Premiera maszyny do popcornu marki Cecotec
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Premierowo na polskim rynku ukazała się maszyna do popcornu hiszpańskiej marki Cecotec. Model Fun&Taste P'Corn Classic posiada półlitrową misę ze stali nierdzewnej, wbudowany system mieszania oraz wyjmowaną tacę. Urządzenie wykonuje popcorn w czasie ok. 3 minut, a jego moc to 300 W. Wyróżnia je oryginalny retro design, w świątecznej czerwonej kolorystyce. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest 4cv Mobile. Może być to oryginalny pomysł na świąteczny prezent – blisko ⅔ z nas ma problemy z wyborem prezentu dla bliskich, a 29 proc. badanych decyduje się na sprzęt elektroniczny. Co czwarty Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 600 zł.
Wbudowany system mieszania i duża moc
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic posiada w misę wykonaną ze stali nierdzewnej o pojemności 500 ml, do której nasypujemy ziarna kukurydzy. Urządzenie jest dodatkowo wyposażone we wbudowany system mieszkania, zapewniający ruch ziaren, aby poddawać je obróbce równomiernie. Maszyna Cecotec ma także wyjmowaną tacę na gotowy popcorn, dzięki czemu nie musimy używać dodatkowego naczynia. Szybkie działanie urządzenie zawdzięcza dużej mocy – 300 W. Proces robienia popcornu rozpoczyna się w ciągu kilku sekund i trwa ok. 3 minut.
Retro stylistyka i oświetlenie
Klasyczna retro stylistyka, która wyróżnia maszynę do popcornu marki Cecotec, bazująca na połączeniu koloru czerwonego oraz srebrnego, będzie pasowała do niemal każdej kuchni. Urządzenie posiada oświetlenie wewnętrzne, umożliwiające obserwację procesu robienia popcornu, a także magnetycznie zamykane drzwiczki. W zestawie znajduje się miarka do ziaren oraz dodatkowych składników. W zależności od dodatków, jakie wykorzystamy, istnieje możliwość wykonania zarówno klasycznej, słonej przekąski, jak i słodkiej.
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic o wymiarach 29 x 30,5 x 455 cm i wadze 3,5 kg jest dostępna w cenie 400 zł.
Prezenty świąteczne kupujemy chętnie, choć nie zawsze mamy na nie pomysł
Z badania wynika, że co trzeci Polak na prezenty świąteczne przeznacza od 100 do 300 zł, 29 proc. respondentów planuje wydać 300-600 zł, a ¼ ankietowanych – powyżej 600 zł. Ponad ⅔ z nas bożonarodzeniowe upominki kupuje przez internet. Dane wskazują, że nasi rodacy najczęściej obdarowują prezentami partnerów i partnerki – wskazuje to trzech na czterech badanych – dzieci (73 proc.) oraz rodziców. Co ciekawe częściej kupujemy prezenty matkom – 43 proc. wskazań, niż ojcom – 27 proc. wskazań.
Jednak spory odsetek z nas często nie ma pomysłu na upominki dla bliskich – zaledwie 15 proc. ankietowanych wskazuje, co chciałoby otrzymać pod choinkę, co przekłada się na to, że 6 na 10 respondentów czasem ma problem z wyborem prezentów. Co finalnie wybieramy? Z ankiety wynika, że 29 proc. Polaków w prezencie świątecznym dla bliskich kupuje sprzęt elektroniczny. Warto postawić w tej kategorii na coś oryginalnego, mało spotykanego, czego bliska osoba jeszcze nie ma, np. nowość od marki Cecotec – maszynę do popcornu Fun&Taste P'Corn Classic.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.