 ml, do której nasypujemy ziarna kukurydzy. Urządzenie jest dodatkowo wyposażone we wbudowany system mieszkania, zapewniający ruch ziaren, aby poddawać je obróbce równomiernie. Maszyna Cecotec ma także wyjmowaną tacę na gotowy popcorn, dzięki czemu nie musimy używać dodatkowego naczynia. Szybkie działanie urządzenie zawdzięcza dużej mocy – 300 W. Proces robienia popcornu rozpoczyna się w ciągu kilku sekund i trwa ok. 3 minut.
Retro stylistyka i oświetlenie
Klasyczna retro stylistyka, która wyróżnia maszynę do popcornu marki Cecotec, bazująca na połączeniu koloru czerwonego oraz srebrnego, będzie pasowała do niemal każdej kuchni. Urządzenie posiada oświetlenie wewnętrzne, umożliwiające obserwację procesu robienia popcornu, a także magnetycznie zamykane drzwiczki. W zestawie znajduje się miarka do ziaren oraz dodatkowych składników. W zależności od dodatków, jakie wykorzystamy, istnieje możliwość wykonania zarówno klasycznej, słonej przekąski, jak i słodkiej.
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic o wymiarach 29 x 30,5 x 455 cm i wadze 3,5 kg jest dostępna w cenie 400 zł.
Prezenty świąteczne kupujemy chętnie, choć nie zawsze mamy na nie pomysł
Z badania wynika, że co trzeci Polak na prezenty świąteczne przeznacza od 100 do 300 zł, 29 proc. respondentów planuje wydać 300-600 zł, a ¼ ankietowanych – powyżej 600 zł. Ponad ⅔ z nas bożonarodzeniowe upominki kupuje przez internet. Dane wskazują, że nasi rodacy najczęściej obdarowują prezentami partnerów i partnerki – wskazuje to trzech na czterech badanych – dzieci (73 proc.) oraz rodziców. Co ciekawe częściej kupujemy prezenty matkom – 43 proc. wskazań, niż ojcom – 27 proc. wskazań.
Jednak spory odsetek z nas często nie ma pomysłu na upominki dla bliskich – zaledwie 15 proc. ankietowanych wskazuje, co chciałoby otrzymać pod choinkę, co przekłada się na to, że 6 na 10 respondentów czasem ma problem z wyborem prezentów. Co finalnie wybieramy? Z ankiety wynika, że 29 proc. Polaków w prezencie świątecznym dla bliskich kupuje sprzęt elektroniczny. Warto postawić w tej kategorii na coś oryginalnego, mało spotykanego, czego bliska osoba jeszcze nie ma, np. nowość od marki Cecotec – maszynę do popcornu Fun&Taste P'Corn Classic.
Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.