Premiera nowego flagowego produktu Zepter – QUANOMED, materace jak ze snu
15 września, w warszawskiej restauracji Kuchnia Żoliborz odbyła się konferencja marki Zepter, podczas której dziennikarze mogli zapoznać się z nowym luksusowym produktem, wykorzystującym innowacyjną technologię – materacami QUANOMED Sleep Smart System.
Zepter International to międzynarodowa firma zajmująca się produkcją, sprzedażą i dystrybucją ekskluzywnych, najwyższej jakości produktów na całym świecie. Podczas spotkania prasowego w Kuchni Żoliborz zaprezentowali najnowszy, flagowy produkt, który na stałe odmieni sen użytkowników – luksusowe materace wykorzystujące autorską technologię QUANOMED.
Sen to jeden z kluczowych elementów poprawnego funkcjonowania organizmu, o którym często zapominamy i nie traktujemy z należytą uwagą. Oprócz tego, ile czasu poświęcamy na regenerację organizmu i odpoczynek w trakcie snu, ważne są też warunki, jakie zapewniamy wtedy naszemu ciału - dobrze dobrany materac potrafi łagodzić ból oraz sztywność pleców i ramion o ponad 57% oraz poprawić jakość snu nawet o 60%. Materac jak ze snu, wykonany jest ze 100% naturalnego lateksu otrzymywanego z drzewa kauczukowego Hevea Brasiliensis.Zastosowany w nim system BRS (wsparcie regeneracji organizmu) zapewnia anatomiczne wsparcie dla wszystkich kluczowych części ciała, zmniejszając jego napięcie i poprawiając nasze krążenie. Idealne warunki podczas snu, które zapewniają doskonałą regulację temperatury, optymalne odprowadzanie wilgoci i stałą cyrkulację powietrza – TAF (THERAPY AIR® FLOW). Materace i poduszki QUANOMED to najwyższą ochrona przed bakteriami, roztoczami i nieprzyjemnymi zapachami. Sprawiają, że jesteśmy wypoczęci i mamy lepszy nastrój, zapobiegają poceniu się, odwodnieniu, problemom skórnym, infekcjom oraz początkom i nasilaniu się objawów chorób reumatycznych i innych.
- Sen, jakiego doświadczaliśmy do tej pory na ekskluzywnych wakacjach, jest czymś, co nareszcie możemy wprowadzić w naszą codzienność i korzystać z najwyższej jakości regeneracji organizmu w zaciszu domowym. Od tego, jak prześpimy poprzednią noc, w dużej mierze zależy nasza produktywność dnia następnego, co ma później długofalowe skutki. W końcu przesypiamy aż jedną trzecią swojego życia.– przekazał prezes Zepter Polska, Grzegorz Wilkosz.
Technologia QUANOMED została przetestowana i zatwierdzona w renomowanych uniwersytetach i klinikach. Posiada oficjalne certyfikaty potwierdzające trwałość, elastyczność, odporność na starzenie, bezpieczne użytkowanie, odporność na pleśń i alergeny. Certyfikowany jako materiał hipoalergiczny, bezpieczny dla skóry dziecka. Przyjazny dla środowiska i biodegradowalny.
Spotkanie prasowe poprowadziła prezenterka telewizyjna Aneta Sobolewska, a w dyskusji na temat snu i walorów nowego produktów rozmawiała z Tomaszem Malarą – Dyrektorem Centrum Edukacji Zepter International Poland i Cezarym Iwaniakiem – Dyrektorem Sprzedaży Polska Północ Zepter International Poland.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.